[023-024] I think i think to much


Joan Marry*13.12.2013*23:01

   Więc. Sukces. Już moja druga notka XD. Bardzo Was za to przepraszam, ale po prostu tyle mi się na głowę zwaliło, że miałam wrażenie, iż padnę.
   Najpierw. Premiera Igrzysk Śmierci: W Pierścieniu Ognia u mnie w mieście. Oczywiście musiałam się wybrać na nocny seans, bo ja jak to ja: głupie pomysły szybko mi przychodzą do głowy i rzadko z niej wychodzą. Bo, niestety, u mnie nieprzespanie jednej nocy jest równoznaczne z zawaleniem całego weekendu. Taki ze mnie śpioch.
   A później znowu się wybrałam do kina, i też dosyć późno. Do tego nałożyło się dużo sprawdzianów i ogólnie nauki (nauczyciele się zmówili czy co?) i znowu powtórka sytuacji.
   Ale teraz, gdy Eve wprowadziła nowy system (notka co drugi tydzień) i zbliża się dłuższa przerwa od szkoły zamierzam w miarę to wszystko ogarnąć i mam nadzieję, że notki będą pojawiać się bardziej regularnie. :)

Zamówienie dla Blacky:



Muszę przyznać, że nieźle się z nim namęczyłam. Szablon miałam zrobiony już dawno i pewnie bym dodała wcześniej notkę, gdyby nie moje zapominalstwo... Mianowicie dodałam sam podgląd szablonu, a nie zapisałam sobie całego pliku.... 

Szablon wolny:



1 komentarz:

  1. Kochanir dzięki ci !! Jest poprostu idealny ! Naprawdę mi się podoba ! I kurczę cały czas mam poczucie winy po tamtej akcji ..więc jeszcze raz przepraszam <3

    OdpowiedzUsuń