[075-079] "You're the one I follow."


* Eveline Dee * 23.03.2014 * 16:44 * muzyka *

ZOSTAŁA STWORZONA ZAKŁADKA NABÓR! ZAPRASZAMY DO WYSYŁANIA ZGŁOSZEŃ.

Od teraz zamówienia przyjmujemy pod najnowszymi postami!

Witajcie, bloggerzy! ^^
Dzisiaj wyjątkowo wszystkie zamówienia z kolejki wykonane :D Wczoraj leniłam się cały dzień i prawie nic nie zrobiłam, więc dlatego notka dzisiaj :)
Muszę się jeszcze wykuć na kilak przedmiotów i zrobić dwa rysunki techniczne, ale co tam xD Jakoś to będzie. 
I wiecie co jeszcze? Założyłam w piątek bloga! Na którego oczywiście serdecznie Was zapraszam. Żaden fanfick, więc mam nadzieję, że się spodoba (Kruk to do Ciebie :D).
Tutaj macie link:
Piosenka z dzisiejszej notki pochodzi z serialu "Reign", w którym się ostatnio zakochałam *__* Mam nadzieję, że do następnej notki uda mi się coś z niego zrobić :3
Dobra, szablony ^^

Zamówienia:




Mi się bardzo podoba nagłówek. Co do CSS'a, to nie jestem za bardzo przekonana, ale nagłówek się udał ^^





Robiłam go w momencie, kiedy zbrakło mi weny i niestety nie wyszedł. Nie chciało mi się też go poprawiać, za co przepraszam. Nie jest może najgorszy, ale faworytem też nie jest.

dla Blacky



Zastosowałam się do wszystkich zastrzeżeń. Myślę jednak, że mogłam zrobić blog trochę szerszy, ale już trudno. xD Mam nadzieję, że się spodoba :D

dla Mrs. Lynch



Na początku to była katastrofa. Ale ostatecznie mi się podoba. Popełniłam gafę w napisie, ale w sumie czyta się tak samo xD




Ostatnia praca. Szczerze przyznam, że robiona już z lekką niechęcią, ale po dodaniu kilkunastu textur i koloryzacji, udało się ^^

Cóż to by było na tyle. Jeszcze raz zapraszam na mojego bloga. Komentujcie i dołączajcie do obserwatorów :*

Przyjmę 2 zamówienia, które wybiorę spośród złożonych. :)

EDIT. Przyjmuję zamówienia Alexy, Nikita Zzz + dissentire. :)

Pozdrawiam mocno,
~Eveline Dee. ;*

34 komentarze:

  1. Jest piękna śliczna!!!!!!!! Tylko szkoda że nie dodałaś wszystkich zdjęć.Hahahah babe :D Rossome ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Myślałam, że mogę sobie wybrać xD Sorki.
      Ta "babe". dokładnie xD masakra.

      Usuń
  2. Zacznę od tego, że na bloga zajrzę. Tak, lubię czytać. Patrzenie na Twoje prace jest naprawdę przyjemne, tak po drugie.
    No, ale przejdę lepiej do szablonów i nagłówka...
    075 Cóż, jest prosty, całkiem przyjemny. To chyba trzeci szablon u Was jaki widziałam z Zaynem bokiem... Taka mała uwaga. Ogólnie jest taki szary. Nie wiem, nie umiem powiedzieć o nim nic więcej, ale nie zakochałam się w nim.
    076 Powiem Ci, że ten nagłówek coś w sobie ma. To chyba dzięki tym ornamentom przypadł mi do gustu. Przyjemny, violettowy, o ile się nie mylę. A to oznacza, że kolejny fanfick. Chyba potrzeba Wam naprawdę czegoś innego ;)
    077 Nie wiem co mogę rzec. Jednocześnie mi się podoba i nie podoba. Nie wiem, naprawdę. Chyba rzeczywiście jest za wąski. Ogólnie jednak taki... prosty. Lubię proste szablony. Tak...
    078 I nagłówek. Prosty, fajny, przyjemny. Nie wiem co tu jeszcze powiedzieć. No, podoba mi się.
    079 Wybacz, ale kupiłaś mnie kolorystyką. Ten najbardziej przypadł mi do gustu, chociaż zazwyczaj nie podobają mi się takie nagłówki wychodzące aż na bok. Tu jednak świetnie się wkomponował. Brawo!

    Teraz szykuj się na Kruka na swoim blogu. Pozdrawiam.
    Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa ^^ I że zajrzysz na bloga :D Na jakiś czas zamarzłam z pisaniem, dlatego teraz każdy czytelnik jest dla mnie ważny :)
      075 - Haha xd Rzeczywiście to zdjęcie jest popularne w naszych szablonach (zwłaszcza w moich), ale jest po prostu świetne!
      076 - Tak to violetta. Może i ma... ^^ Tak, zdecydowanie przydałoby się mniej fanficków.
      077 - Takie szablony są raczej u mnie niecodzienne i nie umiem się za nie zabierać.
      078 - To tapeta komputerowa :D Ale mogłaby znaleźć też zastosowanie, jak nagłówek :p Mi również się podoba.
      079 - Oh, dziękuję! To chyba także mój faworyt z tej notki. :)

      Już idę czytać komentarz na blogu :D
      Pozdrawiam,
      ~Eveline Dee.

      Usuń
  3. Piękne szablony , mój faworyt to numerek 1 ( jest śliczny ) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Omggggg, praca dla mnie jest niesamowita! Ogolem musze sie przyznac, ze w googlach znalazlam akurat blog, na ktorym robilas moja prace i aww, strasznie mi sie spodobala juz od samego poczatku. Nie bylam zbytnio zadowolona, kiedy szare tlo zamienilas na czarne, ale mysle, ze wyglada z nim lepiej. Chociaz nie bardzo podoba mi sie istnienie tej dolnej ramki pod postem i to, że nad stronami nie pojawia się nazwa (jako ja, która ma doświadczenie w robieniu szablonów mam w sobie zawsze coś do czego muszę się przyczepić, więc się nie przejmuj). Ale to i tak mi nie przeszkadza i serdecznie dziękuję za szablon. Chyba go nigdy już nie zmienię haha. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *na czerwone, fu, co innego myślę, co innego piszę XD

      Usuń
    2. Baaardzo się cieszę, że udało mi się Ciebie zadowolić, bo jesteś pierwsząszabloniarką, dla której robiłam szablon i nie powiem, że mnie to lekko zestresowało. xD
      Haha! Ta ramka sprawdza się kiedy jest pokazywanych więcej niż jeden post, ale w sumie to jest to chyba bez sensu xd
      Proszę bardzo, to była czysta przyjemność ^^

      Pozdrawiam mocno,
      ~Eveline Dee.

      Usuń
    3. Ogółem to w sumie mam jeszcze jedno zamówienie, które jest połączone z poprzednim. Mam nadzieję, że je przyjmiesz. No więc chodzi mi o okładkę "książki" na wattpada (rozmiary 256x400), a więc to coś w stylu takiego plakatu filmowego tyle, że jak książka. Postacie te same czyli Zayn Malik i Lindsay Hansen. A napisy to "Unexpected" większymi, a pod tym takimi mniejszymi "dissentire's fanfiction". Mam nadzieję, że się zgodzisz wykonać coś takiego. I mam nadzieję, że będzie to właśnie w tym stylu co nagłówek bloga. Możesz nawet go przerobić jeśli tylko chcesz.

      Usuń
    4. Och, chciałabym również poinformować o drobnej zmianie w css'ie. Mam nadzieję, że mnie za nią nie pobijecie ani nie wpiszecie na tą listę, bo jest naprawdę drobna. Po prostu dodałam linijkę o tym, aby w poście automatycznie robił mi się akapit (czyli text-indent). Jeśli napiszecie, że nie mogę to okej, zmienię i najwyżej będę robiła akapit za pomocą spacji, choć za pomocą kodu jest mi naprawdę łatwiej.

      Usuń
    5. Ojej, co to za zmiana! Oczywiście, że możesz to zostawić! ^^
      A co do zamówienia, to w sumie czemu nie :) Chętnie coś takiego dla ciebie wykonam.

      Usuń
  5. Chyba umarłam *.* O masakra, tak bardzo piękny !!!!! Dziekuję ♥ Kocham cię Eve♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko masz rację mógł być szerszy, trochę mi to przeszkadza no ale trudno XD Da sie żyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mógłby być szerszy, jak tak teraz patrzę na to, jak wygląda na blogu. Może zrób zdjęcia średnie, a nie duże :P
      Cieszę się, że chociaż Ci się spodobał ^^

      Pozdrawiam,
      ~Eve ;)

      Usuń
  7. Ojejku <3 Szablon jest cudowny lepszego nie mogła sobie wymarzyć taki hjiubrtniopjwenbipbrswnpi <3 DZIĘKUJE NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE ! <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha proszę bardzo! :D
      Super, że Ci się podoba ^^

      Usuń
  8. Przyjmujesz zamówienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Od teraz pod każdym najnowszym postem :)

      Usuń
  9. Chciałabym zamówić u ciebie szablon.
    1. Różowe chmurki.
    2. Eveline Dee.
    3. I właśnie tu mam problem bo nie wiem czy ciemną czy jasną i tutaj zdam się na ciebie.
    4. Kolumna po prawej.
    5. "Creo que el deseo más grande que tengo es volar
    Realmente me ayudaría a acercarme a ti, a ti..."
    6. http://i2.pinger.pl/pgr137/75d8cece0011aa1850b28745/-Louis-Tomlinson-Teen-Vogue-2012-one-direction-32701043-1095-1500.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/-IMWIvuEbK4U/UPKOaJqrr7I/AAAAAAAABcA/D8GX8FlRXHQ/s1600/Louis-Tomlinson-Fabulous-Magazine-2012-one-direction-32323642-1365-1600.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-aevqiajW2q0/UYY1enj4ikI/AAAAAAAAAVY/10fhyo5yjfg/s1600/Louis+Tomlinson+Louis.png

    http://24.media.tumblr.com/37f26d0ef2e8419970966c2020b80bfa/tumblr_n2dt9531iS1t0der5o4_400.png

    http://www.gingergeneration.it/wp-content/uploads/2014/03/lodovica-comello-otro-dia-mas-580x360.jpg

    http://25.media.tumblr.com/6ce1efa987d4a6ac4c160a8674aa1a95/tumblr_n2c3d4wq2O1sqg594o1_1280.jpg

    http://25.media.tumblr.com/1cc1812c2977df3ebde83319826b65b2/tumblr_n2c3d4wq2O1sqg594o6_1280.jpg

    http://24.media.tumblr.com/0a4d54ace7e0a98807b1a9567e1cc67c/tumblr_n2c3d4wq2O1sqg594o7_1280.jpg

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSiTgVcOQ0Ebn_wlLUu55yoyZ9PHzFqaTJm5GvkPMoHMEalmBuK

    http://1.bp.blogspot.com/-AbKAfoz00sY/URpedxeH2qI/AAAAAAAAAzY/Zq3ygZzwTPM/s1600/Louis-London-22-08-12-louis-tomlinson-31929878-960-945.jpg

    7. Zdjęcia w postach byłyby zaokrąglone, a gdy się na nie najedzie to się wtedy "rozwiną" na normalne rozmiary.
    8. GG - 48766237 lub E-mail: veronika287287@gmail.com
    9. http://otrodia-mas.blogspot.com/

    Całuję;****

    |Nikita|

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ! :)
    Wiesz.. mam mały problem z szablonem :/ Nie mogę go ustawić.. za każdym razem kiedy próbuję go ustawić, niestety nie mogę i pisze , takie coś..
    Zapisanie szablonu nie powiodło się.
    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog

    Każdy inny szablon mogę ustawić oprócz tego ;/ Naprawdę nie wiem z czym jest problem, dlatego proszę Cię o pomoc, ponieważ to Twój szablon i chyba powinnaś wiedzieć o co chodzi :) Z góry dziękuje ;*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż zazwyczaj dziewczynom się to wyświetla chyba, dlatego że nie rozpakowują pobranego pliku. A jest to konieczne. Na bloga wgrywasz plik o nazwie szablon z rozszerzeniem .XML
      Jeśli nadal coś będzie nie tak, to powiadom mnie na mój email: ewelina.2.5.00@gmail.com
      Wtedy jeszcze raz zalinkuję szablon i może wtedy da radę :)

      Pozdrawiam,
      ~Eve.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ELOELOE XD Jestem jestem jestem <3 Postanowiłam If się wreszcie przełamać. *u* I złożyć zamówienie! Bo normalnie, tak się zorientowałam, że szablon to jednak ma niesamowite znaczenie... Wiesz, że nawet daje weny? DOBRA DOŚĆ ;3
    Hasło: Nawiedzony kucyk Pony XD XD XD nie no, nie wyrabiam <3
    Szabloniarka: Iff ^.^ Sorki Johnny, że ja tak do Eweli, ale no... Nie wiem, jak to wyjaśnić *bez_skojarzeń_i_niepotrzebnych_aluzji*
    Kolorystyka: A więc tak: myślałam o tym szablonie wczoraj w nocy i jedno wiem na pewno: nie granat. Noł noł noł. Bardziej taki... pomarańcz? Żółć? Może nawet błękit albo mięta. Dobrze, rozjaśni się jak rzejdę do ogólnego zamysłu, jak zwykle xd Albo wiesz co? Właśnie przeglądałam różne foty (btw, nie mogę się zdecydować w jakim czasie będzie akcja no i jednak nie padło na renesans, ale współczesność xd) i chyba raczej może ciemne... bo znalazłam tylko czarno białe photo :/ ale w sumie, może czarne jest fajne? Ale nie żeby wszystko! xd wiem, że macie różne kolorowe tiki ;P Poczkaj, jak zamieszczę zdj, to Ci wszystko wyjaśnię.
    Układ: trzy kolumny ^----^ *sentyment*
    Ewentualny cytat: Szukaliśmy i szukaliśmy. Aż wreszcie odnaleźliśmy wroga- samych siebie. Krzysztof Karasek
    I tera słit fłoty ;D
    Bum badum... OMG! Dobra, tę cześć piszę już po naszej rozmowie przedchwilowej XD A WIĘC WIESZ ŻE PSYCHIATRYK! Ale też nie tylko! Zdjęcie brutala masz już ;** I przystojniaka też XD I girlsy równioeż <3 <3 Tylko mam taką prośbę: żeby nie wszystk obyło takie mhoczneee OO!!!! WIEM! (no i znów ci napisałam wszystko na GG) omg, moje zamówienie jest do dupy x.x No dobra, może nie całkiem :D W każdym razie, streszczę mniej więcej ogólny zarys xd A więc wokół tak mhocznie i ciemnica (i ten milusiński koleś, co zobaczył jerrego XD) i no nwm, jakieś drzwi, czy okno otwarte tak wiesz... jakaś pustka. A im bliżej d środka, tym się rozjaśnia i powstają kolory. Np. jak jest ta laska, to te góry mogą już być kolorowe ^.^ A!!! I ONA JEST BLONDYNKĄ! :D I możesz również dodać jakieś rozrzucone listy, notatki czy latające kartki.. ALBO NIE. Zostaję przy kroplach krwi gdzies w tle, czy z boku ;33 I NAS HOT SEGZIAK MUSI TEŻ BYĆ :D Ah If, ja wiem, że ty już na coś wpadniesz :))
    Adres: http://przez-przepasc.blogspot.com/ ;P znów zmieniłam, bo coś mi nie pasowało O_o ale zaprosiłam Cię ^___^ No i ten... nwm, co jeszcze, więc lepiej skończę, zanim zacznę tworzyć wewnętrzne wywody i pomysły dotyczące bloga...
    BUZIAL,
    ALL

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Hasło: Różowe chmurki
    2. Szabloniarka: Eveline Dee
    3. Kolorystyka: Różowo - kremowy
    4. Układ: kolumna po prawej stronie
    5. Ewentualny cytat: ,,Violetta y Evelina nuestro cuento"
    6. Ewentualne zdjęcia: chciałabym aby na tym szablonie było widać, że oni są parą, jeżeli to możliwe. Jeżeli tak to chciałabym aby byłe tam takie dwie pary. oto pierwsza:

    1) http://one-direction-kiss.blog.pl/files/2013/03/ladna-brunetka-likely-pl-eca6949a.png
    1) http://2.bp.blogspot.com/-ftDRcYl5kqw/UpRePCAIF3I/AAAAAAAAI2I/u_kp1E6SCak/s1600/BZ8hNPhIAAAp3Aa.jpg

    2) http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2013/09/martina-stoessel-sesja-fotki.jpg
    2) http://i.pinger.pl/pgr265/76792e2a002a3b9651eaf137/843a2d2f000f98fd51c5994e.jpg

    No i może jakby się jeszcze gdzieś w tle dało te dwa zdjęcia dodać, to byłamym bardzo wdzięczna:

    a) http://4.bp.blogspot.com/-qsilDBeCKDg/Urh4EpqLfpI/AAAAAAAAGf4/JXoZSO404N8/s640/Lodovica_Comello_ph_Gianluigi_Di_Napoli-1832.jpg
    b) http://i.pinger.pl/pgr11/a567131c00150b5d51eae9bf/caaami.jpg

    7. Ogólny zamysł: chciałabym aby aby kolumny oraz miejsce na posty w blogu były zaokrąklone, jak masz jakieś fajne pomysły te też możesz ich użyć, bo nie wiem co jeszcze można było by zmienić, jestem otwarta na twoje pomysły.
    8.Kontakt: ewelinamalina@op.pl
    9. Adres Waszego bloga: http://violetta-me-history.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przyjęłam już dwa zaplanowane zamówienia.

      Usuń
    2. to znaczy że nie zrobisz mi teraz czy nigdy?

      Usuń
    3. Bardzo proszę abyś to ty mi zrobiła szablon, nikt nie robi takich super szablonów jak ty. Jeżeli nie masz teraz czasu, to zaczekam, ale bardzo proszę, o wykonanie go

      Usuń
    4. Mogę wykonać ten szablon, ale na następną notkę :)

      Usuń
  14. Eveline mam do ciebie ogromną prośbę.. Czy mogłabyś mi zrobić ikonkę z Justinem? Jeśli tak będę ci bardzo, bardzo wdzięczna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ^^ Może podaj mi swój email, to ci wyślę ;)

      Usuń
    2. agatorek29@onet.pl dziękuje bardzo, twoje poprzednie ikonki dla mnie były cudowne i z pewnością tym razem też tak będzie :)

      Usuń