[180-183] Stormy night.


 * Eveline Dee * 29.06.2014 * 00:01 *

Siemka!
To co? Mamy już wakacje? :D
Ja nie mam niestety żadnych planów, więc będę siedzieć w domu i się nudzić. Mam jednak pewne plany, co do poprawienia mojej sylwetki xD Także zaczynamy treningi z Ewką i może się pobiega trochę. Zobaczymy. Możecie trzymać kciuki, jeśli też będziecie się nudzić :D
Mam jeszcze cichą nadzieję, że jak przyjedzie mój dziadek w wakacje to mi fundnie nowy komputer, bo mówił, że się zastanowi. Cóż... I hope he will. ^^



Zamówienia:



Wiem, że nie wzorowana na tamtej okładce, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić tak xd Mam nadzieję, że mimo to się spodoba :)

dla Insane



Bardzo podoba mi się nagłówek ^^ Mam nadzieję, że wszystkie zastrzeżenia zostały spełnione i Tobie także przypadnie do gustu :)




Cóż... Mogło być lepiej. Na pewno Krukowi się nie spodoba, bo zielony xD No nie wiem... Chyba nie jest najgorzej :P

dla OhAgiii



Podoba mi się. Chyba mój faworyt z notki ^^

Wolny:



Takie tam ciacha z "Suits". Uwielbiam ten serial! *.* 



Co za ciacho :3 Ogląda ktoś "Suits"? <3

To na tyle. Mam nadzieję, że podoba wam się urozmaicenie notki sygnaturkami i ikonami ^^

Przyjmę 4 zamówienia.

Wykonam zamówienia dla: Laura♥, Dissentire, Mikasa Ackerman, Clare Raven + Insane.

Pozdrawiam mocno,
~Eveline Dee.

35 komentarzy:

  1. Jeeeju, jaki świetny *_* Czekałam z niecierpliwością i się opłacało. Naprawdę, świetny :3
    Krukowi pewnie nie spodoba się nie tylko ze względu na zielony, ale ze względu na tematykę xD
    Bardzo ci dziękuję za szablon, jesteś najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu hsjdidjxjcjsjsjxjcjdkdkxjdkskx JEST PRZECUDOWNY!
    Dokładnie o to mi chodziło, a właściwie zrobiłaś to jeszcze lepiej. ♥
    Ogromne dzięki! Jest wręcz idealny.
    Teraz tylko zobaczymy czy uda mi się go ustawić hahahaha bo button na 100% a szablon mam nadzieję, że też mi się uda.
    Jeszcze raz OGROMNE dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka wyszła świetnie. Nawet lepiej niż poprzednia :)
    Ale mam taką małą prośbę : czy mogłabyś zmniejszyć trochę napis czyli : "Powstań z mroku mój Upadły Aniele" i nad tym napisem dodać tytuł :"Niezniszczalna "?
    W zamówieniu źle napisałam :(
    Przepraszam. Ale okładka jest świetna XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć eve ^^ hahah no masz takie plany jak ja XD tak..pobiegam 10 minut i padne :D Oto moje zamówienia (pisałam do cb na gmail więc wiesz o co chodzi ;) )
    hasło:deszczowe łzy.
    kolorystyka:ciemna :) taka jak w tym nagłówku z raurą --->http://wondertemplates.deviantart.com/art/Naglowek-172-460847672?q=gallery%3AWonderTemplates%2F46569505&qo=0 boże cud *-*
    układ:eve chciałabym taki sam :D jest piękny! --->http://wondertemplates.deviantart.com/art/Szablon-106-448677439
    cytat:"Will you run away with me?".
    zdjęcia:
    http://4.bp.blogspot.com/-F-7IylFAcUs/UqL5XglJV8I/AAAAAAAABwA/2qMtZCWLu9g/s1600/_0000_emea_dcc_girls_img_gal_01.jpg
    http://24.media.tumblr.com/337fb92fce4bd65d1bb03232a6bf410f/tumblr_n39ue5aLeJ1sk0smko1_500.png
    ogólny zamysł:kolorystyka ciemna bo taka najbardziej odda "klimat" mojego bloga XD.Zdjęcie laury tam gdzie Liam a Ross tam gdzie ta dziewczyna :).Tam jest też jakaś teksturka (te deski drewniane czy coś xD umiem wyjaśniać :D) też bym chciała takie XD.Ogółem żadnych kwiatów i to chyba tyle :).
    kontakt:ausllyisbeautiful@gmail.com
    adres mojego bloga: http://hurtbylife.blogspot.com/
    Zamówienie nr.2+button (wiem że możesz nie zrobić go na kolejną notkę ale poczekam ważniejsze to pierwsze :) )
    hasło:deszczowe łzy.
    kolorystyka:jasna -jest to blog ze spisem opowiadań więc jasno liczę na twoją wyobraźnię :*
    Układ:nigdy nie umiem opisać dlatego zawsze daję link:
    http://wondertemplates.deviantart.com/art/Szablon-065-435916528
    Ewentualny cytat: Unique Stories.
    Zdjęcia:
    R5:
    https://d3gx1q555x3r5f.cloudfront.net/sites/r5rocks/files/article_galleries/820659_10152474711620360_757395263_o-1024x682.jpg
    Laura:
    http://4.bp.blogspot.com/-F-7IylFAcUs/UqL5XglJV8I/AAAAAAAABwA/2qMtZCWLu9g/s1600/_0000_emea_dcc_girls_img_gal_01.jpg
    Chloe:
    http://2.bp.blogspot.com/-NW54UdK6eqY/Uh5jdHn08II/AAAAAAAAIP4/kT2E1t_IrNU/s1600/Chloe+Grace+Moretz+special+pictures-332.jpg
    Ansel:
    http://images6.fanpop.com/image/photos/35300000/VMan-2013-photoshoot-ansel-elgort-35388068-989-1280.jpg
    Jak już wcześniej ci pisałam muszą być oni XD
    Ogólny zamysł:Nie wiem w sumie co tu napisać :D.Kolorystyka jasna/wesoła XD ale żadnego różu ^^Laura i R5 są tu tak samo ważni jak chloe i ansel :D
    Kontakt:ausllyisbeautiful@gmial.com
    Adres bloga: http://divine-stories.blogspot.com/
    A button wystarczy zwykle pióro i napis Unique Stories :)
    Fajnie jakbyś zrobiła dwa na raz super prezent na urodziny :D ^.^
    Ważna sprawa szablon mogę pobrać sama jeśli na deviant art piszę ZIP DOWNOLAD,jeżeli jest rar lub coś innego to problem! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. aaaa!!!!! o mamo o boże dziękuje ♥♥♥ nie wierze XD jesteś najlepsza ♥

      Usuń
  5. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Obojętne. Może być różowy, niebieski, fioletowy. Zdam się na Ciebie.
    3. Układ: Może być taki jak na r5laurapl.blogspot.com. Najlepiej obustronny, ale menu może być u góry lub gdziekolwiek indziej.
    4. Ewentualny cytat: R5 Crew Poland - How to play your favourite songs?
    5. Ewentualne zdjęcia: https://d3gx1q555x3r5f.cloudfront.net/sites/r5rocks/files/album_images/R5_LOUD_SINGLE-1024x1024.jpg + może też być Laura :)
    6. Ogólny zamysł: Fajnie by było, gdyby pojawiły się gdzieś nutki, może menu w tym kształcie (jeśli to możliwe do zrobienia). No i co by tam jeszcze... chyba już nic w sumie. O, jeszcze taki kwadrat czy właśnie nutka (tak jak na r5laurapl), ale tak, żeby po najechaniu wyświetliło się: Witam na R5 Crew Poland! Znajdziesz tutaj nuty, poradniki i covery, które pomogą Ci zagrać ulubione piosenki na keyboardzie, pianinie lub flecie. To naprawdę dobra zabawa! :)
    7.Kontakt: r5crewpoland@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: r5crewpoland.blogspot.com

    To pilne, więc mam nadzieję, że się zgodzisz. Z góry baaaaaardzo dziękuję, Eve <3

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: beżowe, brudna biel
    3. Układ: jak na tym blogu:
    http://raura-unlikely-story.blogspot.com/
    4. Ewentualny cytat: I wanna hide the truth I wanna shelter you, but with the beast inside there's nowhere we can hide
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich):
    http://i.i.cbsi.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/09/18/-1_-12_610x917.jpg

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMve9Gw5vu7B4tKbNprs4uQoUFH8eHO_md62OU_eY4SlFUjiBq

    6. Ogólny zamysł:
    Jasne kolorki, układ jak na tym blogu i czcionka na poście Georgia

    7.Kontakt: (najlepiej e-mail)
    - ksieznicka002@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: http://story-about-love-auslly.blogspot.com/
    Z góry dzięki!
    Button jest już umieszczony!

    OdpowiedzUsuń
  7. ASLAKDLSAKDLKDLDKSKDGRIGJF. Eve, ja... no nie... Ja w ogóle się nie spodziewałam, że szablon wykonasz tak prędko, nie musialaś... A poza tym... jest super :D!! Dziękuję, że zrobiłaś z takim układem, jaki mi się spodobał, świetnie to wygląda. Nie jestem tylko pewna, czy prawa kolumna nie wyglądała by lepiej z kolorem takim samym, jak na górze "autor" i "komentarz", ale może zbytnio by to raziło.
    DZIĘKUJĘ BARDZO, jestem super zadowolona :D Zaraz zamieszczam button oraz szablon na bloga. Zdecydowanie jesteś moją ulubioną twórczynią szablonów i zawsze będę się do Ciebie zwaracać po to. Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, nareszcie nowa notka Twojego autorstwa. Nie mogłam się naprawdę doczekać. Może bez zbędnego gadania od razu napiszę, że się zakochałam w szablonach 181 oraz 182. Są idealne. 180 też mi się podoba (zwłaszcza nagłówek), chociaż brakuje mi czegoś na lewo, bo jest tak troszkę za pusto pod nagłówkiem.

    Ale druga sprawa, o której pisałam już ostatnio, to zamówienie. Przekonałam się, że tylko Ty potrafisz stworzyć coś w taki sposób, jaki sobie przemyślałam i będzie mi się podobało. To może hasło to deszczowe łzy, a link do bloga to http://missed-call-fanfic.blogspot.com/. Co do kolorystyki i układu to zdecydowanie jak w szablonie 181 (jeśli byś robiła tak jakby te przebłyski koloru to chciałabym granatowy), ale w ostateczności mógłby być układ dwukolumnowy. A co do postaci to Harry Styles i AnnaSophia Robb. Najlepiej żeby się nie uśmiechali, ale jeśli chcesz to AnnaSophia może się uśmiechać. jednak zdjęcie musi być z tej sesji http://annasophia-robb.org/gallery/thumbnails.php?album=163 A co do kontaktu to email cocolaizaton@gmail.com albo gg 44156481.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamo, właśnie się zorientowałam, że napisałam "jak w szablonie 181", a miało być 182. Zapomniałam też podać napisów: większy "Missed Call 2" (może być bez dwójki) a pod spodem czy gdzieś z boczku małymi "There will be no miracles here".

      Usuń
    2. Mimo, że wolałbym zamówienie złożone normalnie, to przyjmuję. Wszystko jest więc xd

      Usuń
    3. Przepraszam, następnym razem napiszę według wzoru :(

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  10. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Granatowy i Czarny
    3. Układ: Dowolny
    4. Ewentualny cytat: I'm a monster lurking on your blood and soul
    5. Ewentualne zdjęcie: Brak
    6. Ogólny zamysł: Chciałabym by było zdjęcie księżyca w pełni, wilka, Luzy Hale i Harryego Stylesa
    7. Kontakt: Dam mojego fb bo mam zawaloną pocztę: https://www.facebook.com/wiktoria.pachura
    8. Adres bloga: http://moon-harrystyles.blogspot.com/
    Liczę że zrobisz mi szblon ♥ + Wszystkie piękne *O*

    OdpowiedzUsuń
  11. I jeszcze jedno.

    1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Obojętne. Brązowy, niebieski, zielony. Whatever. Jakikolwiek.
    3. Układ: Obustrony lub lewostronny :)
    4. Ewentualny cytat: You hate someone who you think I am. You don't know me.
    5. Ewentualne zdjęcia: https://d3gx1q555x3r5f.cloudfront.net/sites/r5rocks/files/album_images/R5_LOUD_SINGLE-1024x1024.jpg lub jakiekolwiek inne R5.
    6. Ogólny zamysł: Brak :p Zdaję się na Ciebie. Znowu <3
    7.Kontakt: rossyandlau@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: http://hi-i-love-you-lynch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. deszczowe łzy.

    Tym razem chciałam Cię prosić o coś innego. A mini-plakat oraz button konkursowy. Jedynie wymagania to napis "Konkurs na Sowim Przylądku" i na buttonie może być to samo albo 'Biorę udział w konkursie na Sowim Przylądku" - zależy, jak będzie lepiej wyglądać. Możesz ponownie skorzystać z sówek, które Ci podesłałam przy zamówieniu na Sowi Przylądek. To tyle. Miała mi to zrobić kolezanka, jednak nie ma za bardzo czasu, więc kieruję tę prośbę do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Hasło: Deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: ciemna. czarny, szary, zielony ciemny, lub brąz, ale ciemny
    3. Układ: taki jak macie teraz na blogu lub podobny do tego co był wcześniej (menu w kółku, czy jak to się tam nazywa)
    4. Cytat: ,,Silence this is our worst enemy''
    5. Zdjęcia: Cóż...Nie mam jakichś, ale osoby to Luke Hemmings i Lily Collins. Albo sam Luke.
    6. Ogólny zamysł: Em...Chciałabym aby było w tym coś niebezpiecznego...Nie wiem ogólnie co, ale coś co jest związane z niebezpieczeństwem. Może pistolety? Samochód? Coś takiego.
    7. Kontakt: e-mail - wiola.lola.haha@gmail.com i gg - 50255943
    8. Adres bloga: http://silence-luke-hemmings.blogspot.com/
    Button został już umieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Myślałam o kolorach typu biały, różowy i liliowy :) Jakoś tak mi się wymyśliło :D
    3. Układ: Chciałabym tak, że grafikę po lewej, a kolumnę po prawej, jeśli chodzi o różnego rodzaju 'gadżety' to może pod grafiką? ;)
    4. Ewentualny cytat: Get strange with the stars togheter...
    5. Ewentualne zdjęcia: [1.]http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130224004741/austinally/images/c/cd/Laura_Marano%3B_Nationalist_Magazine_March_2013%3B_Black_Dress.jpg
    [2.] http://iv1.lisimg.com/image/5568689/600full-grace-phipps.jpg
    [3.]http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140122094557/violetta/images/4/4d/Martina_stoessel_para_caras_by_lutinisel-d6lq04l.png
    6. Ogólny zamysł: Jest to raczej opowiadanie o wiecznym szukaniu czegoś. Taka wieczna wędrówka. Nie mam kompletnego pomysłu, ale zdaje się na Ciebie bo wiem, że jesteś genialna i coś wymyślisz :D
    7.Kontakt: RylieeR5@gmail.com GG: 51010951
    8. Adres Waszego bloga: r5-get-strange-together.blogspot.com

    Mam nadzieję, że nie sprawi Ci mój szablon, jakiegoś większego problemu. Zdaje sobie sprawę, że możesz go nie wykonać, ale byłabym Ci bardzo wdzięczna :) W razie jakiego problemu pi do mnie na GG lub maila :D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, mogłabyś mi zdradzić, w z jakiego programu korzystasz? ;D
    the-story-of-auslly.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :) Korzystam z Adobe Photoshop CS6 Extended ;)

      Usuń
    2. A dlugo z niego korzystasz?

      Usuń
    3. Od października i jeszcze się na nim nie zawiodłam ^^

      Usuń
  16. Hej :D Bardzo podobają mi się wasze szablony, ale nie mogę się połapać jak zrobić akapity. Kiedy wpisuje ten kod: .post-body {text-indent:50px;} to tylko w pierwszej linijce robi mi się akapit, a reszta zostaje bez zmian. Jak użyje innego kodu, to wychodzi to samo :C Pomogłybyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam nigdy akapitów, więc niestety nie mogę Ci pomóc :c

      Usuń
    2. Ach... No trudno :) Obejdzie się bez akapitów :)

      Usuń
  17. 1. Hasło:deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: czarny z odcieniami szarość
    3. Układ: nagłówek po lewej, kolumna z notkami tak w środku można powiedzieć, obserwatorzy, wyświetlenia itd. po prawej albo po lewej, to już jak wolisz (:
    4. Ewentualny cytat: " I wish that I could wake up with amnesia"
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich)
    6. Ogólny zamysł: szablon mógłby podsuwać na myśl strach, niebezpieczeństwo, nie wiem, jak to napisać, chcę żeby bylo w nim cos takiego od czego przechodzi dreszcz na plecach
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail) saybananax@w.pl
    8. Adres Waszego bloga:amnezja-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Hasło:deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Czarny+odcienie szarości (nagłówek ma być czarno-biały, jeśli to nie problem)
    3. Układ: nagłówek po lewej, kolumna z notkami tak "w środku" a te takie gadżety {wyświetlenia etc.} po prawej lub pod nagłówkiem, jak wolisz (:
    4. Ewentualny cytat: I wish that I could wake up with amnesia
    5. Ewentualne zdjęcia:https://33.media.tumblr.com/c191ca741b11fb928991c477aefe6e29/tumblr_n850rkaDLY1szzxeqo1_500.jpg
    6. Ogólny zamysł: nie wiem jak to określić.. ff będzie takie mroczne możnapowiedzieć starszne, i niebezbieczne, więc chciałabym żeby szablon też był taki :)
    7.Kontakt: saybananax@wp.pl
    8. Adres Waszego bloga: amnezja-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za zamieszanie, ale zamiast tamtego zdjęcia, chciałabym abyś (gdybyś jednak zdecydowała sie wykonać moje zamówienie) wstawiła to zdjęcie: https://31.media.tumblr.com/2ef2a541acc6927014a5b19c95fdac6c/tumblr_n856qqZhhS1tetweuo1_500.jpg (tylko chłopak w czapce) :)

      Usuń