[231-235] I wrote you a letter...

©Eveline Dee

* Monika 4451 & Eveline Dee * 18.01.2015 * 21:15 * 

Monika4451 
Wpadam tylko na chwilkę, żeby oddać zamówienie. Opinię zamawiającej już znam - ja osobiście miałam mieszane uczucia względem ciemności nagłówka. Ale jak tak patrzę, to się powoli przekonuję. Chciałabym również bardzo podziękować za ciepłe przyjęcie! :) Postaram się Was nie zawieść. 

zamówienie dla Sparrow 
 podgląd / pobierz


Eveline Dee

Cześć!
Przychodzę ponownie z kolejnym opóźnieniem, za które bardzo przepraszam. Nie wiem czemu, ale jeśli chodzi o planowanie czasu to jestem najgorsza... Cały weekend, a ja dopiero teraz dodaję tę notkę. Nawet jeszcze nic nie umiem do szkoły... pewnie będzie pobudka o 4 lub 5 nad ranem, żeby uczyć się niemieckiego - yey! Dobra nie zanudzam już tylko zapraszam do oglądania prac. Mam nadzieję, że zamówienia się spodobają. Moim faworytem jest chyba 234 ze względu na układ :P Chciałabym jeszcze zwrócić uwagę zamawiającej właśnie tego szablonu, żeby przeczytała tekst, który jest załączony z szablonem. A tak do wszystkich: wiem, że czasem nie chce się nam otwierać właśnie tego typu plików, podpisanych "Przeczytaj", czy "Ważne", ale jeśli mają na sobie taką informację, to raczej oznacza, że rzeczywiście takie są i czasem warto je przeczytać :) Taka mała prośba.


Zamówienie dla Weroniki Łacheckiej



Zamówienie dla Cymphonique ♥



Przepraszam, że nie wszystko jest tak, jak chciałaś, ale to po 1. dlatego, że uważam, iż każdy kod CSS, jaki ułoży jakakolwiek szabloniarka ma jakieś swoje prawa autorskie, więc stwierdziłam, że nie mogę wszystkiego skopiować z tamtego szablonu. W innych elementach, o które prosiłaś stwierdziłam, że mi nie pasują. O wysuwanym archiwum zaś zapomniałam, ale jeśli chcesz je zmienić to raczej możesz to zrobić w jego ustawieniach.

Zamówienie dla EeElci Tiki Taki Tyc



Wolne:




©Eveline Dee

Przyjmę 2-3 zamówienia.
Przyjęłam zamówienie Curly Angel.

11 komentarzy:

  1. Jej :) Śliczne te szablony. Eve jezu ja chcę ci skraść trochę talentu! Są piękne, piękne. Szablon z Laurą mi się bardzo podoba oraz szablon z Legolasem ;D Przepiękne. Byłam tydzień temu na Hobbicie i teraz jak widzę Legolasa gdzieś to się napatrzeć nie mogę. A teraz ty Eve dałaś mi kolejny powód do tego :D I na sygnaturce jest mój ulubiony moment. Tuż przed wypuszczeniem strzały. Och, ech i ach :D Cudo *.* Napisałam to w propozycjach, ale napiszę też tutaj. Więcej nagłówków z "Bitwy pięciu armii" poproszę :) I jakiś z Pretty Little Liars jakbyś mogła :D Mega jest ta sygnaturka ^^ Nie odejdę od kompa. Ma takie piękne kolory, że prędzej umrę niż się na nią napatrzę ;DD Eve zamorduję cię za to. Nie wiem czy ci za bardzo nie słodzę xD ale no... Wysłowić się nie mogę. Wszystko jest śliczne, ale ja się skupiłam na sygnaturze... XDD Zrób jeszcze coś z Legolasem w następnej notce to cię pobiję hahahaha xd Zakochałam się w niej. If you know what I mean XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, chciałabym złożyć zamówienie u Eveline Dee:)

    hasło: honorowe śnieżki
    kolorystyka: co do tego, myślałam nad mieszanką błękitu z różem i fioletem, coś mniej więcej jak tutaj -> http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2014/195/4/f/szablon_197_by_wondertemplates-d7qncaz.png
    układ: marzy mi się niecodzienny, inny niż wszystkie. ten z zamówienia 234 jest wybitny i chciałabym coś w tym stylu. nie identyczny, ale właśnie coś takiego innego:) no i żeby była chociaż ta jedna kolumna boczna
    cytat: nie ma to dla mnie znaczenia, ale miło by było, gdyby znalazł się napis "Coffee cup"
    zdjęcia: z tym miałam spory problem i wciąż nie wiem które, więc daję kilka opcji, a może sama wybierzesz, które będziesz chciała;)
    1) http://data3.whicdn.com/images/157718228/large.jpg
    2) http://data3.whicdn.com/images/154609912/large.jpg
    3) http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/01611/HARRY-620_1611844a.jpg
    4) http://content.asos-media.com/~/media/070214125148/Images/uk/2014/02/9-sun/OMG/GOFFPHOTOS_52490794.jpg?mw=398
    oraz
    1) http://data1.whicdn.com/images/151427908/large.jpg
    2) https://31.media.tumblr.com/b0322748ce1a85fd737989355f5ffd7a/tumblr_n1i63sZ3yx1siuwk1o1_500.jpg
    ogólny zamysł: no więc może zacznijmy od stocków. nie pogardziłabym jakaś malowniczą ceglaną kamienicą, kawiarenką lub coś w tym stylu. może być metro, jakieś inne części miasta itp, ale nie ograniczam się tylko do tego. ogółem chodzi o takie ciepło i miły klimat:) jakieś kwiatki też będą w porządku.
    kontakt: pejszon@gmail.com / twitter: curlyangelx
    adres bloga: http://coffeecup-fanfiction.blogspot.com/

    Ojejku, trochę strasznie wygląda to zamówienie, ale trzymam kciuki, żebyś tylko przyjęła ^^
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Legolas <3 Tak bardzo mordka się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O bosze *.* jaki boski. Dziękuję z całego serca. Raduje się moja dusza. Przepiękny szablon.
    Dziękuję za wspaniały szablon :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eveline napisałam ci to w chat boxie, ale powtórzę jeszcze raz z małą zmianą tego co napisałam wcześniej. Szablon jest piękny, świetnie się prezentuje i jest praktyczny, użyteczny i przepiękny. Wręcz brakuje mi słów. Jestem zachwycona i nie sądziłam, że tak się będę cieszyć z tego, że "zmodyfikowałaś" moje zamówienie i poszłaś swoją drogą. Chwała ci za to Eve! :D Jezu kobieto jesteś naprawdę niesamowita ♥ Nie wiem jak mam ci za to dziękować. Wszystko jest super, nic mi się nie cacka itp. Kolorki są śliczne, nagłówek wymiata a css jest śliczny, że omg. Naj, naj lubię się bawić tą okrągłą obracającą się statystyką odwiedzin ^^ Hahaha xd Także ten dziękuję ci Eveline i na pewno jeśli będę kiedyś (w niedalekiej przyszłości) zakładać bloga to ty będziesz jedyną szabloniarką, którą poproszę o jego wykonanie. Ten nagłówek i sygnaturka z Legolasem są mega ♥ Ten szablon z Lau i Rossem dla Elci ma zajebiaszcze zakładki a w szablonie dla Weroniki podoba mi się nagłówek. Super zdjęcie Iana i te ptaszki ^^ Same cudowności. Monika też wykonała bardzo ładny szablon. Nie wiem czy bardziej podoba mi się ten śliczny nagłówek czy css. Te menu jest bardzo fajne i pomysłowe. Bardzo ładne kolory i tekstury też :D Cud, miód i malinki ^^
    No dobra to ja spadam i życzę miłych ferii (dla tych, którzy je mają) i tym, którzy czekają na nie z utęskieniem by jakoś przeżyli szkołę :D

    ~Cymphonique

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże, jaki piękny ten szablon !!! Tak bardzo ci dziękuję, Eveline!
    Pozdrawiam,
    Weronika <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń