[097-103] "Nothing happens without a reason"

*Agnieszka Pasquarelli*16.04.2014*15.41*

    A więc siemka ! Tak, to ja jestem tą nową stażystką. Mam nadzieje, że moje pracę nie będą najgorsze, a może nawet się spodobają. Chętnie przeczytam słowa krytyki, które na pewno mi pomogą.
    Dzisiaj mam dla was :
    - 2 zamówienia
    - 5 nagłówków wolnych

ZAMÓWIENIA

Dla Agaty Sobczak :



Pobierz/Podgląd


Nie jestem z niego jakoś bardzo zadowolona, ale mało mi napisałaś. Za bardzo nie wiedziałam jak go zrobić, ale mam nadzieje że chodź trochę się spodoba.
Nie zostanie on dodany do galerii, więc tylko ty go możesz pobrać :)

Dla Love me again





Szczerze, nawet mi się podoba. Mam nadzieje ze widzisz w tle to zdjęcia plaży co mi wysłałaś i to serce z kamieni :)


NAGŁÓWKI WOLNE





Taa.. Pewnie wiele osób uzna, że robiłam go 5-10 minut. Szczerze, nie robiłam go długo, ale bardzo mi się podoba i postanowiłam go dodać.



No ten nagłówek też nie jest najgorszy, ale zdjęcie jest trochę złej jakości :\



Ten mi się bardzo podoba, tylko nie miałam pomysłu na cytat. W końcu wypadło na tytuł filmu. xD



Jeeej, Raura ! Ten wyjątkowo mi się podoba, w mojej ulubionej barwie. Ogółem jest całkiem fajny.



Ten nagłówek, to faworyt tej notki. Anime ^^ Bardzo mi się podoba i na pewno go kiedyś wykorzystam.

To są na dzisiaj moje wszystkie pracę. Mam nadzieje, że nie są aż takie złe.


Przyjmę parę zamówień, jeżeli jakieś będą!

21 komentarzy:

  1. Ostatnio coś było nie tak z laptopem. Poszedł mi do wymiany. Miałam ci powiedzieć, że nie musisz przyjmować mojego zamówienia. Wolałabym szablon, no ale i tak dziękuję, że zrobiłaś to zamówienie. Chcę się jedynie przyczepić do tego, że w napisie "Real life is beautiful" zgubiłaś literkę "l" na końcu. Nie musisz tego poprawiać. Możesz ustawić ten nagłówek jako wolny. Na razie jeszcze poczekam i zacznę pisać więcej rozdziałów. Może innym razem zmienię szablon. Ale i tak bardzo dziękuję! <3 Troche słabo widać te nagłówki, ale są bardzo dobre jak na stażystkę, więc...powodzenia w dalszej pracy! ♥

    ~ Love me again

    PS: Ja i tak nie zrobiłabym lepszych, więc masz talent ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Na moim blogu znajduje sie juz jeden z szblonow z tej szablonowni :). Chcialabym zamowic cos nowego, a wlasciwie dwa szablony :)
    1. Nawiedzony kucyk Pony.
    2. Piaskowy, sepia.
    3. Nina z Harrym po jednej, a Zayn z Shay po drugiej, a posrodku morze, londynska butka telefoniczna, autobus.
    4.Love is passing away and the pain remains.
    5. Nina:
    http://1.bp.blogspot.com/-X33n5M87_Ek/UT-WlA_OtwI/AAAAAAAAW_8/QZtOIo9zMNI/s1600/nina_header.jpg
    Harry:
    http://www.aceshowbiz.com/events/Harry%20Styles/harry-styles-london-fashion-week-ss14-01.html#
    Zayn:
    http://pinterest.com/pin/create/button/?url=http://wallimgs.com/zayn-malik-2014-pictures.html&media=http://wallimgs.com/wp-content/uploads/2014/03/Zayn-Malik-2014-Pictures-One-Direction-Zayn-Malik-2014.jpg&description=Zayn%20Malik%202014%20Pictures
    Shay:
    http://www.theplace2.ru/archive/shay_mitchell/img/63543_ShayMitchell_D.jpg
    6. Tak jak juz pisalam postacie, budka, morze, autobus londynski, napis.
    7. perrie773@gmail.com
    8. love-is-passing-away-fanfiction.blogspot.com
    To tak na pierwszy a teraz drugi :)
    1. Nawiedzony kucyk Pony.
    2. Ciemne , czarno-biale.
    3. Na srodku zdjecia, a po bokach bron, jakis pocaunek, filizanka kawy, pieniadze, samolot, pistolet, rekawice bokserskie i te zdjecie tylko male : http://www.celebdirtylaundry.com/wp-content/uploads/nina_dobrev_harry_styles.png
    4. Breathe.
    5.
    Sandra:
    http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130830023329/tvd/pl/images/1/10/Nina-Dobrev-picutres.jpg
    Harry:
    http://1.bp.blogspot.com/-FiR5KvY-6hQ/UX6_2CP6i3I/AAAAAAAAAso/wZR6Aj30fdU/s1600/tumblr_mm158bntcA1rsljmko1_500.png
    Reszta jak wyzej i tylko adres:
    breahe-harry-styles.blogspot.com
    Z gory dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja nie zrobię ci szablonów, bo zajmuje się tylko nagłówkami. Ale może Evelina lub Joan się zgłosi :p

      Usuń
    2. Naglowek tez moze byc :)

      Usuń
    3. Ale czy mogę zmienić zdjęcia. Bo niektóre są złe, bo np. włosy są ucięte i źle jest wyciąć. Jeżeli zgodzisz się na zmiane zdjęć ( Nie wszystkich ) to przyjmuje dwa zamówienia !
      Pozdrawiam !

      Usuń
    4. Hej,
      Dziekuje, ze zgodzilas sie przyjac moje zamowienie ale mam mala prosbe. Czy moglabys postac Niny Dobrev w Breathe zmienic na Alice Englert ( tutaj link do zdjecia: http://thecasterchronicles.wikia.com/wiki/File:Img-alice-englert_182428785193.jpeg). Jesli juz nie da sie za bardzo zmienic no coz trudno ale uznalam, ze do dalszego scenariusza i charakteru glownej bohaterki pasuje raczej inna postac. Przepraszam za wszelkie utrudnienia albo cos ale jesli juz bylby problmem ze zmienieniem to nic sie nie stalo ale jesli bylaby taka mozliwosc to bede wdzieczna :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Niestety, już się nie uda.

      Usuń
    6. Nie robię drugiego nagłówka, bo blog nie istnieje !

      Usuń
    7. Przepraszam dałam do drugiego bloga zły adres, wkradła się literówka to jest : breathe-harry-styles.blogspot.com czyli, że jeszcze da radę zmienić postać?

      Usuń
    8. Jeszcze raz przepraszam i dziękuję. Pozdrawiam :)

      Usuń
    9. Może jeszcze uda mi się go zrobić...

      Usuń
  3. Nagłówek nie jest zły ;) blog i tak na razie nie jest prowadzony, ale po prostu chciałam na nim coś mieć ;) i tak dziękuję. Z reguły jest tak, że ten co wykonuje zamówienie woli opcje aby zostawić mu wolną rękę, więc tak też zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, miło Cię poznać.
    Na wstępie, by uniknąć później nieprzyjemnych sytuacji, chcę zaznaczyć, że miewam swoje humorki. Mam też swoje własne zdanie, które staram się wyrażać dość jasno. Poza tym jak chodzi o grafikę to jest ze mnie dupa wołowa, więc komentuję tylko ze względu na moje wrażenia i odczucia.
    Także teraz, po tym arcyemocjonującym początku przyznam, że Twoje nagłówki mnie nie zachwyciły. Wybacz. Może to przez Joan, która zaczarowała mnie swoimi dwoma dziełami... Cóż. Tak czy inaczej...
    097 - na pierwszy rzut oka myślę sobie: o, całkiem spoko. Po chwili jednak dotarło do mnie to, jak zarysowane są kontury postaci i to popsuło mi całą przyjemność oglądania tego nagłówka. Dałoby się jakoś bardziej "wtopić" te postaci w tło? Z resztą, jak zauważyłam, taki sam - nie wiem, jak to nazwać - mankament zauważyłam w kolejnyh nagłówkach...
    098 - tu postaci są lepiej "wtopione", ten nagłówek podoba mi się dużo bardziej... chociaż czapka Rossa (dobrze piszę?) jest jakby ucięta. Laura fajnie wpasowana.
    099 - nie mam pojęcia, ile zajmuje stworzenie nagłówka, więc ma ten temat się nie wypowiem. Całkiem przyjemny. Bardzo dobrze, że tło jest dość stonowane, zwłaszcza w tych ramkach, gdzie są zdjęcia dziewczyn.
    100 - to "Violetta", tak? Przyjemny dla oka. Jednak postaci wydają się nieco... sama nie wiem, przezroczyste. Tło widać przez ich ciała. Mnie to gryzie.
    101 - o, proszę, Edłord. Nie lubię Pattisona (chyba, że jako Cedrica - mrau), ale nagłówek fajnie stonowany. Ale... kolejny raz mamy przezroczyste postaci, które jakoś za mocno stapiają się z tłem. Fajna ta rameczka.
    102 - o, ten jest fajny, tylko... postaci są jakby "obcięte" i szkoda, że nie zwracają na siebie uwagi. Patrzyłam się głównie na kwiatek w prawym dolnym rogu, powtarzając za Osłem: "niebieski kiwat i kolce..."
    103 - i zdecydowanie ma prawo być faworytem. Tutaj nawet to, że postać znów jest duchem i widzimy przez nią tło jakoś to mnie nie razi. Brawo.
    Także życzę miłego stażu.
    Pozdrawiam.
    Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za uwagi, na pewno mi pomogą :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło:Czerwone chmurki
    Szabloniarka:Agnieszka PasQuarelli
    2.Biel mieszany z odcieniem czerni u dołu
    3.Na nagłówku zdjęcia głownych postaci,menu po prawej.
    Zdjęcie Niny(https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=Fe3gxNly7FvBAM&tbnid=xLMSqLmXhTrrtM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.fanpop.com%2Fclubs%2Fnina-dobrev%2Fimages%2F26274011%2Ftitle%2Fnina-dobrev-wallpaper-wallpaper&ei=MOw3U_bUJdKGswaB4ICYBw&psig=AFQjCNF7LttY-3WKn_7EihdPFkMOnX8HSg&ust=1396260201779281) po lewej Taylor Lautner a po prawej Harry Styles.
    4."On the first page of our story, the future seemed so bright,
    Even angels have they wicked schemes,
    And You take death to new extremes,
    But You’ll always be my hero even though you lost your mind." a jeśli coś krótszego to "I love the way You lie"
    5.Narkotyki,Londyn,gitara
    6.mika69styles@gmail.com
    7.http://niktnigdyniedostaniemegoserca.blogspot.com/
    Trochę mi się pomieszało ale mam nadzieję że przyjmiejsz zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj hasło to miało być różowe chmurki trochę pomieszałam.Bardzoo przepraszam.

      Usuń
    2. Nie rozumiem xD Chcesz nagłówek czy szablon ? ( Robię same nagłówki )
      Pozdrawiam :)

      Usuń