[242-243] Don't believe me just watch!

(c)Eveline Dee

* Eveline Dee * 28.02.2015 * 23:59

!!!!
Naprawdę jestem najgorszą bloggerką EVER! 
Ogromnie Was przepraszam za te ciągłe przekładanie notek. Ja naprawdę nie robię tego specjalnie. Jednego dnia wydaje mi się, że zdecydowanie dam rade się do danego terminu wyrobić, ale później po drodze nazbiera się mnóstwo innych przeszkód, które odgradzają mnie od szablonów. Naprawdę postaram się to zmienić, bo zdecydowanie nie chcę, żeby przylgnęła do mnie ta niekompetencja. 

Przechodząc do notki: dzisiaj mało prac. Tylko dwa zamówienia. Pod dzisiejszą notką przyjmę jedno zamówienie na szablon i może coś jeszcze, co nie będzie wymagało układania kodu. :P
Mam nadzieję, że te liche owoce mojej pracy się spodobają. Zapraszam!

Zamówienie dla Żelko Jadek



Zamówienie dla Lady Alexandry



Pozdrawiam!
Eve


Edit. Przyjęłam zamówienie od Hazelxx i Pinki Pie.

10 komentarzy:

  1. No hej Evelinee :)
    Coś dużo razy przedkładałaś notkę :p Ale wreszcie jest ♥
    Szablon dla Żelko Jadka jest prześliczny ! W tym drugim bardzo podoba mi się kolorystyka. Mam nadzieję że przyjmiesz moje zamówienie :D
    Hasło:honorowe śnieżki
    kolorystyka: Eve do plakatu chyba nie trzeba co ?
    Układ: Pamiętasz plakat Niezgodnej który wysyłałam ci na gg ? :)
    Ewentualny cytat: Duży napis 'No Air' i pod spodem fragment piosenki : What are you waiting for?
    You gotta go and reach for the top
    Believe in every dream that you've got
    You're only livin' once so tell me
    What are you, what are you waiting for?
    You know you've got to give it your all
    And don't you be afraid if you fall
    You're only livin' once so tell me
    What are you, what are you waiting for?
    Zdjęcia: Wiesz nie mam linków także musiałbym ci je wysłać na maila lub gg (jeśli to nie problem).
    Ogólny zamysł: Zdjęcie Laury w tle tak jak tam było zdjecie Shailene , a te gify porozrzucaj sama tylko wiesz żeby było widać twarz Laury :)
    Kontakt: Masz mnie na gg ale mogę ci podać znów maila ausllyisbeautiful@gmail.com
    Adres bloga: http://liveforlove-raura.blogspot.com/
    Już zabieram się za wysyłanie zdjęć i podeślę ci jeszcze ten plakat z Niezgodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba szablony są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Eveline :) Tak sobie obejrzałam najpierw tę sygnaturkę i tak sobie myślałam, że jest zajebista, ale to co zobaczyłam później jest jeszcze lepsze :D Oba szablon są świetne, ale ten dla Lady Alexandry :) Te stronki jakby na sznurze to świetny pomysł :D I fajne są te obrazy w ramkach na nagłówku, do tego świetne kolory *.* Sama nie wiem co o nim powiedzieć ;D Pierwszy też jest bardzo ładny. Czy miały być dwie pary stron? Pod i nad nagłówkiem? Moim zdaniem lepiej zdecydować się albo na pod albo nad... Ale przecież to zależy od gustu i upodobań ^^ Ale ogólnie jest ładny i praktyczny przede wszystkim :)
    Chciałabym złożyć zamówienie u ciebie Eve ^^
    Hasło: Honorowe Śnieżki
    Kolorystyka: czarno-zielona
    Układ: otwarty
    Cytat: Illusion Love; Możesz też gdzieś z boku jakaś małą, ale widoczną czcionką dodać jakiś napis według własnego uznania byleby był p anielsku i związany z miłością ;)
    Zdjęcia:
    -http://seriale-disneychannel.blog.pl/2014/11/16/sesja-zdjeciowa-i-wywyiad-laury-marano-dla-magazynu-bello/
    -http://disneypolska3127.blogspot.com/2014/12/sesja-zdjeciowa-laury-marano-do.html
    -http://www.nkdmag.com/?p=18132
    Ogółem: A więc. Bardziej podoba mi się układ zamknięty, ale chciałabym menu w kółkach. Więc zostałam skazana na otwarty XD Bo tak jak patrzyłam to nie widziałam, żeby menu w kółkach było kiedy jest układ zamknięty xD Bo to chyba fizycznie niemożliwe, prawda? Tak jak już mówiłam poproszę menu w kółkach… z gradientami kołowymi jeśli można ;) Najlepiej, żeby były w takim ciemny zielonym odcieniu a kiedy już się na nie najedzie, żeby zmieniały się na jaśniejszy :D Chciałabym też, żeby gadżety miały taką samą czcionkę jak na twojej podstronie :3 Ale żeby posty jej nie miały. Hmm. A ten „gadżet” gdzie jest autor posta, data, ilość komentarzy, żeby był z lewej strony z boku i gdy się najedzie na jedno z nich, żeby się wysuwały. Post niech będzie jakąś prostą czcionką. Może Georgia? A może Arial? Times New Roman? Stawiam na ciebie  W zasadzie to w całości stawiam na ciebie ;) Jeśli cokolwiek ci się nie podoba to możesz to zmienić. Nawet jeśli zrobisz układ zamknięty zamiast otwartego i postawisz na klasyczne karty pod nagłówkiem zamiast menu kołowego z gradientami też się nie obrażę. W zasadzie to możesz zmienić wszystko co tylko chcesz tylko, żeby szablon był utrzymany w kolorach czerni i zielenie a żeby wybrany cytat pojawił się na nagłówku. Możesz zmienić zdjęcia Laury. Mi to nie będzie przeszkadzać ^^ Zdaję się na ciebie (powtarzam się) w całości, bo bardzo chcę mieć ten szablon właśnie od ciebie :3 Nie przeżyj…ę jeśli nie przyjmiesz mojego zamówienia XD Just joking, If you know what I mean :3
    Kontakt ze mną: paulinka200092@wp.pl
    Blog: http://laura-vanessa-r5-i-reszta.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)
    Pozdrawiam,
    Pinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Eve, Eve! Jejuuuu, wspominałam, że uwielbiam twoje szablony? To mówię to jeszcze raz. Cudo! Nawet nie wiesz jak wdzięczna ci jestem za to, że wykonałaś nam kolejny. Robisz kawał świetnej roboty i oby tak dalej :D
    Szablon wstawię dopiero 18, w razie jakichś problemów będę do ciebie pisać :D
    Jeszcze raz, dziękujemy bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! xx
    1. Hasło:Honorowe śnieżki
    2. Kolorystyka:ciemna i czarna
    3. Układ:otwarty
    4. Ewentualny cytat:
    5. Ewentualne zdjęcia:
    1. http://31.media.tumblr.com/75d781a4047a76ee87f13e32291930fb/tumblr_muojl1U7Hu1s2edcuo1_500.jpg

    6. Ogólny zamysł*: Wyżej dałam tylko zdj Horana, ale chciałabym też aby pojawiły się zdjęcia z nielegalnych wyścigów oraz broń. To możesz wybrać sama, coś z czym najlepiej będzie ci się pracowało :) No i tak jak pisałam, powinno byc tak ponuro i raczej ciemno, ewentualnie gdzie nie gdzie takie jaskrawe światła od aut.
    7.Kontakt: lovmypezz@gmail.com
    8. Adres bloga:http://welldoneniallhoranfanfiction.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że przyjmiesz, bardzo mi zależy :) Wstawię button jeśli przyjmiesz.
    Miłego wieczoru! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha zapomniałabym, jeśli chodzi układ menu itd to najlepiej jeśli będzie znajdował się tak tuż pod nagłówkiem, może byc w kółkach lub prostokątach. Tak na prawdę zdaję się na ciebie bo wiem, że zrobisz to najlepiej :D

      Usuń
  6. szablon pierwszy powala na kolana *o* Za to strony w drugim są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. DRUGI JEST NAJPIĘKNIEJSZY ZE WSZYSTKICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 DZIĘKUJĘ IFF!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń