[144-154] Notka Tematyczna, Maj - Na podstawie książki.


* 31.05.2014 *01.46 * 

Eveline Dee.

Witam serdecznie w naszej Notce Tematycznej. Dodana z takim opóźnieniem ze względu na obóz, o którym Wam razem z Joan wspominałyśmy. Jednak udaje nam się jeszcze w maju ją dodać, do roboty! ^^
Ode mnie dziś dziewięć prac :) Mam nadzieję, że wszystkie się spodobają. Dwie są z propozycji c:
Nie chce mi się nic pisać. Na obozie było nawet fajnie, tyle że przez większość dni było zimno i prawie się nie opaliłam :c Smuteczek. Ogólnie podobało mi się, przynajmniej nie było (nie)normalnej, męczącej szkoły. :P
Przejdę już do prac.

Szablony:







Nagłówki:




Tapeta:



Speedart:


To na tyle ode mnie :)
Piszcie, co się Wam najbardziej spodobało ^^
Zamówień nie przyjmuję, stoją jeszcze w kolejce xd

Pozdrawiam,
Eve.


Joan Marry

Cóż, jak się okazało, strasznie się rozleniwiłam przez ten wyjazd... Siedziałam cały dzień przy komputerze, a zrobiłam tylko trzy prace! Mam nadzieję, że taki stan się nie utrzyma długo, bo w środę mam klasówkę z biologii...
Ale ja nie zanudzam, tylko dodaję prace!

Szablon


Nagłówki

Pobierz/Podgląd

Pobierz/Podgląd

W planach miałam jeszcze kilka innych rzeczy, między innymi Opowieści z Narnii, Percy'ego Jacksona, Niezgodną i Carrie, ale się po prostu nie wyrobiłam. Z tym ostatnim to nawet może bym coś zrobiła, gdyby nie to, że akceptuję zdjęcia jedynie z filmu z 1976 roku (w innych aktorki grające główną bohaterkę były stanowczo za ładne), a z tego akurat nie było przyzwoitych zdjęć.
W każdym razie, mam nadzieję, że prace Wam się spodobają. :)

6 komentarzy:

  1. 146- po prostu piękny szablon, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje faworyta to 145 i 146 oraz 153 śliczne <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 147-aaa!!! zrobiłaś go XD kochana ♥ piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak miło. Notka tematyczna! Z książkami w roli głównej - gratka dla moli książkowych! Zobaczmy, coście wykombinowały...
    144 - A więc Igrzyska... Nagłówek mi się podoba, rozmieszczenie wszystkiego też jakoś przypadło mi do gustu, kolory na temat, ale... No właśnie, ale. Tekstura (o ile tak to się zwie, jak coś to mnie poprawcie, każdy może się mylić) ognia wraz z ciemnym tłem strasznie będzie męczyć oczy. Może to nawet sam ten ogień. Popatrzyłam chwilę i już mam mroczki przed oczami. Dzięki Bogu tablet wie lepiej i mi wygasił ekran. Nie wiem, może to po prostu tak na mnie działa. W każdym razie mi przeszkadza to... no, tekstura ta no.
    145 - już po miniaturce widzę moje kolorki! Otwieram i... dobra, nagłówek rozwalił mnie na łopatki. To z Charlie'ego, tak? Muszę to w końcu przeczytać. Tylko znajdę czas. I obejrzeć, ale to już mniejsza o to. Uwielbiam ten nagłówek, ma w sobie coś wspaniałego! Tylko taka rozkmina - zdjęcia w postach mają taki jakby efekt mgiełki czy to taki obrazek?
    146 - A więc Harry Potter... Dobra, nie lubię Dramione. Szybciej jestem skłonna stwierdzić, że dzieci Hermiony i Draco mogłyby się zejść niż oni. Ale co do szablonu: te kolory! A już nie wspomnę nawet o mistrzowskim nagłówku, przez który jestem skłonna przez chwilę żyć w bańce Dramionefanów. Pyk, pękła. Ale nagłówek wciąż mnie czaruje.
    147 - I mamy Carrie. Oglądałam chyba tę najnowszą wersję, taka sobie. Książka jest na mojej liście tych do przeczytania, kiedyś trzeba będzie się zabrać. Szablon klimatycznie ciemny, myślę, że taki kolor czcionki może męczyć przy czytaniu. Cały szablon jest dość przytłaczający... Nie wiem co powiedzieć, bo wpadam w pesymistyczny nastrój a jeszcze sporo przede mną.
    148 - o, jakie kolorki. Czekaj, czekaj, The Scorpio Races? O, jak miło. Maggie ma swój styl, całkiem ciekawie pisze. Szkoda tylko, że głównie jest znana z przewidywalnej do bólu trylogii Drżenie. Wystarczą dwa ostatnie zdania drugiego tomu, by zniszczyć moje marzenia. Naprawdę. Ale co do szablonu - cytat, który wciąż wywołuje ciarki. Nie wiem, jak ona to zrobiła. Tak czy inaczej - nagłówek uwielbiam. Dobra, za bardzo lubię Maggie, żeby coś złego na szablon powiedzieć, chociaż ta teksturka trochę mnie denerwuje. Nie wiem czemu...
    149 - Sherlock to kolejny punkt z mojej listy "do przeczytania". Nagłówek zasługuje na pochwałę. Podoba mi się kolorystyka. Kolory są wyważone, całość przemyślana. Nie wiem, co jeszcze mogę dodać. Po prostu mi się podoba. I tyle. Kruk leci dalej.
    150 - A to czo? Tego chyba nie znam. Aczkolwiek kolorystyka moja ulubiona. Przyjrzyjmy się dokładniej... Gość na środku zwraca na siebie uwagę. Nagłówek ma w sobie coś przerażającego, przygnębiającego. Mimo tej przytulnej kolorystyki, przeszedł mnie dość nieprzyjemny dreszcz. Praca ma wiele elementów, pewnie nie dowiem się, jakie mają znaczenie dla całości. Może trochę tego za dużo, ale skoro nie znam tematu, to może nie powinnam tak mówić?
    151 - Och, Percy! Logan jak zawsze... kuszący *tu typowy nastoletni fanfirling* Cóż, nawet Kruk może czasem pofangirlować, nie? Ten nagłówek powaliłby samego Posejdona na kolana. Czaruje mnie. Dopasowana kolorystyka, spojrzenie Grovera rozwala mnie na łopatki - czego chcieć więcej? Dobra, te zdjęcie Percabeth na dole niekoniecznie mi pasuje, ale to ja i moje kaprysy. Mogłoby być już bez tego. Idę hejcić dalej, ahoj.
    152 - o, tapeta. Znów Sherlock. Zobaczmy. Bęm. Widzisz to? Kruk leży w szoku i zachwycie. W tym wypadku to, że postaci są tak "odcięte" tylko dodaje pracy charakterku. Pochwalam. Nie mogę się napatrzeć. Pora zamknąć okienko. Już. Postaci dzięki temu, że nie są "wtopione" jeszcze bardzej zwracają na siebie uwagę. Są w centrum i tyle. Coś bredzę...

    Nie wierzę. Wyjdą dwa komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 153 - Intruz! Same książki z listy pod tytułem: Kruku, weź się w końcu znów za czytanie, a nie w internetach siedzisz. Muszę nadrobić zaległości, bo wstyd! Co do szablonu - minimalizm jest w cenie. Podoba mi się. Jest wyważony i ma wszystko na miejscu.
      154 - łejt, łejt. Dary Anioła Dobra, nie wiem. Zgaduj zgadula, kurcze. Podoba mi się. Oł, ic medżik. Wybacz, straciłam siły do komentarza, przytłacza mnie liczba książek do nadrobienia. Zrobiłyście to specjalnie, ot co! Lepiej ja wrócę do pozytywizmu... Co do nagłówka - no fajny, no. Podoba mi się sufit. Bardzo ładny sufit. Tak. Bardzo...
      155 - Igrzyska vol. 2. Podoba mi się, mimo tych zieleni (ach, moje kaprysy i kaprysiki). Oddaje walkę i cośtamcośtam. Kruk straciła humorek, wybacz. Podoba mi się to, że tam po prawej staw jest nieco jaśniejszy. Dodaje to głębi nagłówkowi...

      Amen. Kruk powinna przejść dalej, ale ciężko. Macie komentarz (a nawet dwa!), radujcie się.
      Pozdrawiam.
      Kruk

      Usuń