[013-014] I'm a princess in this cruel world...


Joan Marry*17.11.2013*21:27

Wow. Tyle już ten blog trwa, a ja dodaję dopiero pierwszy post. Ale przynajmniej go dodałam! XD Jest w nim jedna darmówka i jedno zamówienie. Nie zrobiłam szablonu dla Blacky, poinformowałam autorkę o przyczynie poprzez gmail-a, ale mi nie odpisała, więc proszę o jak najszybsze skontaktowanie się ze mną.

Zamówienie dla Shawtyxd:


Starałam się jak mogłam. Ogólnie było to bardzo trudne zamówienie, bo tematyka zupełnie nie w moim stylu. Cóż, przynajmniej mam nadzieję, że szablon się podoba,


Darmówka:



2 komentarze:

  1. Yeah yeah !!! Dziękuję xd chodź przyznam że trochę mi się wygląd stron nie podoba to i tak jest fajnie. Dzięki. Wstawię szablon na blogu po uzgodnieniu wszystkiego z współautorką xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam zdjęcie na maila. I jeszcze raz cię przepraszam. Jest mi naprawdę przykro :-/

    OdpowiedzUsuń