[003-008] Twilight zone.


Eveline Dee*09.11.2013*16:29

   Hejka!
   Tytuł taki, a nie inny, bo się zmierzcha. Nie ma to jakiekolwiek związku z sagą "Zmierzch" xD
   Dodaję dzisiaj kilka darmówek i dwa zamówienia.
   Cherry Różowa przepraszam, ale Twojego jeszcze nie mam. :c Zaczęłam robić, ale całkiem mi nie wyszedł ;-; Dodam za tydzień. Proszę o cierpliwość :*


Szablon dla Klaudii Marano:

Podgląd/Pobierz

Nie udało mi się uzyskać takiej kolorystyki jaką chciałaś :c przepraszam :/
Do tego musiałam zmienić zdjęcie Rossa, bo tamto niestety nie pasowało. Mam nadzieję, ze te małe zmiany ci nie przeszkadzają, a szablon nawet ci się spodoba ^^.


Szablon dla Shawtyxd:
Podgląd/Pobierz
Nie znałam za bardzo tematyki LOL'a, ale mam nadzieję, że jakoś
 udało mi się zobrazować Twój zamysł ^^


DARMÓWKI:






Pozdrowionka,
~Eveline Dee. ;*

6 komentarzy:

  1. O łał łał łał ! Dzięki dzięki !!! Śliczny jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę wiedzieć kiedy będzie mój szablon?Nie popędzam.Tylko jak i z kolorem nie wychodzi to weź kolor pastelowy fiolet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ niedługo jadę do cioci,więc możesz wstawić wcześniej

      Usuń
  3. Kiedy można się spodziewać kolejnej notki z szablonami? Bo widzę, że mój wykonany :D

    OdpowiedzUsuń