[284] Expecto Patronum

  
* Eveline Dee * 24.07.2015 * 21:52 *

Witam serdecznie!
Dzisiaj niestety tylko jedna praca, dlatego że mój laptop się zepsuł i musiałam korzystać z komputera siostry, na którym ledwo udało mi się zainstalować Photoshopa i ściągnąć kilka dodatków graficznych. 
Chciałam jeszcze poprosić, żebyście uważnie czytały regulamin, kiedy chcecie złożyć zamówienie, bo później wpisujecie złe hasło lub zamówienie ogólnie nie wygląda, tak jak powinno i wtedy nie możemy go przyjąć.

Zamówienie dla Smile

Mam nadzieję, że nie za ciemny i że się spodoba. 

Przyjmę zamówienia, jak będą :)
Edit. Przyjęłam zamówienia: Lady Alexandry, Wiecznie Zaczytanej i Pandy.

11 komentarzy:

  1. Szablon jest świetny, właśnie tak go sobie wyobrażałam
    Dziękuje :)

    A co do dodanej notki (Ważne) zbytnio nie rozumiem o co w niej chodzi.
    Przepraszam za kłopot, ale czybyś mogła mi to wytłumaczyć?
    Jak coś to pisz tutaj ---> anna.krup@onet.eu

    Jeszcze raz przepraszam :(
    Smile x

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja Ifciu! <3 <3 :D Oesu, trochę mi głupio, że zawsze piszę jak czegoś chcę, ale w końcu to szabloniarnia! :') A ty robisz zawsze najlepsze, phi, u nikogo innego nie zamawiam, phi phi phi! No, w każdym razie mam tego mojego bloga już 5 miesięcy, nadal na nim piszę, mam 21 rozdziałów, coś zaczyna się rozrastać i... potrzebuję zmian XD Wiesz jak to jest. Trochę świeżości i innego spojrzenia na samą historię, co byłoby niemożliwe bez odnowy szablonu!
    Opowieść ta sama, więc postaci i ogólny zamysł się nie zmieniają, tyle że wpadłam na pewien pomysł... HEUEHEUEHU ;))) Dobra, może najpierw trochę z regulaminu:
    hasło: seaside ;*
    I, tradycyjnie, teraz wszystko naraz XD
    A więc tak: Znalazłam dwa idealne zdjęcia tych naszych dziewczyn (chciałam zmienić Als na Monicę Bellucci, ale kufa nie znalazłam wtedy Longorii z podobną sekwencją, no trudno), które już za sekundkę prześlę Ci na FB :* (bo nie mogę teraz znaleźć ich adresu, a mam je na pulpicie) i zobaczysz, czy się nadają :D iiii mam jeszcze mapę świata. Przerobiłam ją lekko w Paintcie (jestem taka uzdolniona, wiem XD) żeby wytyczyć różne, tajemnicze linie, które są szlakami głównych bohaterów <3 - może być niezbyt ładnie, ale musiałam to zrobić sama, bo przecież nie zamęczałabym cię mówieniem "teraz z Minneapolis do Chicago, a z Chicago na Alaskę i później do Rosji" PF! Ale aż mi się geografia z R. przypomniała X_X ... nodobra, nieważne, mamy wakacje <3 (mapkę też prześlę)
    I teraz tak: chciałabym, żeby szablon był inny niż ten, w sensie żeby część graficzna była nie po bokach, a na górze :3 czyli wiesz, tekst pod spodem i żeby to się przewijało wraz ze stroną (w sensie takim, że teraz mam jakby takie oddzielne przewijanie, wiesz o co chodzi XD) I jak zobaczysz już te fotosy, to tam one patrzą jakby w górę i do środka i fajnie by było, gdyby patrzyły właśnie na moją pobazgraną mapę :D (jak tam jest ta z PLL, to wiesz, usuń to tło za nią, bo to jakiś dom jest nieznany mi ech XDD)
    Dobra. Lubię minimalizm, bardzo XD więc tak sobie myślałam, że ta mapa może sobie w sumie wisieć jakby na tablicy korkowej i taka podpięta jednym tym takim kłującym, którego nie lubię. :D W sensie wiesz, to jest takie bardziej przygodowo-pamiętnikowe coś, bardziej w żartobliwych klimatach utrzymane. WIĘC, jeśli przyjęłabyś propozycję z tablicą korkową, to może być na niej również naklejka misia (to mega-ważne, bo symbolizuje życie N.), jakiś kolorowy drink z parasolką, róża (też mega-ważna, bo symbolizuje niestabilne emocjonalnie życie A.), czy jakaś mini-palma, oooo albo gdzieś jakiś mały samolot/statek *O* Zależy mi bardzo na jasnym tle (najlepiej wgl białe, albo chociaż jaśniutkie <3), a jeśli chodzi o układ, to dwukolumnowy chyba... hm. Albo jedno. Nie wiem, to już jak uważasz, nie jest takie ważne :D
    Więc tak: ja się nie znam. Jeśli to chujowy pomysł (albo niemożliwy do zrealizowania) to po prostu ważne jest to, by była jakaś zmiana, było minimalistycznie, ale też kolorowo i żeby były chociaż te dwa zdjęcia z laską z PLL i tą drugą, której w sumie nie kojarzę XD) I z góry dziękuję, jeśli jeszcze raz zgodzisz się wykonać mi szablon!!!!! <3 <3 <3
    CAŁUSY! Jak coś, to pisz ;P
    ~A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o paru rzeczach XD
      adres: http://kandydat-numer-trzy.blogspot.com/
      i cytat! Póki co już odpoczęłam od Barbie Girl i fajnie by było, żeby gdzieś tam przewijał się "Jak ocalić jagnię, które samo wilka pragnie?" - myślałam, żeby może napisać to a'la ołówkiem, czy markerem na jakiejś karteczce do tej tablicy korkowej, ale równie dobrze może być gdzieś tak po prostu ;) <3 <3 DOBRA TO CHYBA TYLE XDD <3

      Usuń
  3. Cześć, czy można składać zamówienia? Nigdzie nie potrafię znaleźć informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Rzeczywiście zapomniałam dopisać do posta :P Można można

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Chciałabym zamówić szablon na bloga o tematyce książkowej. Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie. Z góry dziękuję.

    Hasło:seaside

    Kolorystyka: biały i fioletowy

    Układ: chciałąbym by nagłówek był po lewej stronie, nie na środku, a kolumny po prawej

    Ewentualny cytat: " Who reads books he lives a double" - Umberto Eco

    Ewentualne zdjęcia: Chciałbym zdjęcie jakiejś dziewczyny, która czyta ksiązkę. Najlepiej jak byłby to rysunek. Lecz nie znalazłam nic takiego. Jeśli byś jednak znalazła, to możesz dać, A jak nie to daj to zdjęcie: http://images.clipartpanda.com/clipart-books-Stack-of-Books3.png

    Ogólny zamysł: Chciałąbym by zdjęcie było po lewej stronie. Obok zdjęcia strony. Natomiast po prawej stronie kolumna. Kolumna, strony i napis w kolorze fioletowym, natomiast tło białe. Napis może być nad zdjęciem, lub pod. Jak Ci będzie pasować.

    Kontakt: mizuumi02@gmail.com

    Adres bloga: http://magicznakrainaksiazek.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze zapomniałam jedno dodać. Jeśli chodzi o strony to chicałabym, by były w kształcie kółek :) Chyba, że nie będzie pasować.

      Usuń
  6. 1. Hasło: seaside
    2. Kolorystyka: Ciemna. Może być taka jaką mam teraz na szablonie.
    3. Układ: bardzo mi się podobają te układy, więc możesz sobie wybrać któryś z nich :)
    http://orig06.deviantart.net/7032/f/2015/178/8/8/template_fear_by_wondertemplates-d8yxmrf.png
    http://orig07.deviantart.net/5ffe/f/2015/157/0/1/template_believe_2_by_wondertemplates-d8w8m28.png
    4. Ewentualny cytat: Not all Monsters do Monstrous thing
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich)
    chciałabym, żeby na szablonie znajdowali się po bokach Calum Hood i Ashton Irwin, a po środku Adelaide Kane
    Znalazłam tylko zdjęcie Ade, więc do Ash'a i Calum'a daje ci wolną rękę. Tylko żeby byli na tych zdjęciach poważni.
    https://40.media.tumblr.com/65eeb7f8fb97a73b0e77413e6e04bc06/tumblr_ns7u89skaM1ru1tpto1_500.png

    https://40.media.tumblr.com/a8af09d4ccfc5789d887b252a0b65e68/tumblr_ns3nrzoWz11semr2eo1_500.png

    6. Ogólny zamysł*: wszystko już chyba napisałam.
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail) panda_99@onet.pl
    8. Adres Waszego bloga: http://obietnica-ff.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, a no i mam jedno pytanie czy jakbyś zrobiła mi szablon to moglabym poprosić o okładkę na wattpad ? Taki dodatek ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniam zdjęcie i bohaterkę na Taissę Farmigę:
      https://41.media.tumblr.com/6998cc7249a2e9e24736c473013aac4e/tumblr_ne5r0g5Rnz1styifro1_500.png

      Usuń
  7. 1. Hasło:seaside
    2. Kolorystyka: Czerwony i czarny
    3. Układ: otwarty, Lewokolumnowy
    5. Zdjęcia: http://31.media.tumblr.com/c30be369c0c261dc8f0bd849f6bc1e93/tumblr_inline_nir3q1zBfB1rai5xe.jpg
    http://i58.tinypic.com/oeg4o.jpg
    http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Victoria+Justice+Teen+Choice+Awards+2012+Arrivals+tdCm59orQQSl.jpg
    http://cdn2-public.ladmedia.fr/var/public/storage/images/news/photos/photos-zayn-malik-de-plus-en-plus-maigre-ses-fans-ont-peur-416602/zayn-malik-de-plus-en-plus-maigre-ses-fans-ont-peur-416616/5118324-1-fre-FR/Zayn-Malik-de-plus-en-plus-maigre-ses-fans-ont-peur-!_reference.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/32500000/-Niall-Horan-X-Factor-UK-2012-one-direction-32539938-1013-1600.jpg
    http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-prn/t51.2885-15/10326461_520672838054655_1736201721_a.jpg
    6. Ogólny zamysł: chciałabym żeby harry i rydel byli na środku, dziewczyny po prawej a chłopcy po lewej
    7.Kontakt: kamila.9.8@wp.pl
    8. Adres: http://love-me-harder-r5-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń