[033-036] Merry Christmas and a Happy New Year from WT.


Eveline Dee & Joan Marry*24.11.2013*15:07

Więc tak... W zasadzie postanowiłyśmy zrobić taką świąteczną notkę. Nie ukrywamy, że zainspirowałyśmy się trochę ostatnią notką z Zaczarowanych Szablonów. Ale cóż, nie zanudzamy, tylko przechodzimy do rzeczy. :)

Eveline Dee

Hej. :) Dzisiaj Wigilia! :D Pachnie u Was? Bo do mojego pokoju nic nie dolatuje :c Ale dobra...
Pragnę życzyć Wam wesołych Świąt! Żeby spełniły się wszystkie Wasze marzenia, a pod choinką znalazło dokładnie to, co sobie zażyczyłyście. Aby nie brakło Wam weny na blogi, żebyście nadal zamawiały szablony, nagłówki, plakaty i co tam jeszcze, TYLKO u nas :D (skromność ♥). Dodatkowo życzę sukcesów w szkole i w życiu osobistym :) A co najważniejsze: Szalonego Sylwka i szczęśliwego Nowego Roku oraz żeby udało Wam się wytrwać w noworocznych postanowieniach :D 

Szablon:


Uważam, że go zwaliłam... :/ Ale chłopcy piękni <3 :D

Nagłówek:

Sygnaturka:

Jeszcze raz Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku <3
Pozdrawiam mocno,
~Eveline Dee. ;*


Joan Marry

Już składałam Wam życzenia, ale co szkodzi drugi raz. Na pewno nie zaszkodzi. :)
W każdym razie życzę Wam mnóstwo dobrego jedzenie, kupy prezentów, 
wesołej, rodzinnej atmosfery, masy śniegu (oczywiście za oknem)
i ogólnie wesołych świąt!

Szablon:


Nagłówek:


Sygnatura:



Dziękujemy za uwagę :)

5 komentarzy:

  1. Wszystko jest śliczne ! Poprostu piękne ! A ten naglowek z Jusem *_* WESOŁYCH ŚWIĄT I NOWEGO ROKU :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mój szablon widziałam na dA i go pobrałam. Tylko po wrzuceniu na Bloggera zblokowała mi się karta "Układ" i nie mogę dodać buttonu, przesuwać kolejności kart na blogu itd. Co mam zrobić? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś odświeżać stronę lub zrestartować komputer? Może to błąd systemu, a nie szablonu. Sprawdź i odpisz mi :) Poza tym nie powinnaś pobierać wcześniej! :/ xd

      Usuń
    2. Aaa, to przepraszam :c Nie wiedziałam. :C Button już jest ^^

      Usuń
    3. Nie no spoko! :D zdarza się :P super ^^

      Usuń