[109-116] "A man can be des­troyed, but not de­feated"

    *Agnieszka Pasquarelli*22.04.2014*12.38*

   Hej ! To już mój drugi post tutaj. Moja notka miała być jutro, ale z powodu dużych obowiązków, wstawiam ją dzisiaj.
   Mam dla was:
   - 2 zamówienia
   - 2 nagłówki wolne + 4 nagłówki z anime/manga


ZAMÓWIENIA

Dla Lena Styles

Nr 1.



No to tak. Nie podoba mi się on, ale nie miałam wiele czasu żeby go zrobić. 


Nr 2.



Podoba mi się bardzo. Lubie takie kolorki, chodź rzadko robię takie nagłówki.

Mam nadzieje, że połapiesz się który nagłówek gdzie :3


NAGŁÓWKI WOLNE



Musze powiedzieć, że bardzo mi się on podoba. Ale najfajniejszy jest ten napis ^^



To jest faworyt tej notki. Bardzo podobają mi się w nim użyte kolorki. 



Moim zdaniem powinien być trochę jaśniejszy, ale i tak mi się podoba.



Ten nagłówek jest taki sobie. Nie należy do mojej listy ulubionych :\



Miał być jasno niebieski, ale wszystko okazało się wielką klapą. Dlatego jest ciemny.



No i ostatni. Szczerze, boje się go trochę, bo taki straszny xD

To są moje wszystkie pracę na dzisiaj.

Przyjmę parę zamówień, jeżeli będą. 

19 komentarzy:

  1. Cześć kochana!
    Śliczne nagłówki<33
    Co do zamówień to moim faworytem jest nr. 110, a do wolnych to nr. 116 XD
    Całuję;****

    |Nikita|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za opinie :)

      Usuń
    2. Hej chciałbym zamówić szablon nie wiem jestem tutaj 1 raz http://violetta3historiapowraca.blogspot.com/ to jest mój blog o 3 sezonie .I widzisz próowałem zrobić nagł ale no chce mieć taki doświadczony hahahah :D No wiesz taki z tych lepszych ^^ Szablonowych nikt dla mnie chce zrrobić :/ no cóż przeżyje ;(

      Usuń
  2. Hej :) Tak wiec mam pytanie czy dalabys rade zrobic zamowiwnie na breathe z Alice zamiast Niny? Bylabym wdzieczna, a poza tym naglowki sa piekne. Dziekuje :) Pozdawiam :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na następne zamówienie. Podeślij tylko zdjęcie :)

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że wybierasz do nagłówków niezbyt dobrej jakości zdjęcia, przez to tracą one i poćwicz nad napisami żeby tak współgrały z resztą i nie wyglądały jakby były od tak wklejone, nie wiem jak długo już robisz te nagłówki i w ogóle, ale ćwicz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Nawiedzony kucyk Pony.
    2. Czarno-bialy
    3. Dwa duze zdjecia( pozniej w punkcie 5), na okolo male zdjecia( tez w punkcie 5) i male napisy( punkt 6 :) ) a na srodku duzy napis( 4 :) )
    4. Breathe.
    5. Duze zdjecia:
    Alice:
    http://thecasterchronicles.wikia.com/wiki/File:Img-alice-englert_182428785193.jpeg
    Harry:
    http://1.bp.blogspot.com/-FiR5KvY-6hQ/UX6_2CP6i3I/AAAAAAAAAso/wZR6Aj30fdU/s1600/tumblr_mm158bntcA1rsljmko1_500.png
    Male zdjecia:
    http://3.bp.blogspot.com/-feK1xiLr8js/UI-kAQ-wA3I/AAAAAAAAAGE/2S0JYQ3AFek/s1600/hug+7+SR.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-EkJToX9ThzI/UNx0PWCNoBI/AAAAAAAAATk/F9LFzM6rj80/s1600/Boy-Girl-Kiss-Blonde.jpg
    Do tego male zdjecia rekawic bokserskich, pistoletu, filizanki z kawa i pieniedzy.
    6. To tak jak wyzej I teraz male napisy :
    Things are important, and more important.
    Vous êtes populaire, et je vis dans ton ombre
    Proscritos.
    Kestes minha esperança, a minha szczesiem e tudo que eu tenho, porque eu não quero que você perca.
    I will be your live, your voice, your reason to be.
    The napisy tak obok malych zdjec, nie cuff aby byly duze ale, zeby nie trzeba bylo lupy i zeby nie zlewaly sie z tlem i obrazkami. Duzy napis Breathe na srodku, ten na byc widoczny, duze zdjecia glownych bohaterow i male pozostale na okolo tych duzych i duzego napisu.
    7.perrie733@gmail.com
    8.breathe-harry-styles.blogspot.com
    Dzieki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze : Małe zdjęcie się nie otwiera.
      Po drugie : Tyle tekstu ? Bez przesady. Wiesz jak to brzydko będzie
      wyglądało ?
      Nie przyjmuje przez te dwa powody.

      Usuń
    2. Wiem jak bedzie wygladac tekst w dwoch rogach jak cos, a the zdjecia maja normalny format tylko bys je zmniejszyla w tym programi co robisz. Tak sie raczej da.

      Usuń
    3. Chcialabym tylko zaznaczyc ze malinka kludinka rowniez chce male zdjecia,a the ktore ci podalam sa normalnego formatu mozesz je zmniejszyc, a jesli uwazasz, ze napisy sa zle to na samej gorze na srodku te: I will be you life, your voice, your resaon to be. I jeszcze Jestes popularne, a ja zyje w twoim cieniu to ona malymi literami i duzy Breathe. Dzieki i bylamby wdzieczna gdybys mogla zrobic ten naglowek :) Pozdrawiam :*

      Usuń
    4. Ale w jednym zdjęciu jest ucięty chłopak ! ;\

      Usuń
  5. patrząc na twoje nagłówki nie zachwyciłam się. daleko ci do Eveline i Joan.
    twoje wyglądają jakby były robione w pizapie, bądź podobnym darmowym przerabiaczu online w którym każdy może zrobić to co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Nawiedzony kucyk Pony
    2. Kolorowy tzn. może być niebieski, fioletowy, zielony :) Coś takiego :D
    3. 2 duże zdjęcia z odstępem od siebie i 2 małe zdjęcia gdzieś w pobliżu ( zdj. są w punkcie 5).
    4. Remeber
    5. Duże zdj. Miley : http://sissydude.com/wp-content/uploads/2012/12/Miley-Cyrus-Backyard-Sessions-Look-What-Theyve-Done-To-My-Song.jpg
    Justin :http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130501210337/selenagomez/images/f/fd/Nothing_Like_Us.jpg
    Małe zdj. : 1. http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/179357_kolorowe_bratki_wazon.jpg
    2. http://i.wp.pl/a/f/jpeg/25500/liscie_spada.jpeg
    6. Ogólnie chcę aby to było takie łagodne liście w tle. Kwiaty gdzieś obok. Miley i Justin patrzący się na siebie.
    7. pdec@onet.pl
    8. http://justinbiebermiley.blogspot.com/

    Dzięki i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zawiedziona poziomem tych prac, szczególnie jak na trzecią szabloniarnię w rankingach, nie spodziewałam się czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, Anonimku. :)) Przypominam Ci, że Agnieszka jest tutaj na stażu i dopiero uczy się tworzyć prace graficzne.

    OdpowiedzUsuń