[128-132] Bag of Bones

*Bones*8.05.2014*00:50*
Witam serdecznie! Jak pewnie większość zdążyła zauważyć, a może i nie, jestem nową stażystką! :) 
Na dobry początek przychodzę z pięcioma nagłówkami, które, mam nadzieję, przypadną wam do gustu. Jeżeli nie, z góry przepraszam za rozczarowanie.

Nagłówki wolne:

 PODGLĄD|POBIERZ

Wielbię Hobbita, a jak dla mnie jest to jedna z najlepszych ekranizacji książek jakie wyszły w ostatnim czasie, więc wręcz nie mogłam powstrzymać się od zrobienia czegoś o tej tematyce.



http://ariadnakaragounis.deviantart.com/art/Naglowek006-451804857?q=gallery%3AAriadnaKaragounis%2F42535843&qo=2

 Mam kilka małych zastrzeżeń co do tej pracy, jednak nie jest ona najgorsza, trochę przy niej siedziałam, więc oto jest ;)


http://ariadnakaragounis.deviantart.com/art/Naglowek007-452632237?q=gallery%3AAriadnaKaragounis%2F42535843&qo=1

 Zdecydowanie mój ulubiony nagłówek, choć być może faworyzuję go przez to, że uwielbiam Toma *.*


http://ariadnakaragounis.deviantart.com/art/Naglowek005-451577996?q=gallery%3AAriadnaKaragounis%2F42535843&qo=3

Nagłówek ten jest użyty na mojej podstronie. Miałam go tu nie wstawiać, ale może akurat komuś się spodoba ;)

http://ariadnakaragounis.deviantart.com/art/Naglowek008-452692153?q=gallery%3AAriadnaKaragounis%2F42535843&qo=0

Pewnie nie każdemu spodoba się ta koloryzacja, jest dość specyficzna, ale mi osobiście się podoba.


Mam nadzieję, że mój debiut nie wypadł tak tragicznie, a dziewczyny z załogi wybaczą mi godzinny poślizg w dodaniu notki ;) 

Przyjmę kilka zamówień, o ile ktoś się skusi.

33 komentarze:

  1. Witaj, stażystko.
    Zacznę od małego wywodu Kruka. A więc jest tak, że Kruki ogólnie nie lubią zmian, jest im dobrze jak jest. Stażystki kojarzą mi się z niedopracowanymi dziełami, gdzie mogę rozwinąć skrzydła i nieco uszczypliwie zwrócić uwagę. Wybacz, ale kiedy zobaczyłam, że WT ma nową stazystkę, pomyślałam: "oho, znowu; oby przetrwać". Wiem, strereotypy i te sprawy.Teraz jednak przejdę do nagłówków, a po nich dokończę mój jakże interesujący wywód.
    128 - przyznaję się bez bicia, że nie czytałam i nie oglądałam, i mam sobie to za złe. Co do nagłówka: "to naprawdę zrobiła stażystka?". Wszystko ładnie zgrane i aż przyjemnie popatrzeć.
    129 - ten też jest całkiem fajny, aczkolwiek coś mi w nim nie gra... tylko nie mam pojęcia co. Tak czy inaczej, podoba mi się, ale chyba ten z Hobbita wyszedł Ci lepiej...
    130 - tu pozwolę sobie na duże WOW, bo to już sto trzydziesta praca na WT! Ale co do nagłówka - szkoda, że taki ciemny. Jest naprawdę fajny, Tom oczywiście seksowny, ale kurcze, kolorków trochę. Już nawet Ślizgońskiej zieleni trochę (tak, mówię to ja, a musisz wiedzieć, że nienawidzę zielonego, prowadzę z nim skrytą wojnę, tak jak i z żółtym).
    131 - i chyba mam faworyta notki! Wszystko świetnie zgrane, są wilki, jest dziewczyna. Klimacik tajemniczy, może nieco baśniowy. Kolorystycznie też ciekawie, bo nie czarno, a jednak mamy tu efekt takiej... nie wiem, grozy(?).
    132 - kolorystyka jest ciekawa, mnie się podoba. Nagłówek dość hm minimalistyczny, tak? (Kruk tak bardzo się nie zna, a próbuje błyszczeć...) Idealny na bloga z fantasy. Podoba mi się to coś po lewej. To chyba tarcza ze Znakami Zodiaku, prawda? Jestem na telefonie, więc nie wszystko widzę...
    Wracając do mojego jakże zajmującego i ciekawiącego wszystkich wywodu. Ekhem. Gratuluję dostania się na staż i życzę Ci, żebyś została. Naprawdę nie spodziewałam się, że tak szybko spodobają mi się prace jakiejkolwiek stażystki! Myślę, że zawsze znajdzie się coś, co można poprawić. Czasem jednak przez poprawianie możemy pogorszyć. Tak czy inaczej, ćwicz, rozwijaj swoje umiejętności. Jesteś w tym dobra, Ci powiem. Eveline, Joan, gratuluję Wam dziewczęta takiej stażystki.
    Zazwyczaj tak nie chwalę, raduj się tą chwilą. Jestem niewyspana, a na kolanach mam biologię. Poza tym zostałam pozytywnie zaskoczona. Później nie będzie tak gładko, słodko i przyjemnie. Ha. Ha. Ha.
    Pozdrawiam.
    Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że patrząc na wcześniejsze posty odrobinę bałam się twojej, Krukowej, oceny moich prac. Nie jest tak negatywna jak myślałam i bardzo mnie to cieszy ^^
      Nie lubisz stażystek? To coś nas łączy. Może brzmi to dość dziwnie, gdyż sama nią jestem, ale gdzieś w głębi duszy stażystów uznaję za obiekt krytyki i to nie tylko konstruktywnej. Czy to oznacza, że jestem złym człowiekiem? Możliwe.
      Dziękuję za opinię i pozdrawiam serdecznie,
      Bones

      Usuń
    2. Cóż, czasem sama boję się moich ocen, czy raczej opinii. Każda zależy od humoru, a kiedy człowiek ledwie żywy patrzy na glewiki... wtedy nie ma się siły na najdrobniejsze złośliwości. A zwłaszcza ktoś tak leniwy jak ja, Kruk.
      Ha! Hipokryci całego świata łączmy się! Stażyści mają to do siebie, że stereotypowo - a przynajmniej w oczach Kruka - są irytujący. Często do pięt nie dorastają tym, którzy są właścicielami bloga, a rzucają się jak gówno w trawie, za przeproszeniem (a kulturka rzecz ważna!). Są przekonani, że coś umieją, że są tacy cudowni, a tak naprawdę ani be, anie me, ani kukuryku. Tak, powiedziała ta, która kompletnie nie zna się na grafice.
      Pozdrawiam.
      Największa hipokrytka całej blogsfery Kruk

      Usuń
  2. Chciałabym cię prosić o wykonanie szablonu
    1. Hasło: tańczące promienie
    2. Kolorystyka: Granatowy, ciemny niebieski
    3. Układ: Karty/Strony niech będą po prawej stronie. Tytuł posta będzie wyśrodkowany. Rogi kart/stron niech będą zaokrąglone, a jak się na nie najedzie to się rozwiną. Rogi posta niech będą okrągłe, a linia ciągła. W komentarzu okienko awatara niech będzie kółkiem. Gadżety niech będą po lewej stronie posta. NAgłówek ma być delikatny i dużo stocków z muzyką i miłością
    4. Ewentualny cytat: My Diary Ally
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich)
    Nie wiem jakie dobrać zdjęcia, odpowiednio do kolorów. Dobierz zdjęcia z tymi aktorami:
    Laura Marano jako Ally Dawson
    Ross Lynch jako Austin Moon

    6. Ogólny zamysł: Tak jak już pisałam, w innym punkcie co proszę. Co do nagłówka, niech nie będzie przepełniony i niech będą stocki związane z muzyką i miłością.
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail): mrslynchxd@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: http://ally-dawson-diary.blogspot.com/
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Haslo:deszczowe łzy
    2.Kolorystyka:Czarno- biale
    3. Układ: Zadjecie Daniela, Ruperta, Emmy i Alice nasrodku, a wokolo inne podane ponizej djecia postaci.
    4. Ewentualny cytat: Harry Potter another story
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich) http://wodumedia.com/wp-content/uploads/2012/10/DANIEL-RADCLIFFE-as-Harry-Potter-in-Warner-Bros.-Pictures-fantasy-Harry-Potter-and-the-Order-of-the-Phoenix.-Photo-by-Murray-Close-33-960x1280.jpg
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130916194527/harrypotter/pl/images/2/2b/Hermione-Granger-harry-potter-18062495-1199-1600.jpg
    http://www.demi.fi/sites/demi/files/general/93/1028993/ronjasauva.jpg http://thecasterchronicles.wikia.com/wiki/Alice_Englert?file=Img-alice-englert_182428785193.jpeg http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140105195712/harrypotter/pl/images/0/08/Draco-Malfoy-draco-malfoy-16991021-1000-1334.jpg http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120330144044/harrypotter/pl/images/6/66/Lily000.jpg http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130820120542/harrypotter/pl/images/b/bf/James_1998.jpg http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20120805105626/harrypotter/pl/images/6/6a/542962064_baef0d40bf.jpg http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120711122808/harrypotter/pl/images/d/d5/Albus_Dumbledore_%28HBP_promo%29_2.jpg
    6. Ogólny zamysł: Raczej zdam aie na Ciebie ;)
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail) perrie733@gamil.com
    8. Adres Waszego bloga:harry-potter-by-me.blogspot.com
    Chcialabym aby byl to naglowek :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mogłabym cię prosić o wykonanie nagłówka?
    Twoje prace są niesamowite !!!
    Hasło: Deszczowe łzy
    Kolorystyka: Czarno białe
    Układ: Mi jest obojętnie, zdam się na ciebie- znasz się o wiele bardziej niż ja.
    Ewentualny cytat: "Chciałabym, abyśmy mogli zatrzymać czas... lub chociaż go przewinąć."
    Ewentualne zdjęcia: Blog jest o miłości Ross'a Lynch'a do zwykłej dziewczyny- Angeliki (mam nadzieję, że ci to nie przeszkadza). Dlatego poprosiłabym cię o użycie dwóch pierwszych zdjęć (Angeliki Wagner i Ross'a Lyncha) z tego postu:
    http://story-with-ross-lynch.blogspot.com/2014/03/bohaterowie-sezon-ii.html
    Jeśli te zdjęcia są złe czy coś takiego, to powiedz, a ja ci przyślę inne.
    Ogólny zamysł: Daję ci wolną rękę, bo naprawdę... kompletnie się na tym nie znam.
    Kontakt: weronikalachecka@interia.pl (e-mail) veronicalynch1995.gmail.com (gmail)
    Adres bloga: http://story-with-ross-lynch.blogspot.com/
    Z góry bardzo ci dziękuję za poświęcenie twojego czasu i w ogóle za wszystko, mam nadzieję, że rozpatrzysz moje zamówienie pozytywnie <333

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc na twoje nagłówki, to poprzednia stażystka mogłaby ci nogi całować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony odbieram to jako komplement, za który dziękuję, z drugiej strony chcę przypomnieć, że Agnieszka (bo chyba o niej tu mowa) dopiero się uczy, a ja mam już jako takie doświadczenie.

      Usuń
    2. Myślę, że Anonimek po prostu miał na myśli to, że w Twoich nagłówkach wszystko ma ręce i nogi, a u Twojej poprzedniczki było wszystko nieco nieskładnie...

      Usuń
    3. W moich nagłówkach wszystko ma ręce i nogi, w nagłówkach mojej poprzedniczki nie, a wszystko to jest, tak jak pisałam, kwestią doświadczenia ;)

      Usuń
  6. Hej! Mogłabym poprosić o wykonanie szablonu na mojego Bloga?
    Hasło: Deszczowe łzy
    Kolorystyka: Fiolet wchodzący w lawendowy i żółty
    Układ: Dowolny
    Ewentualny cytat: -
    Ewentualne zdjęcia: https://www.google.pl/search?q=R5&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gyJtU5GpMMWk7QarwoGYDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=955#facrc=_&imgdii=_&imgrc=0HIZ8SSEl5B7lM%253A%3BIqQu5ml3m1f_YM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg.heartsandfoxes.com%252Farticle_mobile_fullscreen%252F-%252F73%252F91%252Fr5.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.heartsandfoxes.com%252Fstory%252Fwatch-r5-pass%252F%3B525%3B350

    https://www.google.pl/search?q=R5&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gyJtU5GpMMWk7QarwoGYDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=955#facrc=_&imgdii=0HIZ8SSEl5B7lM%3A%3BlDc4sIkf_GHY-M%3B0HIZ8SSEl5B7lM%3A&imgrc=0HIZ8SSEl5B7lM%253A%3BIqQu5ml3m1f_YM%3Bhttp%25

    Ogólny zamysł: NI znam się za bardzo na tym, więc masz wolną rękę
    Kontakt: r5tocalemojezycie@gmail.com
    Adres Bloga: http://r5itsmylife.blogspot.com/
    Z góry bardzo Ci dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Hasło: Deszczowe łzy
    Szabloniarka: Bones
    2. Kolorystyka: raczej ciemna, może jakas czerwień, choć eśli będziesz miała jakiś inny pomysł, to zrób jak myślisz :)
    3. Układ: Nie ma znaczenia, żeby wyglądało dobrze. :)
    4. Ewentualny cytat:
    "And no matter what, I will not leave you. I promise to stay with you until the end." chociaż cytat też możesz zmienić, jak poczujesz, że coś innego lepiej będzie tu pasować.
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich)
    http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120801141741/harrypotter/pl/images/f/ff/TomRiddle.jpg

    http://images2.fanpop.com/image/photos/9000000/Christian-Coulson-as-Tom-Marvolo-Riddle-from-Harry-Potter-and-the-Chamber-of-Secrets-harry-potter-9044438-262-399.jpg

    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/71443_10152629371739968_2129551717_n.png

    http://pu.i.wp.pl/k,NzM5OTIzNTMsNDg3NzMwOTM=,f,21.jpg
    6. Ogólny zamysł: blog z opowiadaniem o Tomie Marvolo Riddle'u i jego pobycie w Hogwarcie. Myślę o ciemniejszych kolorach, gdzieniegdzie przeplatanych mocniejszymi barwami, ale daję tu możliwość wyboru, jeśli chodzi o zdjęcia, to bardzo chcę żeby zdjęcie dziewczyny było właśnie to, odnośnie Toma, to takie jego zdjęcia znalazłam, nie muszą być te, tylko żeby aktor był ten sam. :)
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail) justyna.niec@poczta.onet.pl
    8. Adres Waszego bloga: http://abandon-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję! Tom Riddle<3

      Usuń
    2. Aaaa dziękuję bardzo, nawet nie wiesz jak się cieszę :)

      Usuń
  8. Moim faworytem jest nagłówek 131. Aż nie mogę się napatrzeć. Strasznie podoba mi się kolorystyka. Pewnie naszukałaś się zdjęć :) Brak mi słów. Zachwyciłaś mnie tymi pracami i nie mogę doczekać się twoich kolejnych notek, bo masz talent (i tu nie porównuję do poprzedniej stażystki, bo tu nie ma co porównywać) ♥ W jakim programie tworzysz swoje nagłówki? Ja muszuę ogarnąć koloryzacje w gimpie, bo jeszcze nad nimi nie panuję, aczkolwiek mam nadzieję, że niedługo to się zmieni. Życzę ci sukcesów i myślę, że zostaniesz na Wonder Templates dłużej niż ci się wydaje (przypuszczam).

    Pozdrawiam,
    Nath. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle komplementów na raz bo się zarumienię ;) Dziękuję ślicznie. Co do tego nagłówka to szczerze nie naszukałam się zdjęć. Znam na pamięć stocki, które mam w folderach, a znaczna część z nich jest z jednej paczki, więc nie było problemów. Obecnie używam Photoshopa CS6, ale mam również 3 i 5 ^^ Koloryzacje w gimpie? Serdecznie nie polecam. Grafikę jako taką da się w nim zrobić, ale z koloryzacją są tam problemy duże (wiem bo miałam styczność z tym programem).
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,
      Bones

      Usuń
    2. Wiem, ale na szczęście udało mi się ogarnąć krzywe, barwenia itp. Może nie będzie z tym problemów. Mam nadzieję. Jeszcze raz powodzenia i dziękuje z odpowiedź <3

      Usuń
  9. HEJ HEJ HEJ!
    Hasło: Deszczowe łzy (merau takie poetyckie <3)
    Okok, Szabloniarka: IFF ;**
    I dalej jest kolorystyka, układ, zdjęcia i ewentualny cytat (nie rozpisuję się za bardzo, bo szlaban na kompa) WIĘC! Ewelciucho, w sumie wszystko ci wyjaśniłam na FB XD Fajnie, żeby strony były białe a literki czarne, o tapecie wiesz i te zdjęcie na głównej... no, może być ten dzieciak z zamkniętymi oczami :3 tylko fajnie, żeby był uśmiechnięty! :D ALBO zrobić te dzieło sztuki z tymi takimi różnymi rzeczami dookoła (wiesz, ta broń, łapy, peace, wąż) ej, węża można gdzieś wsadzić no.. *U* I żeby było białe tło, KOONIECZNIE <3 ;** cytat to raczej te "Raz, dwa...dziesięć"...Hmm... no tak, raczej tak :3 możesz to jakoś fajnie gdzieś wpleść jakimiś fajnymi literkami ^o^ Jeśli akurat na to nie masz weny, to załączam wszystko, o czym pisałam na fb ;) Ogólnie, żeby był prosty i ciekawy <3 <3
    BUZIAL! A! I jeszcze adres: http://raz-dwa-dziesiec.blogspot.com/ <-- już cię dodałam. Kontakt ze mną zawsze i wszędzie xd
    A.A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spadłaś mi z nieba kochana! Boszz dziękuje że cię znalazłam ;3 <3. Chyba już od 5 miesięcy szukam kogoś kto mi zrobi szablon ;//. Tak więc, bardzo bym cię prosiła jeśli mogę ;c. O zrobienie dla mnie szablonu.
    Link do bloga : http://stealyourheart123.blogspot.com/
    Układ : dowolny.
    Hasło : R5 i Laura Marano.
    Chciałabym żeby te zdjęcia były użyte w szablonie. :
    Obsada Austin & Ally
    http://teeninfonet.files.wordpress.com/2014/01/austinally.jpg

    R5 :
    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10339637_797567120262138_5869722787375966719_n.jpg


    Laura Marano :
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1422624_1432731583643947_6279655375940278820_n.jpg

    Cytat czyli napis na szablonie : Witam na stronie o niezwykłym zespole R5, a także, o niezwykłej aktorce Laurze Marano. Znajdziesz tutaj, niezbędne informacje o swoich idolach. Zapraszamy!
    Kolorystyka : błękitny fiolet. Lub jasny pomarańcz. Lub jakiś jaki ty chcesz. Byle by był szczęśliwy, radosny kolor.
    Napis na nagłówku : Austin&Ally, R5 i Laura Marano
    A teraz, wyznanie. Naprawdę się cieszę że założyłaś tego bloga i się tak dla nas poświęcasz. Nawet nie wiem jak doceniam to co robisz. Jesteś w tym naprawdę dobra, co ja mówię.. NAJLEPSZA! Ten blog jest taki piękny. I piękne jest to co robisz dla nas. Mam nadzieję że będziesz miała czas i zrobisz dla mnie szablon. c;. Wszyscy mi odmawiali ;cc. Jest mi z tym smutno ;//. Mam nadzieję że mi pomożesz. <3. ~ Twoja fanka.. NAJWIERNIEJSZA! <3. Jeszcze raz ci bardzo dziękuje. Bardzo mi zależy na tym szablonie :*. Pozdrawiam :)
    mój blog jest informacyjny ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak proszę, bez zdjęcia obsady Austin & Ally. Tylko po proszę R5 i Laury zdjęcie ;) ;)

      Usuń
  11. Cóż to za zastój macie, załogo WT? Czy to Kruk taki niecierpliwy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu Bones nie dodała notki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo notkę miałam dodać później, a w aktualności wkradł się błąd ^^

      Usuń
  13. Kiedy więc powinnaś dodać? :)

    OdpowiedzUsuń