[080-082] "I am the voice of Neverland"


*Joan Marry*30.03.2014*20.15*


Muszę przyznać, że dopiero teraz zauważyłam, jak bardzo niezorganizowaną osobą jestem. W ten weekend, przy odrobinie chęci, udało mi się wykonać wszystkie zamówienia. Mam dla Was nawet jeden wolny nagłówek. Mam nadzieję, że wena mnie teraz nie opuści i uda mi się dodawać więcej szablonów do notki. 
Jak wiadomo, Eveline wprowadziła nowy system składania zamówień. Jako, że ja już wszystko mam zrobione, podam ilość zamówień, które przyjmę, pod notką.



Zamówienie dla Julki:



Szablon nawet mi się podoba. Nie wiem, czy do końca udało mi się odwzorować kolory z obrazka - mam nadzieję, że tak. Co do tego, że miał być prawokolumnowy - przepraszam, po prostu za późno spojrzałam na zamówienie. Jakby co, mogę to poprawić.



Zamówienie dla Harietty:



Co do tego szablonu, też mi się w miarę podoba, chociaż mniej niż poprzedni. Wiem, że trochę odbiegłam kolorystyką (co ja z tym mam?) i przepraszam za to. Niestety, nie umieściłam tu również jednego zdjęcia, jako że za nic nie chciało mi się otworzyć na komputerze, a nie miałam już czasu, by prosić o kolejne.

Plakat dla Mrs. Lynch 


Tutaj nie podobają mi się jedynie napisy.

Nagłówek wolny:



Nagłówki średni, bo dosyć stary, robiony jeszcze w Gimpie (dodałam jedynie koloryzacje w Photoshopie). Nie podobają mi się w nim napisy. Poza tym chyba może być.


Wykonam zamówienie dla Uli Lynch.

11 komentarzy:

  1. Aj, aj, fanficki everywhere. Ale rozumiem, że to nie od Was zależy.
    Zamiast tu narzekać lepiej przejdę do Twoich dzieł.
    080 - kiedy tylko spojrzałam na miniaturkę, pomyślałam: czyżby coś w moich klimatach? ta intrygująca wieża... Cóż, pomyliłam się. Kolejny ff, Raura. Ogólnie szablon fajny, ale i tak najbardziej z całego podoba mi się chyba ta wieża.
    081 - fanfiction, ale bardzo ładna kolorystyka, podoba mi się nawet całkiem. Nie umiem powiedzieć o nim nic więcej, nie zachwyca, ale jednak jest całkiem fajny.
    plakat - cóż mogę powiedzieć? No plakat. Ciemne kolory, intrygujący. Napisy takie sobie, ale całość... w porządku.
    082 - moja miłość! Pozwolisz, że umieszczę go u siebie za jakiś czas, kiedy tylko wejdę na kompa i ogarnę swoje blogi. Jest cudny. Kocham tę kolorystykę, a całość prezentuje się niezwykle sympatycznie. Podkradnę ten nagłówek, kiedy tylko będę mogła.
    Pozdrawiam.
    Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat na to, jakie zamówienia są składane, nie mamy zbyt wielkiego wpływu, jak zresztą słusznie zauważyłaś.
      Co do intrygującej wieży tak jakoś mnie po prostu naszło na takie klimaty... I właściwie wszystkie zdjęcia, które dodałam, to wizerunki starych budowli, zamków, korytarzy... Z wyjątkiem postaci oczywiście.
      Podoba Ci się kolorystyka? A właśnie z nią miałam najwięcej problemów... Próbowałam różnych koloryzacji, ale żadna nie wyglądała ładnie. Później dopasowywałam się coś sama, ale również się nie udawało. W końcu, wspomagając się koloryzacjami innych, stworzyłam coś... takiego.
      Wiedziałam, że z napisami jest coś nie tak! xD Po prostu cały czas mam jeszcze z nimi problem, bo niedawno przestawiłam się z Gimpa na Photoshopa, więc teraz jestem po prostu pod wrażeniem tych wszystkich efektów. I czasami gubię gdzieś w tym wszystkim...
      Ten nagłówek miał w sumie iść na moją podstronę. Cały czas tkwił na moim komputerze, aż w końcu uznałam: "A co się będzie marnował, ja zrobię jakiś nowy". Miło, że komuś się przyda. :)

      Usuń
  2. Od razu zaznaczam, że przedtem byłam jako Julka, ale teraz jestem Julka R. , bo przełączyłam sobie profil bloggera na profil Google +
    Szablon jest śliczny. Kolory świetnie dopasowałaś! A te kolumny... Nic się nie stało. Może nawet tek jest i lepiej? Nie przejmuj się. Jest ekstra!
    Może kiedyś złożę jeszcze zamówienie na drugiego bloga. Nie wiem. Zastanowię się jeszcze :)
    A teraz szybciutko do zakładeczki "Księga pobrań",a potem pobieramy szablonik!
    Bardzo, bardzo Ci za niego dziękuję!
    PS. Pozostały szablon, nagłówek i plakat też są śliczne!
    PS2. Jeszcze raz serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile energii, ile uciechy. Wow, a ja myślałam, że powiesz, że te serce za małe czy coś w tym stylu... Cieszę się, że tak nie jest i że kolumny Ci nie przeszkadzają. :)
      I dziękuję za wszystkie komplementy.
      Ps. Jak składasz zamówienie nie musisz się wpisywać do Księgi Pobrań.

      Usuń
  3. Plakat jest śliczny dziękuję! ♥ Dodałabym koma wczoraj ale jakoś zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Widocznie te napisy jakoś da się przeżyć. xD

      Usuń
  4. Ojej! Piękny jest... Zakochałam się *.*
    Joasiu, olej szkołę, zostań szabloniarką ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba. Trochę się nad nim napracowałam, ale jak widać opłacało się. :)
      Ty chyba sobie żartujesz?! Już wyobrażam sobie miny moich rodziców, gdy tak do nich przychodzę i mówię: "Rzucam szkołę, będę szabloniarką". Działoby się, zwłaszcza, że moja mama zawsze narzeka, że się tutaj udzielam. xD
      I, jeślibyś mogła, nie mów (pisz) do mnie Joasiu. Jakoś nie przepadam za tą formą mojego imienia. Ewentualnie Asia. :)

      Usuń
    2. Przepraszam cię... Przyzwyczaiłam się do mówienia tak na koleżankę xD

      Czemu niby twojej mamie się nie podoba, że tu jesteś? Masz taki talent i żeby go nie wykorzystywać?! O.o

      Usuń
    3. Aaaa... No spoko, rozumiem. :)
      Moja mama twierdzi, ze jest to strata czasu i że mi się to w życiu nie przyda, poza tym czasami zawalam przez to sprawdziany. Chyba ma trochę powodów, by się wściekać... Ale ja nie skończę z szablonami, póki będzie mi to sprawiało frajdę.

      Usuń
  5. Przyjmiesz jeszcze jakieś zamówienie ? :-)

    OdpowiedzUsuń