[197-200] Try to relax.


* Eveline Dee * 14.07.2014 * 23:44 *

Witam.
Tytuł notki taki, a nie inny dlatego, że ciągle odczuwam stres po roku szkolnym i mam poczucie, że powinnam się teraz uczyć. Do tego dochodzą "obowiązki" dotyczące blogów. Chyba muszę zrobić sobie przerwę od blogosfery, bo inaczej nigdy nie odpocznę w te wakacje.
200-setna praca została wpisana w tytule, jednak na razie nie jestem już w stanie jej dokończyć, więc dorzucę ją tutaj jutro z rana, jak tylko dorobię do niej css. Mam nadzieję, że zamawiająca się nie pogniewa ;)








dla Laura ♥ 




dla Insane



Edit.




To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że zamówienia się podobają.


Przyjmę 2 3 zamówienia.

 EDIT. Wykonam zamówienia Liam_My_Loves, _Indescribable_, Maika + Villiars

Pozdrawiam
Eveline Dee.

30 komentarzy:

  1. 198 i 199 (z naciskiem na ten drugi) bardzo mi się podobają. Bardzo proszę o odpowiedź na maila w sprawie nowego projektu. To dla mnie ważne, bo wyjeżdżam pod koniec tygodnia i przekazuję pałeczkę nad artykułem administratorce, chciałabym, żeby został opublikowany w czasie mojej nieobecności, ale do tego potrzebuje wypowiedzi Bones lub Twojej zgody do pominięcia jej w projekcie (oczywiście z odpowiednią adnotacją). Pozdrawiam i czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię ;)
      Pisałam już do Bones wielokrotnie, jednak się nie odzywa. Poczekam jeszcze do wieczora, jeżeli nie uzyskam odpowiedzi wykluczę jąz projektu i napiszę do Ciebie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cześć, jeśli to nie problem to chciałabym zamówić u ciebie trzy okładki na wattpad :)
    Hasło: deszczowe łzy
    Pierwsza okładka: napis/tytuł opowiadania - Utracone Wspomnienia
    Osoby na okładce: Justin Bieber i Chanel Celaya (jest to dziewczyna z jego teledysku do As Long As You Love Me, więc zdjęcie z teledysku chyba będzie dobrym rozwiązaniem)
    Druga okładka: napis/tytuł opowiadania - Stardust
    Możesz też gdzieś umieścić cytat (jak się zmieści) - I could put a little stardust in your eyes, put a little sunshine in your life
    Osoby na okładce: Luke Hemmings i Crystal Reed
    Trzecia okłada: napis/tytuł opowiadania - The Fallout
    Osoby na okładce: Justin Bieber i Crystal Reed
    Na wattpadzie jestem jako villiars :)

    Mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie i jeśli będziesz potrzebować zdjęć do podeślę ci w kilka minut :) Nie wiem czy wszystko podałam, ale pierwszy raz zamawiam okładkę/plakat, więc proszę o wyrozumiałość.

    Kontakt ze mną: twitter - @villiars, e-mail: mellurk@onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo mi zależy, bo chciałabym jak najszybciej zacząć pracę na wattpadzie :)

      Usuń
    2. Przyjmuję aczkolwiek wolałabym, żebyś jeszcze dopisała mi cokolwiek o nastroju opowiadań oraz w jakiej kolorystyce powinna być każda z nich.

      Usuń
    3. Już się robi!
      Utracone Wspomnienia - podaję zwiastun, bo chyba tak będzie najlepiej: https://www.youtube.com/watch?v=QZHAkJOxO-M&list=UUjPd38cTJ5v7_9j0Q4wOv8Q&feature=c4-overview co do kolorystyki to jakaś delikatna, błękit może?
      Stardust - (tutaj opis fabuły): Deborah to zwykła siedemnastolatka, która po śmierci swoich rodziców razem z ciotką podróżuje po świecie, żeby zapomnieć o tragedii, która ją spotkała. Jednym z miast, które odwiedzają jest Sydney. Decydują się pozostać tam na kilka miesięcy, ze względu na edukację Debby, którą ona ostatnio zaniedbała. Jej życiu brakuje kolorów, a ona ma ochotę wyrwać się z codziennej rutyny. Dziewczynie trudno odnaleźć się w nowym środowisku, zwłaszcza, że jej jedynym przyjacielem jest ona sama i pamiętnik, który zawsze nosi przy sobie. Zwykły zeszyt jest dla niej odskocznią od prawdziwego życia, skrywa jej wszystkie obawy, zachowuje sekrety i "dotrzymuje niemego towarzystwa". Debby codziennie zapisywała w nim swoje najskrytsze marzenia, które ku jej zdziwieniu razem z rozpoczęciem szkoły zaczynają się spełniać. Tajemniczy chłopak (w tej roli Luke Hemmings), który jest częścią początkującego szkolnego zespołu (tutaj 5 Seconds Of Summer) siada koło niej na lekcji muzyki. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że Luke wygląda dokładnie tak, jak jej wymarzony chłopak z pamiętnika. Dziewczyna zaprzyjaźnia się z resztą zespołu, a Luke wprowadza do jej życia małe światło, którego tak bardzo potrzebowała. Poznaje zupełnie nowy świat, a czas spędzony z Lukiem Hemmingsem przyprawia ją o dreszcze i szybsze bicie serca. "Mógłbym sypnąć ci szczyptę gwiezdnego pyłu w oczy, wprowadzić trochę słońca w twoje życie" - to zdanie idealnie obrazuje ich znajomość. Deborah przez chłopaka nie myśli racjonalnie, jest pod jego wpływem, jednak to on sprawia, że zapomina o troskach swojego "starego" życia. Czy wyniknie z tego coś dobrego? Jaki tak naprawdę jest Luke i co związanego ma z jej pamiętnikiem? - Jeśli chodzi o kolorystykę to może w szarościach, ale ogólną wizję pozostawiam tobie.
      The Fallout - (zwiastun) - https://www.youtube.com/watch?v=H5fHtwAG__8 - dla odmiany tutaj kolorystyka trochę bardziej mroczna, jeśli można. czarny, ciemny czerwony czy coś w tym stylu.
      Mam nadzieję, że to chociaż trochę pomogło i bardzo dziękuję za przyjęcie zamówienia! :)

      Usuń
  3. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: może być podobna do tej na tym szablonie ;) nie koniecznie taka sama ale podobna ;) i na pewno ciemna :) http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2014/109/3/9/szablon_106_by_wondertemplates-d7f4pq7.jpg
    3. Układ: bardzo mi się podoba układ na tym szablonie, chciałabym też tki ;) http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2014/109/3/9/szablon_106_by_wondertemplates-d7f4pq7.jpg
    4. Ewentualny cytat: prosiłabym zamiast cytatu, o umieszczeniu nazwy bloga :) czyli: Calm Doesn't Last Forever
    5. Ewentualne zdjęcia: jakieś zdjęcie z Jade Thirlwall i Liam'em Payne, Liam najlepiej jakby wyglądał na takiego bad (jakby co to mogę jakieś znaleźc ale wolę zdać się na cb żebyś mogła dopasować do szablonu x), a Jade koniecznie żeby była w brązowych włosach a nie tych przefarbowanych ;)
    6. Ogólny zamysł: chciałabym głównie żeby na nagłówku pojawiły się jakieś samochody ścigające się, może też być coś z boksem i jakieś ozdoby, opowiadanie na początku będzie spokojne a później zacznie się akcja...więc myślę że coś ciekawego na nagłówku wymyślisz :)
    7. Kontakt: na e-mail rzadko wchodzę, ale podam i nie śmiać się proszę z mojej nazwy bo po prostu zakładałam konto jak byłam młodsza xD - klaczkakoniara@gmail.com, a kontakt na twittera - @Liam_My_Loves
    8. Adres Waszego bloga: http://calm-doesnt-last-forever.blogspot.com/

    Bardzo podobają mi się twoje szablony i naprawdę chciałabym jeden twojego autorstwa <3 Mam nadzieję że przyjmiesz moje zamówienie x Byłabym strasznie szczęśliwa gdyby tak się stało :)
    I tak jak pisałam, jeśli wolałabyś żebym ja wybrała zdj to poszukam ;)
    KC x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo! <3 Nawet nie wiesz jak się cieszę :D
      Chciałabym cię tylko poinformować że do końca lipca nie będzie mnie w domu, więc czy nie będzie problemu że jak zrobisz szablon to wstawię go na bloga dopiero po moim przyjeździe? :)
      będę czekać na niego z niecierpliwością skarbie <3 jeszcze raz dziękuję x

      Usuń
  4. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Obojętne. Może być różowy, niebieski, zielony. Zdam się na Ciebie.
    3. Układ: Może być taki jak na r5laurapl.blogspot.com. Najlepiej obustronny, ale menu może być u góry lub gdziekolwiek indziej.
    4. Ewentualny cytat: R5 Crew Poland - How to play your favourite songs?
    5. Ewentualne zdjęcia: https://d3gx1q555x3r5f.cloudfront.net/sites/r5rocks/files/album_images/R5_LOUD_SINGLE-1024x1024.jpg + może też być Laura :)
    6. Ogólny zamysł: Fajnie by było, gdyby pojawiły się gdzieś nutki :3 No i co by tam jeszcze... chyba już nic w sumie. O, jeszcze taki kwadrat (tak jak na r5laurapl), ale tak, żeby po najechaniu wyświetliło się: Witam na R5 Crew Poland! Znajdziesz tutaj nuty, poradniki i covery, które pomogą Ci zagrać ulubione piosenki na keyboardzie, pianinie lub flecie. To naprawdę dobra zabawa! :) 
    7.Kontakt: r5crewpoland@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: r5crewpoland.blogspot.com

    To naprawdę ważne. Mam nadzieję, że się zgodzisz. Z góry baaardzo dziękuję, Eve <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o boże eve z każdą twoją pracą kocham cię bardziej! ♥ piękny jest boże kocham kocham ♥ warto było czekać to zamówienie to moje drugie czy jakiejś innej osoby?(te które dokończysz rano?) ~Laura ♥ zmieniłam nazwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :D
      Niestety szablon nie jest Twój, tylko Clare Raven.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: kolory najlepiej jak z teledysku do Rock That Rock
    3. Układ: prawostronny
    4. Ewentualny cytat: Make. It. Pop. / Come on and Rock That Rock with me (Rock That Rock wyróżnione, bo to tytuł)
    5. Ewentualne zdjęcia: najlepiej z planu RTR albo Loud, choć w sumie mi to obojętne. Tylko R5 i Ryland, nikt poza nimi.
    6. Ogólny zamysł: najlepiej, gdyby Ell i Rydel byli na samym środku, a trochę z tyłu reszta ^^ I to tyle, jeśli chodzi o moje pomysły xD Z resztą zdam się na Ciebie <3
    7.Kontakt: r5crewpoland@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: rock-that-rock.blogspot.com

    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziuuuu...Jaki śliczny ♥ O takie coś mi chodziło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ^^ Bałam się, że może się nie spodobać, bo chciałaś trochę inną kolorystykę.

      Usuń
    2. Tka wiem, ale ta jest po prostu śliczna ♥ Mam pytanie, czy robicie szablony do blogów,które dopiero powstaną??

      Usuń
  8. coś fantastycznego. Po prostu genialne. Nawet nie wiesz, jak ja bym chciała umieć tworzyć takie cudeńka. Szkoda tylko, że nikt mi nie może dawać wskazówek... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście polecam tutoriale Lizz i Kaeru. Ja dzięki nim zaczęłam tworzyć. Później wystarczy trochę ekserymentować i coś tak wychodzi :P

      Usuń
    2. tak wiem, boje oglądam, ale nie mam zielonego pojęcia skąd pobrać Photoshop'a

      Usuń
  9. Fantastyczny! Szablon jest cudowny! Piękny! Strasznie Ci dziękuje, że go wykonałaś! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Jakaś spokojna, może być kremowa albo biała. Zdaję się na ciebie :)
    3. Układ: Po środku posty, po bokach gadżety, ewentualnie gadżety tylko po prawej.
    4. Ewentualny cytat: I don't want to escape anymore
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich)
    http://www.pinterest.com/pin/340092209333589180/
    http://www.pinterest.com/pin/485474034804612565/
    http://37.media.tumblr.com/0350dc36e99b2750ed415dc5e09e67c4/tumblr_mz37caCp0w1s5fg9zo1_1280.jpg
    (lub inne zdjęcie Emily Rudd, byleby miała krótkie włosy)
    http://pl.tinypic.com/r/a1loqv/8
    http://pl.tinypic.com/r/wgpxya/8

    Zdjęcia nie są wiążące, możesz wybrać inne, byleby te postacie :)
    6. Ogólny zamysł: Nie mam wielkich wymogów. Byleby były te dwie postacie, może być Londyn gdzieś z tyłu i Los Angeles, albo jakieś drzewa.
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail): earlylove34@gmail.com / twitter: @pastelmind
    8. Adres Waszego bloga: part2escape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przeczytałam odp i proszę ♥
    hasło:deszczowe łzy.
    kolorystyka:jasna -jest to blog ze spisem opowiadań więc jasno liczę na twoją wyobraźnię :*
    Układ:nigdy nie umiem opisać dlatego zawsze daję link:
    http://wondertemplates.deviantart.com/art/Szablon-065-435916528
    Ewentualny cytat: Unique Stories.
    Zdjęcia:
    R5:
    https://d3gx1q555x3r5f.cloudfront.net/sites/r5rocks/files/article_galleries/820659_10152474711620360_757395263_o-1024x682.jpg
    Laura:
    http://4.bp.blogspot.com/-F-7IylFAcUs/UqL5XglJV8I/AAAAAAAABwA/2qMtZCWLu9g/s1600/_0000_emea_dcc_girls_img_gal_01.jpg
    Chloe:
    http://2.bp.blogspot.com/-NW54UdK6eqY/Uh5jdHn08II/AAAAAAAAIP4/kT2E1t_IrNU/s1600/Chloe+Grace+Moretz+special+pictures-332.jpg
    Ansel:
    http://images6.fanpop.com/image/photos/35300000/VMan-2013-photoshoot-ansel-elgort-35388068-989-1280.jpg
    Jak już wcześniej ci pisałam muszą być oni XD
    Ogólny zamysł:Nie wiem w sumie co tu napisać :D.Kolorystyka jasna/wesoła XD ale żadnego różu ^^
    Kontakt:ausllyisbeautiful@gmial.com
    Adres bloga: http://divine-stories.blogspot.com/
    A button wystarczy zwykle pióro i napis Unique Stories :)
    Ważna sprawa szablon mogę pobrać sama jeśli na deviant art piszę ZIP DOWNOLAD,jeżeli jest rar lub coś innego to problem! XD

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: Hmmm... Chciałabym aby głównym kolorem był biały. Możesz tam wprowadzić jakieś akcenty beżowego czy kremowego, ale kolorem przewodnim jest white ^.^
    3. Układ: Myślałam o tym, że jeśli dałabyś radę to może... Grafika i różnego rodzaju gadżety po prawej, a posty po lewej? Jeśli tylko dasz radę :)
    4. Ewentualny cytat: "Angels Diary" i "I got my heart made up on you"
    5. Ewentualne zdjęcia: Zastanawiam się.... Czy mogłoby być to zdjęcie: http://avatatarki.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/835720/files/blog_tw_5059299_7849101_sz_aniel.jpg
    6. Ogólny zamysł: No to tak... Chodzi o to, że na blogu będę udostępniać różne opowiadania, własnej roboty.... Hmm.... Może jakaś księga? Coś symbolizującego pamiętnik... Ehhh... Jeśli tylko dasz radę ;)
    7.Kontakt: maikar5er@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: maika-angels-diary.blogspot.com

    Nie wiem czy się podejmiesz tego zadania, ale byłabym Ci naprawdę bardzo wdzięczna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, jednak wolałabym, żebyś podesłała mi na maila jakieś inne zdjęcie główne. Mam nadzieję, że to nie problem. Jeżeli nie znajdziesz innego to poradzę sobie z tym.

      Usuń
    2. W takim razie poszukam i dziękuje Ci bardzo <3

      Usuń
  13. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: bordowo czarna, ewentualnie z domieszką szarości.
    3. Układ: Lewokolumnowy
    4. Ewentualny cytat: When you love somebody with all your heart, you will do everything in order to rescue him.
    5. Ewentualne zdjęcia: http://www.zerochan.net/1150096
    http://static.tumblr.com/i0cequm/l1Nm8rcmf/tumblr_m8rbwhepun1r9gexfo1_500_1_.png
    6. Ogólny zamysł: Sci-fi połączone z mangą Naruto; w tle mogą być jakieś ruiny, gruzy, coś co symbolizuje upadek cywilizacji.
    7. Kontakt: copyninjanokakashi@gmail.com
    8. Adres bloga: http://do-not-leave-me-darling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń