[201-204] Hopeful for today

(c) Moja

 *Nancy*15.07.2014*16.16*


Hei!
Dzisiaj jest moja kolej na dodawanie notki. Więc mam dzisiaj 3 nagłówki i zamówienie. 
Mam nadzieję, że wszystko Wam się spodoba. Dobra nie przedłużając pokazuje co mam ;)
Zaczniemy od nagłówków ;)
http://nancyblue69.deviantart.com/art/Szablon-by-Nancy-468226555?q=gallery%3ANancyblue69&qo=0
podgląd/pobierz

To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że wszystkie prace się wam spodobają.
Mam jeszcze dwie informacje
Pierwsza informacja jest dla jedenj zamawiającej, pisałam do ciebie na emaila, ale już bardzo długo nie odpisujesz, więc szablonu nie będzie.
Następna sprawa jest dla was wszystkich, jeśli robicie nagłówki i jesteście amatorami, to przygotowałam taki poradnik jak zrobić ładny nagłówek i skąd pobierać ładne dodatki. Jeśli chciałbyście go obejrzeć piszcie na mój email : nancy.blue69@gmail.com
+

Spóźnione, Wszystkiego Najlepszego, dla zamawiające. Mam nadzieję, że będziesz w przyszłości robić o wiele lepsze nagłówki ode mnie.

Pozdrawiam Nancy
Nie przyjmuje zamówień

5 komentarzy:

  1. Jest idealny ♥ Dziękuję ci bardzo!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy w opakowaniu powinien być tylko plik XML?? nic więcej?

      Usuń
    2. Tylko XML.
      Sprawdź email

      Usuń
  2. Nancy przepraszam że nie odpisywałam, ale mnie nie było, już wysłałam ci maila / Jade

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku dziękuję za życzenia *.* Kocham cię <3 i twoje prace :P

    OdpowiedzUsuń