[259-262] I gotta get one little taste

* Monika4451 * 02.05.2015 * 20:40 *

Już prawie tradycyjnie przybywam tylko z zamówieniami. Szczerze mówiąc, nie chcę tego na razie zmieniać. Lubię realizować Wasze pomysły. Chociaż na końcu jest mała niespodzianka, która również jest wynikiem Waszej propozycji. :)


zamówienie dla Jacky Sparrow
 

Jedyne wyraźne akcenty to różowe linki i nagłówek, reszta utrzymana w ciemnościach i prostocie. Uznałam, że niepotrzebne są tutaj żadne szaleństwa. 


zamówienie dla 4everstruck 
  
Skonsultowane z zamawiającą, której efekt się podoba. Oddaję je do Waszego wglądu. :)


zamówienie dla Kamili Dąbrowskiej 
 

Chciałaś szarości i czerń... Mogę nieco ograniczyć kolory, ale całkowicie się ich pozbyć - byłoby nudno. 


WOLNY 
nagłówek ten jest efektem współpracy z Eveline :)


zamówienie dla Lucy Love 
 
podgląd // pobierz

Sprężyłam się, bo nie mogłam się pogodzić z zostawieniem zamówienia nie wiadomo na ile, a przecież Ty czekasz i czekasz. :) Efekt przedstawia bardziej smutek niż jakąś romantyczność... Jeśli chcesz, jeszcze mogę rozjaśnić ten brąz. Menu u góry to max 5 kart.


Przyjmę 3-4 zamówienia osób, które nie muszą martwić się czekaniem, bo nie mam zielonego pojęcia, kiedy dodam następną notkę. Takie po prostu małe ograniczenie...

Wykonam zamówienia: Cherry ^^, Lauren Coolness, Tinsley, Gaja :D. Gdybym miała jakiekolwiek wątpliwości podczas realizacji, odezwę się osobiście na Wasze maile. Na mojej podstronie aktualizuję kolejkę o informację "w trakcie" lub "gotowe". 

14 komentarzy:

  1. Hej! Twoje szablony tak mi się spodobały, więc postanowiłam zamówić kolejny i mogę czekać tak długo jak będzie to potrzebne. Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie.
    1. Hasło: Honorowe Śnieżki
    2. Kolorystyka: czarno biała
    3. Układ: Ugh, dalej tego nie kapuję, ale chodzi mi o coś takiego http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon787-412949559
    4. Ewentualny cytat: Cierpienie jest dobre, sprawia że rozumiemy szczęście
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich):
    Laura Marano:
    http://41.media.tumblr.com/33befe46f8681b786ac03fcc6999bfae/tumblr_nnms26E3NL1siuimqo1_500.jpg
    6. Ogólny zamysł*:
    Jeśli chodzi o układ, wymiary to prosiłabym jak na tym szablonie: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon787-412949559
    Co do nagłówka to czarno – biały, jak cały szablon. Najlepiej żeby zdjęcie Laury było na środku Jeśli masz w planach dodać stocki ( bo to już zależy od ciebie) to niech będą w mrocznym stylu. Czcionka posta i ogólnie tekstu na całym blogu niech będzie duża i najlepiej, aby wszystko było dobrze widać. Co do czcionki jaka ma być napisany cytat, to niech będzie to jedna z tych pochyłych i eleganckich czcionek.
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail): ksieznicka002@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: http://in-the-mystery-shadows.blogspot.com/
    Z góry dziękuję, za wykonanie szablonu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Strasznie mi się spodobały robione przez Ciebie szablony, wiec zdecydowałam sie zamówić szablon na mojego bloga :)
    1. Hasło: honorowe śnieżki
    2. Kolorystyka: czerwono niebieska
    3. Układ: Nie rozumiem dalej :p chodzi mi o coś takiego:
    4. Ewentualny cytat: Wyścigi, przyjaźń... może coś więcej?
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich): Zdjęcie Laury ( to pierwsze) http://maranor5story.blogspot.com/p/bohaterowie.html
    Ross- https://www.google.pl/search?hl=pl&biw=1366&bih=643&noj=1&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=ross+lynch+2014&oq=ross+lynch+2014&gs_l=img.3..0l9.68611.69761.0.69954.5.4.0.1.1.0.414.414.4-1.1.0.msedr...0...1c.1.64.img..3.2.421.lY5v6bo9TsM#imgrc=ddVRpK0lu9QzgM%253A%3BJ4Gv17b9FucpTM%3Bhttp%253A%252F%252Fi2.esmas.com%252Fgalerias%252Ffotos%252F2014%252F04%252F13%252F_8bd38b15_382e_a340_4089_d99c69abd068.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fdziwne-to-tylko-ja.blogspot.com%252F2014%252F07%252Fross-lynch-zdjecia.html%3B500%3B742
    6. Ogólny zamysł: Ostatnio wpadł mi pomysł takie jakby mieszanie się ze sobą ognia i wody- dlatego kolorystyka to czerwony i niebieski. Na moim blogu już niedługo będzie więcej o wyścigach zarówno motorów jak i samochodów, fajny byłby jakiś akcent z tym związany. Ross i Laura będą się co chwilę mijać. Czcionka niech będzie duża i żeby wszystko było widać
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail) magdaxd249@gmail.com
    8. Adres bloga: maranor5story.blogspot.com
    Z góry dzięki za wykonanie szablonu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad 3. coś takiego: http://wonder-templates-galery.blogspot.com/2014/02/szablon-060.html

      Usuń
  3. Kochana !!
    Dziękuję że zrobiłaś to po swojemu..masz racje że gdyby były same ciemne barwy byłoby to strasznie nudne.
    Szablon prezentuje się niesamowicie <3
    Dziękuję ci za twoją pracę i obiecuję że jeszcze kiedyś się do ciebie odezwę <3
    Nie trzeba nic poprawiać :* Jest śliczny *.*
    Dziękuję i Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę od tego, że przez prawie pół godziny zastanawiałam się nad tym, który z zamówionych szablonów jest ładniejszy i doszłam do wniosku, że nie umiem wybrać, więc wypadło na nagłówek ze współpracy z Eve :D Jak dla mnie to już zawsze możecie robisz wszystko na spółkę, bo wychodzą wam cudeńka *.* Szablon główny, nagłówek a potem wiadomo? Może jeszcze zawojujecie razem :D A co do okładek (bo to chyba są okładki, haha xd) to też nie umiałam wybrać, ale padło na tę drugą :D Nie wiem czemu, ale jakoś mi się bardziej podoba po dokładnym obejrzeniu ;) Tworzysz piękne szablony, którymi jestem oczarowana, ale czasem ze mne leń i nie chce mi się napisać zwykłego ‘łade szablony’, bo to nie oddałoby wszystkiego co chciałabym na ich temat powiedzieć :) Ja również postanowiłam zamówić u ciebie szablon :D
      A więc:
      -hasło: hajimemashite – japońskiego wam się zachciało, co? xD
      -kolory: dowolna – jak zerkniesz do ‘ogólny zamysł’ to dowiesz się więcej ;)
      -układ: zamknięty :)
      -cytat: Our love was made to rule the world...
      -zdjęcia:
      http://seriale-disneychannel.blog.pl/2015/03/01/rockowa-sesja-laury-marano/
      http://seriale-disneychannel.blog.pl/2014/05/10/nowa-sesja-zdjeciowa-laury-marano/
      http://m.plotek.pl/plotek/56,109530,14886345,Laura_Marano_w_Londynie__Zobaczcie_jej_sesje_zdjeciowa.html
      http://seriale-disneychannel.blog.pl/2014/05/15/nowe-sesje-laury/
      Wybierz któreś z tych zdjęć lub poszukaj własnych jeśli żadne nie przypadnie ci do gustu ^^ Wiem, że to kilka sesji, ale wybierz zdjęcie, które będzie ci się podobało :)
      -zamysł: tak jak już napisałam poproszę o układ zamknięty, kolorystyka... myślę, że w sprawie kolorystyki oddam się całkowicie tobie, bo nie jestem do końca pewna jaka byłaby ładna - byleby nie zbyt ciemna, bo mój aktualny szablon jest ciemny i teraz wolałabym coś lżejszego (ale to już zależy od tego jak ty ten szablon widzisz :D) jakieś menu w kółkach czy kwadraciki z boku by ładnie wyglądało, czcionki proste, czcionka posta może być ozdobna byleby tylko obsługiwała polskie znaki :) co do wyglądu szablonu nie mam jakichś specjalnych wymagań, możesz dowolnie zmieniać i modyfikować ich wygląd ;) Nie czepiam się, nie mam zbytnich wymagań. Układ zamknięty, trochę jaśniejsza kolorystyka i na tym kończą się moje wymagania :D
      -kontakt: kasia_r5er@wp.pl
      -adres bloga: http://mydilemma-raura.blogspot.com/
      -Button znajduje się pod gadżetem „AKTUALNOŚCI” 
      Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie ;) Poczekam ile będzie trzeba ^^

      Usuń
  5. OK poczekam, jest w porządku . Już nie mogę się doczekać aż go zobaczę, miłej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję! Szablon wspaniały, bardzo mi się podoba i już jest na blogu, na którym mogę oficjalnie zacząć pracę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon jest świetny, bardzo mi się podoba ! =) Bardzo dziękuje za jego zrobienie =) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka chciałabym zamówićszablon :)
    Hasło:honorowe śnieżki
    Kolorystyka : fiolet róż i biel
    Układ :Hmm...nwm wybierz sama
    Tytuł: Gajdzin
    Zdjęcia: Z Laurą Marano i Rydel Lynch zdjęcie na samym dole ( https://www.fanlala.com/news/instagrams-week-include-rydel-lynch-laura-marano)
    Adres: http://jestemgaja.blogspot.com/
    Kontakt: gaja.pawiak56@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki zmieniam tytuł na Jestem Gaja

      Usuń
    2. A cytat jeszcze to All You Need Is Love

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń