[279-280] Here we go again

* Eveline Dee * 08.07.2015 * 22:56 *

Witam!
Jak tam wakacje? Jakieś kreatywne pomysły na blogi, czy prace graficzne? ^^
U mnie coś nie za bardzo. Dzisiaj się tylko zmusiłam do wykonania zamówień xd Mam nadzieję, że się spodobają.

Zamówienie dla Willczyca

Kolory znowu nie bardzo zgodne z zamówieniem... Zawsze jakoś tak zaczynam tymi odpowiednimi kolorami, a kończę z zupełnie różnymi. Ale podoba mi się. Robiłam 3 wersje tego nagłówka i w końcu się udało!

Zamówienie dla Suitable Angel


To na tyle. Może w następnej notce będzie trochę więcej. :)

Przyjmę 2-3 zamówienia.
Edit. Przyjęłam zamówienie: Smile. Chętnie przyjęłabym więcej, jednak nie czytacie uważnie regulaminu w wyniku czego wasze zamówienia niestety nie są poprawne. :/

Pozdrawiam
Eve ;)


15 komentarzy:

  1. Jest świetny! Co prawda całkiem inaczej sobie go wyobrażałam, ale Twoja wersja jest o wiele lepsza! Genialny jest. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Złożyłam zamówienie w poprzedniej notce, lecz nie zostało przyjęte, więc składał jeszcze raz. ^^
    1. Hasło: onegaishimasu
    2. Kolorystyka: Głownie ciemne kolory, lecz chciałabym, żeby w grafice znajdowała się też odrobina czerwieni.
    3. Układ: Tutaj daję Ci wolną rękę.
    4. Ewentualny cytat: "Dziewczyna w czerwonym szalu."
    5. Ewentualne zdjęcia: -
    6. Ogólny zamysł: Chciałabym, żeby nagłówek był ciemny, smutny. Na nagłowku musi znależć się smutna dziewczyna. (Nie mogłam znależć żadnego zdjęcia, które by się nadawało, a że Ty robisz nagłowek, to zostawiam to dla Ciebie, mozesz wybrać zdjęcie jakie Tobie będzie pasować.)
    7. Kontakt: wiki.mrs.styles@gmail.com
    8. Adres bloga: http://czerwony-szal.blogspot.com/
    Dziękuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hasło: hajimemashite
    2. Kolorystyka: Nie za ciemny, ale też nie za jasny
    3. Układ: Nie znam się na układach, ale chciałabym, żeby wszystkie gadżety były po prawej stronie
    4. Ewentualny cytat: " Bo jeżeli ona zapomniała, to ja też muszę zapomnieć, przynajmniej na chwilę. " i Forget About You
    5. Ewentualne zdjęcia: Ross Lynch i Laura Marano
    6. Ogólny zamysł: Nie mam całkowitej wizji szablonu, więc zdaje się w tym momencie na ciebie. No i zdjęcia możesz wybrać.
    7. Kontakt: anna.krup@onet.eu
    8. Adres bloga: http://forgetaboutyou-raura.blogspot.com/

    Z góry dziękuje :)
    Smile x

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba są boskie ^^ Ten napis 'All Night' jest piękny w piwerszym. Wogóle jak teraz patrzę na te szablony, a przypominam sobie te twoje pierwsze to może wyciągnąć wniosek, że jesteś chodzącym słownikiem kodów css :D Mam nadzieję, że się nie obrazisz za tą uwagę, bo to miał być komplement, ale chyba mi nie wyszedł xD Robisz mega prace, i pomyśleć, że jesteś w moim wieku ^^ Po prostu wielkie: WOW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja jak patrzę na swoje stare prace to się tylko krzywię xd Naprawdę myślę, że moje zdolności się polepszyły.. :D Co do tego komplementu to wcale nie wyszedł źle. Bardzo mi pochlebiasz, ale uwierz jest wiele rzeczy, których nie potrafiłabym zrobić.. :P
      Dzięki za miłe słowa :*

      Usuń
  5. Kochana, chciałabym się zapytać, czy przy zamawianiu szablonu trzeba podać ci konkretne zdjęcia, czy wolisz je sobie wyszukać sama? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak wolę, jeśli ktoś poda mi zdjęcia. Wtedy wiem dokładnie jaki ta osoba sobie wymarzyła szablon. No ale, jeżeli komuś nie zależy za bardzo na konkretnych zdjęciach tylko po prostu chce aby na szablonie znalazły się takie i takie osoby, to też nie mam z tym problemu.
      Gorzej by było, jeśli ktoś by napisał, że chce żeby na szablonie, np. Johnny Depp obejmował, np. Laurę Marano, a wokół nich wił się wąż, no to już co innego... xD Wolę takie realne zdjęcia, których nie będę musiała sama tworzyć :)
      Mam nadzieję, że udzieliłam wyczerpującej odpowiedzi. Pozdrawiam

      Usuń
  6. 1. Hasło: onegaishimasu
    2. Kolorystyka:czerwony
    3. Układ:Tutaj daję Ci wolną rękę.
    4. Ewentualny cytat: "Just one song, then I'll move on
    Give me one last dance"
    5. Ewentualne zdjęcia: Ross Lynch i Laura Marano
    6. Ogólny zamysł:Nie ma konkretne pomysły , ufam ci
    7. Kontakt: nikolettvarga02@gmail.com
    8. Adres bloga:http://stealyoureart.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 hasło: letsgoingplay
    2 kolorystyka: turkusowy
    3 układ: mi to obojętne (byle by było ładnie)
    4 cytat: "I love You and I will never leave"
    5 zdjęcia: Ross Lynch, Laura Marano, Całe R5 i Vanessa Marano
    6 ogólny zamysł: ufam ci 😁
    7 kontakt: nico09@neostrada.pl
    8 adres bloga: http://raura-yes-or-not.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złe hasło. Masz je podane w regulaminue pod formularzem do składania zamówień.

      Usuń