[229-230] I'm dying to see how this one ends

* Monika4451 * 10.01.2015 * 12:24 *

Cześć! Zgłosiłam się niedawno na staż, żeby spróbować swoich sił bezpośrednio w tworzeniu szablonów. Mam nadzieję, że moje prace chociaż częściowo się Wam spodobają. Jestem otwarta na opinie i krytykę. Nie jestem w stanie robić grafiki seryjnie. Każda praca jest dla mnie inna i raczej nie wykorzystuję bezpośrednio tego samego kodu dla kolejnej. Dlatego dzisiaj mam dla Was tylko dwa szablony. 229 to przerobione odrzucone zamówienie - trochę posiedziałam nad nagłówkiem. :) 230 to mój pierwszy w 100% szablon wolny.


 podgląd / pobierz


podgląd / pobierz


Tak na początek przyjmę jedno zamówienie.

Wykonam zamówienie Sparrow. :)

7 komentarzy:

  1. Hej! Witam na Wonder Templaters! Szablony są prześliczne! Nagłówek z Emmą i Tomem jest piękny, a układ oryginalny. W drugim szablonie podoba mi się kolorystyka *-* Piękna. Nie umiem wybrać ładniejszego szablonu, gdyż oby dwa są śliczne! Życzę powodzenia na stażu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! :) Na to czekałam! x
    Świetne prace! Pomysłowe i bardzo dobrze wykonane :) Nie potrafię wybrać faworyta- każdy jest przepiękny ^^ Zazdroszczę CCC: Powodzenia na nowej szablonarni ! <3
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Naprawdę Wam się udała stażystka.
    Bardzo ładne szablony. ;)
    Ten pierwszy skradł moje serducho. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zaskoczenie! Wchodzę sobie na Wonder, bo już dawno mnie tutaj nie było i widzę notkę
    Moniki ;) Super, że dołączyłaś do załogi i jeszcze bardziej super, że przyjmujesz zamówienie.
    Mam nadzieję, że się go podejmiesz. Ostatnio zamawiałam u Ciebie w listopadzie i chciałabym odświeżyć troszkę wygląd bloga ;)
    Moje serce podbił pierwszy szablon z notki — te kody, ten nagłówek, ten Tom <3 Po prostu cudo <3

    1. Hasło: honorowe śnieżki
    2. Kolorystyka: beże, brązy, kolory podobne do szablonu z Dramione
    3. Układ: podobny jak na pierwszym szablonie w notce, jeżeli dałabyś radę taki zrobić
    4. Ewentualny cytat: główny — Kiedy runie niebo, a poboczny Say something, I'm giving up on you.
    I'll be the one, if you want me to.
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich): ponownie proszę o wybranie ich Ciebie. Ninę znajdziesz myślę, że prędko, a Johnny’ego z tej galerii — http://www.filmweb.pl/film/Turysta-2010-484295/photos
    6. Ogólny zamysł*: w tle mogłyby się znaleźć kwiaty, jakiś most… reszta to tylko Twój zamysł ;) i jakieś miejsce na większy tekst, tak, żeby zmieściło się to, co mam teraz na blogu i fajne efekciki stron ;)
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail) inna.samobojczyni@gmail.com
    8. Adres bloga: www.kiedy-runie-niebo.blogspot.com

    Byłabym naprawdę w niebie, jeśli podjęłabyś się mojego zamówienia.
    Życzę powodzenia na stażu i samych sukcesów. Całuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie piękne. Obie prace mnie powaliły na kolana. Prześliczne ^^
    Życzę udanego stażu :)

    OdpowiedzUsuń