[031-032] We wish you a merry Christmas!


Joan Marry*22.12.2013*23:44

Więc... Trochę to dziwne... Jeszcze niedawno ubierałam choinkę i kupowałam prezenty, a teraz siedzę i piszę notkę. Jestem zdecydowanie oczarowana tym świątecznym nastrojem, a Wy? Skłonna jestem nawet przyznać, że Boże Narodzenie to najlepsze święto w roku. Takie rodzinne, ciepłe i... Chyba wiecie, o co chodzi, nie?
Dobra, ja tu o świętach, a szablony szablonami...

Zamówienie dla Wilczycy:



Zamówienie dla Lilian:


A na sam koniec:
Życzę Wam wszystkim wesołych, rodzinnych i pięknych świąt! Niech humor Wam dopisuje, śnieg pada gęsto, a pod choinką nie starczy miejsca na prezenty! Oby na świątecznym stole znalazły się same Wasze ulubione potrawy (oczywiście równo dwanaście), a wy byście dobrze wypoczęli przez ten magiczny czas!

2 komentarze: