Taka tam notka na zamknięcie

* Eveline Dee * 22.08.2015 * 23:26 *

Witam.
Dzisiaj post taki bez grafiki, żeby pogadać, poinformować. A więc zamykamy/zawieszamy. Na pewno będę tęsknić, bo jednak sama tego bloga założyłam i naprawdę mi na nim zależy, ale niestety nie dam rady już go dalej prowadzić. Za mało nas tutaj jest, żeby zrobić z Wonder Templates jakiś naprawdę fajny blog. Niedługo powinnam dodać informację gdzieś w bocznej kolumnie gdzie będzie mnie można złapać, ale na razie nie będę na żadnym blogu. Oczywiście nie porzucam grafiki, bo bardzo ją lubię i całkiem nieźle mi wychodzi. :)

To chyba tyle. Do was, które jeszcze tutaj zaglądacie dzięki, że nas wspierałyście przez te lepsze i gorsze czasy. 

Monika chce wam podziękować bardzo za ciepłe przyjęcie, komentarze i możliwość rozwoju w szablonowej strefie :) Monikę znajdziecie na: http://wolfiegee.blogspot.com/

Pozdrawiamy i żegnamy ❤️

6 komentarzy:

  1. Oj, szkoda :( Trzymajcie się, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę dostać e-mail, któreś z Was, gdyż chciałam się z Wami pilnie skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  3. W listopadzie napisałaś na moim blogu(blogoopowiesci.blogspot.com) w spamie czy nadal jestem zainteresowana szablonem. Teraz już chyba trochę za późno, ale jestem. Przepraszam, dopiero teraz dostrzegłam komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Nie wiem, czemu tutaj napisałaś a nie po prostu pod zamówieniem, ale okej. Spokojnie, czekałam cierpliwie na twoją odpowiedź :)

      Usuń
  4. Thanks for the help. People who are really concerned about their next project may take help from the after effects templates as they are also amazing and may be found according to the purpose.

    OdpowiedzUsuń