[025-030] Lazy Saturday.


Eveline Dee*14.12.2013*21:48

       Witajcie :)
       Znowu przyszłam zanudzać. Wiecie? Mogłabym się założyć o kilka zeta, że ok. co 4 osoba, która patrzy na tą notkę, czyta ten beznadziejny wstęp. Ale co tam!
       A więc. Ostatnie zamówienie (dla Jade - nic osobistego xD) wykonałam już resztkami weny, ale się udało. Cały dzień na kompie, ale to przecież sobota :3 :D Nie mam o czym pisać, więc oto szablony!


Zamówienie dla DarkAngel:


Mam nadzieję, że chociaż trochę Ci się spodoba. Nie ma wszystkich zdjęć, tak jak chciałaś, ale są wszystkie postacie. Nie wiem, czy wyszedł oryginalny, tak ja chciałaś, ale starałam się, jak mogłam. Spójrz sama i wyraź szczerą opinię :)


Zamówienie dla ♫ Veronica ♫:


Z tego szablonu jestem szczerze powiedziawszy całkiem zadowolona ^^ Kolorowy i minimalistyczny, co uwielbiam *o* Oceń ;*

Zamówienie dla Any M:


Totalnie zawaliłam temat. Miało być smutno, a wyszło, jak wyszło. Sorry nie jestem genialna ;o 
Ogólnie raczej nie jest masakryczny :)

Zamówienie dla Lilian:


Troszkę mały nagłówek, ale ogólnie raczej podołałam :P Powiedz, co myślisz ^^

Zamówienie dla Niki Malfoy:


Nie ma wszystkich postaci z czystego powodu - byłoby za dużo i pewnie by się nie zmieścili, co raczej nie wyglądałoby ładnie.
Po za tym... no fajny :D

Zamówienie dla Jade:


Także ten... no nie wiem... Co myślisz? :P

No i ten twój plakat:

Zajebisty wyszedł *-* :D

Na dzisiaj, to wszystko! Dzięki za uwagę <3

Pozdrawiam mocno,
~Eveline Dee. ;*

17 komentarzy:

  1. Ja w imieniu Veronici, która zamawiała w moim :) Szablon genialny, tylko tytuły postów nieco niewidoczne, ale i tak mega <3 Już jest na blogu :D Dziękujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem i przepraszam za to...
      Cieszę się, że się podoba ^-^
      Pozdrawiam i nie ma za co :D
      ~Eve ;)

      Usuń
  2. Omomomom..WSZYSTKO JEST IDEALNE !!!! Dzięki dzięki dzięki !!!!!!! Kocham cię normalnie xd Poprostu idealnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Cieszę się niezmiernie :D Nie masz za co dziękować, dla ciebie zawsze ^-^
      Pozdrowionka <3
      ~Eve ;)

      Usuń
    2. Aw...dzięki jak tylko włącZe kompa wstawię wszystko !

      Usuń
  3. Dziewczyno rozwalasz mnie ! Szablon jest boski ! Normalnie jak go zobaczyłam to nie mogłam uwierzyć... Po prostu mega ! Dzięki wielkie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D
      Nie ma za co ^o^ Bardzo dziękuję za miłe słowa :D
      Pozdrawiam :*
      ~Eve :)

      Usuń
    2. Mogłabyś mi ten szablon wstawić ? Bo męczę się już z 2 godziny i nic.

      Usuń
    3. Ja również mam problem ze wstawieniem :O
      kompletnie nie wiem dlaczego mi nie chce wejść :(
      A baaaaardzo mi się podoba, co mi zrobiłaś *.*
      Gdybyś mogła mi pomóc, bardzo proszę
      Ana

      Usuń
    4. Na pewno robicie wszystko zgodnie z instrukcją?
      Bo nie wiem, co może być nie tak...

      Usuń
    5. Oczywiście możecie też przesłać mi dane na gmail i wam ustawię ;)

      Usuń
    6. oki ja już napisałam do cb.
      Wejdź jak możesz
      Ana

      Usuń
  4. Zaraz prześlę dane do logowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Szablon wyszedł Ci świetny,ale mam problem z wgraniem go.Cały czas mi się pokazuje informacja,że nie mogę go wgrać. Nie wiesz może o co chodzi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ze dopiero odpisuje. Cóż nie wiem co może byc nie tak. Możliwe ze cos sie źle zgralo. Sprobuje jeszcze raz i prześle ci link do pobrania.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jeszcze raz zgrałam. Mam nadzieję, że teraz przejdzie.
      Link: http://wondertemplates.deviantart.com/art/Szablon-029-419790012?ga_submit_new=10%253A1387628401&ga_type=edit&ga_changes=1

      Usuń