[095-096] "I'm at the end of the road"


*Joan Marry*13.04.2014*22.15*


A więc tak. Muszę zacząć od jednej ważnej (i niekoniecznie miłej) wiadomości.

Nie robię już szablonów z Raury ani Austin&Ally.

Miałam wiele powodów. Pierwszy to taki, że trudno rozwijać się, tworząc ciągle prace na ten sam temat. Kolejne to między innymi - brak pomysłów na kolejne szablony i nagłówki, znudzenie tematyką. I pewnie jeszcze wiele innych rzeczy, o których moja głowa nie może (bądź nie chce) sobie teraz przypomnieć. 
Ograniczę też ilość prac z fanfiction.
A teraz, po tych nieco smutnych wiadomościach trzeba wreszcie przejść do mojej notki. Oczywiście, znowu wróciłam do liczby dwa - może miałabym więcej, gdybym w sobotę nie była w mojej szkole na Dniu Otwartym.




Zamówienie dla Uli Lynch:



Uważam ten nagłówek za kompletną klapę. Musiałam zmienić zdjęcie Rossa, bo tamto w ogóle mi nie pasowało. Wydaje mi się, że również dobrze nie oddałam kolorystyki. 



Nagłówek wolny:



Z tego natomiast jestem bardzo zadowolona. :)


Przyjmę jakieś 1-2 zamówienia, ewentualnie trzy.

18 komentarzy:

  1. Powróciłam tu do Was. Tęskniłyście?
    Zacznę od tego, że bardzo cieszy mnie początek notki. Mniej fanficków = więcej frajdy dla Kruka. Może trochę fantastyki się pojawi? Albo mrocznych klimacików...?
    Dobrze, ale ja nie o tym miałam. Nagłówki!
    095 - cóż mogę rzec... Totalnie mi się nie podoba. Wybacz, ale naprawdę... Nie mogę na niego patrzeć. Może gdyby chociaż te tła obrazów były jednakowe...
    096 - dobra, kolejny nagłówek, w którym się zakochałam. Śliczny rudzielec, fajne wykonanie i świetna kolorystyka. Nic dodać, nic ująć. Oby takie częściej <3
    Pozdrawiam.
    Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto by nie tęsknił. :)
      Jeśli chodzi o fantastykę i mroczne klimaty - nie wiem, nie wiem... Mam kilka pomysłów, a czy Ci się spodobają, to już inna sprawa.
      Co do pierwszego nagłówka - też nie mogę na niego patrzeć, więc witaj w klubie...
      A drugi był robiony w nagłym przypływie weny, co oznacza, że musiał wyjść lepiej od reszty.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze dobrze wiesz, o co mi chodzi. Znudzona jestem nie tylko tematem, ale również samymi postaciami - Twoje zamówienie nie jest w tym inne niż reszta.
      Muszę się rozwijać i mam nadzieję, że wszyscy to zrozumieją.

      Usuń
  3. Całkowicie rozumiem co masz na myśli. Tworzenie prac w jednej tematyce nie pozwala na rozwijanie się. Trzeba próbować, nawet jeśli nie zawsze to wychodzi. Jestem pewna, że jest jeszcze mnóstwo osób, które nie będą Ci miały tego za złe.
    Bardzo podoba mi się drugi nagłówek, wygląda cudownie!
    Popieram pierwszy komentarz, coś z fantastyki byłoby świetne, ale wybór oczywiście pozostawiam Tobie.

    Pozdrawiam serdecznie i powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tyle osób mnie rozumie. :) Przyznam, że bałam się trochę tej zmiany i tego, jak zostanie przyjęta, ale widzę, że dla wielu osób to nawet lepiej.
      Dzięki temu, że tak chwalicie ten drugi nagłówek, mniej więcej uświadamiam sobie, w czym jestem lepsza. I chyba mam nawet kilka kolejnych pomysłów... ;)

      Usuń
    2. W takim razie czekam z niecierpliwością na pojawienie się ich realizacji :)

      Usuń
  4. Spoko myślę że wszyscy w miarę to zrozumieli ale błagam Joan nie!!!Jesteście jedyną zwiastunownią która robi z Rossem itp.!!!! Kocham waszę szabloniarnię!Może nie przyjmuj zawsze z Raury ale błagam to najgorsza rzecz świata!Chciałam nawet złożyć zamówienie :'( smuteczek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiastunownia?
      Ja nie mogę stać w miejscu, muszę się rozwijać. Nie będę się pchała uparcie cały czas w jeden temat, bo to po prostu nie ma sensu. Prace mi wychodzą coraz gorzej, poza tym nie sprawia mi to tyle radości, jak robienie szablonów z innymi rzeczami.

      Usuń
  5. Cześć :) Mam pytanko XD A można pobierać szablony również z zamówień kogoś, gdy są już w galerii? Chcę mieć pewność ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :). Każdą pracę znajdującą się w galerii można pobierać, oczywiście pamiętając o wpisie do Księgi Pobrań.

      Usuń
  6. 1. Hasło: Nawiedzony kucyk Pony
    2. Szabloniarka: Agnieszka Pasquarelli
    3. Kolorystyka: Odcienie czarnego, szarego...
    4. Układ: Lewokolumnowy, Nagłówek na środku, poruszające się strony
    5. Ewentualny cytat: Większymi literami "Real life is beautiful", a trochę niżej mniejszymi "Raura Story".
    6. Ewentualne zdjęcia: Znalazłam ich kilka :)
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131215150439/austinially/pl/images/0/0e/Tumblr_mesc19ZjC61rvczado1_500.jpg (razem - musi XD)
    ~~
    http://zakrentteam.com.pl/wp-content/gallery/pozdrowienia-znad-morza/sam_1248-kopiowanie.jpg (element plaży - niekonieczny)
    ~~
    http://www.freeimages.com/pic/m/j/jo/joeymc86/1391081_beach_heart.jpg (element plaży - fajnie jakby się tam znalazł)
    ~~
    http://dcs-193-111-38-242.atmcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p1/i/9996535e07258a7bbfd8b132435c5962/7aa51060-f271-11e1-b69c-0025b511229e.jpg?type=1&srcmode=3&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=640&srch=360&dstw=640&dsth=360 (element plaży - może się znaleźć)
    ~~
    http://www.dis411.net/wp-content/uploads/2013/11/laura-marano-girltopia-nov-9-20131.jpg (sama Laura - raczej się przyda)
    ~~
    http://1.bp.blogspot.com/-jcLR3LKTS08/UyHjqTuxqrI/AAAAAAAABFs/GAjsK_1w6_A/s1600/fashion-gourmetblogspotcom4-01.jpg (element plaży - powinien się przydać)
    ~~
    http://rokidoki.bloa.pl/wp-content/uploads/sites/4260/2013/12/rosslynch3.jpg (czarno-biały Ross - powinno się przydać)
    ~~
    http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/70b785029fd111e2bb0922000a1fbf4a_6.jpg (kolorowy Ross - nie za bardzo mi to zdjęcie pasuje)
    ~~
    Mam nadzieję, że przydadzą ci się te zdjęcia :) Wybierz te, które będą najlepiej się komponować, pasować...
    7. Ogólny zamysł: Ross z lewej, Laura z prawej (trochę wyżej niż zdjęcie Ross'a), oboje na środku, w tle jakiejś elementy miłosne, plaży (niektóre ci podałam)...
    8. Kontakt: lovesylwiaagainplease@gmail.com
    9. Adres Waszego bloga: http://real-life-is-beautiful.blogspot.com/

    Liczę na ciebie, mimo tego, że jesteś stażystką to masz już pierwsze zamówienie :D Mam nadzieję, że znajdziesz pomysł na ten szablon. Nie mogę doczekać się twojej decyzji ♥ (Wiem, że nie lubisz jak w szablonie są 4 zdjęcia, ale podałam ci ich sporo, więc można wykorzystać mniej - chcę zobaczyć, czy znajdziesz w tym SIEBIE...)

    ~ Love me again

    PS: Nie mogę się doczekać odpowiedzi <333 Kiedy jest twoja notka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pączek z marmoladą14 kwietnia 2014 21:07

      Nie ogarniacie, że ona na razie nie chce robić tego typu szablonów?
      Całkowicie się zgadzam, jeden temat non stop blokuje rozwój, a ponieważ idzie ci coraz lepiej, rozwijaj się dalej ;)

      Usuń
    2. Bardzo cie przepraszam, ale robię same nagłówki. Więc chcesz nagłówek czy na razie sobie odpuszczasz ? :)

      Usuń
    3. Zamówienie zostaje przyjęte, na sam nagłówek !

      Usuń
  7. 1. Hasło: Nawiedzony kucyk Pony
    2. Szabloniarka: Agnieszka Pasquarelli
    3. Kolorystyka: Tutaj zdaję się na ciebie, chociaż bardziej prosiłabym o ciut ciemniejsze kolory.
    4. Układ: Z uwagi że robisz nagłówki, nic nie napiszę ;)
    5. Ewentualny cytat: I want to be always beside you!
    6. Ewentualne zdjęcia: Hmm.. wybór pozostawiam tobie podam tylko osoby, które mają się znaleźć. A mianowicie, Harry Styles i Lily Collins lub Nina Dobrev (wolałabym tą pierwszą)
    7. Ogólny zamysł: Zdaję się na ciebie
    8. Kontakt: agatorek29@onet.pl (czy mogłabyś nagłówek wysłać mi na pocztę jeśli przyjmiesz zamówienie? A tutaj dodać screen bloga? Ponieważ nie chciałabym żeby ktoś mógł go pobrać)
    9. Adres bloga: http://beside-you-ff.blogspot.com/
    Z góry dziękuje jeśli przyjmiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń