[273-274] She's always right there when I need her

* Monika4451 * 15.06.2015 * 22:09 * 

Jak obiecałam, przybywam z zamówieniami. Jedno już co prawda oddane, ale potrzebuję werdyktu w sprawie drugiego. :) Nawet wolny się znalazł... 


zamówienie dla Tinsley 
 podgląd // niedostępne do pobrania


zamówienie dla Gaja :D 

Układ miał być dowolny, więc padło na minimalizm w moim wykonaniu - tra-ge-dia. :P


Wolny

Co prawda było to zamówienie, ale blog nie istnieje... Korzystajcie śmiało. :)


Znów w rozrachunku mam jeszcze dwa zamówienia, ale uprzedzałam, że może się nieco przedłużyć... Postaram się z nimi pospieszyć, więc najpewniej jeszcze w czerwcu będą gotowe. 
Kolejka zamknięta. 

10 komentarzy:

  1. Już się wypowiadałam na temat zamówienia, ale wiesz to tylko ty, więc teraz jeśli ktokolwiek to przeczyta... Muszę powiedzieć, że mimo iż trochę poczekałam to wcale nie żałuję. Można się dogadać z Moniką, nie obraża się na ewentualne komentarze i poprawia jeśli trzeba :) Świetna robota :D Lepiej niż myślałam i bardzo dokładnie estetycznie ^^ A do tego mówi zrozumiałym językiem i nie trzeba się domyślać o co jej chodzi. Bardzo dziękuję Moniko :)
    Ps. Jeśli masz jeszcze te ikonki z Taylor z zamówienia z Dramione to będę ci wdzięczna, jeśli chodź jedną podeślesz mi na gg, bo są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że napisałaś, że kolejka zamknięta, ale... Zobaczyłam szablon z tego bloga na przy-goracej-herbacie.blogspot.com ii... Przepadłam. Jeśli byłaby szansa (mogę czekać długo) na spełnienie mojego zamówienia... Daj znać, proszę...!

    www.wirtualnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon, który Ci się tak spodobał, zrobiła Eveline, więc polecam zaczekać na jej notkę i (przy założeniu, że będzie przyjmować zamówienia) zbombardować w komentarzu. ;)

      Usuń
    2. Ale nieważne, kto zrobił tamten szablon - podobają mi się niesamowicie wszystkie od Was :) Oczywiście poczekam na przyjmowanie zamówień czy to u Ciebie czy u Eveline, choć nie ukrywam, że boję się, że się po prostu nie załapię ;/

      Usuń
  3. Fajnie to zrobiłaś, ale trochę inaczej to sobie wyobrazałam ponieważ mi chodziło o styl szablonu taki jaki miałam z Lau na początku, jeżeli to nie sprawiłoby problemu to czy mogłabyś go zmienić, ale jeżeli nnie to trudno bo i tak go ustawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że na początku próbowałam stworzyć podobny nagłówek, ale kiedy któraś próba z rzędu okazała się niepowodzeniem - zrezygnowałam z pełnowymiarowej grafiki... Nie sądzę, żebym była w stanie wymyślić jeszcze coś innego, niestety. Mam jednak nadzieję, że szablon choć przez jakiś czas będzie Ci służył. :)

      Usuń
    2. Rozumiem nic się nie dzieje bo i tak ustawiłam ten szablon, mam nadzieję że jeśli będę zmieniać układ bloga na bloga z szablonem z moim zdjęciem, bo zacznę wtedy traktować bloga inaczej to zrobisz mi szablon taki jaki oczekuję :)))))

      Usuń
  4. 1. Hasło:hajimemashite
    2. Kolorystyka:biel i niebieski .
    3. Układ: taki jak tutaj http://i.imgur.com/L9TLZtJ.png
    4. Ewentualny cytat: nawiazujacy do aniołów np.
    5. Ewentualne zdjęcia: w centrum http://img3.garnek.pl/a.garnek.pl/005/318/5318272_800.0.jpg/pokaz-dzygitowki.jpg .W tle konie arabskie i zamek oraz zegarek i białe róże.
    6. Ogólny zamysł:Szablon niech będzie tajemniczy .
    7.Kontakt: 49574879
    8. Adres Waszego bloga: www.rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog, na którego zamawiałam szablon z Hermioną i Draco, istnieje, jedynie zmieniłam szablon, chociaż miałam zamiar kiedyś do tego, który dla mnie wykonywałaś, wrócić. ;) Ale okey, nie ma problemu.
    http://niewolnicy-wlasnych-wspomnien.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne, coś poknociłam najwyraźniej z tym "nieistnieniem". :P
      Trafił tu w wyniku porządków, bo nie chciałam go wyrzucać. Lubię szarości. ^^

      Usuń