[037-041] The Monster


Eveline Dee*31.12.2013*00:42

Po pierwsze: Przepraszam za te ciągłe przekładanie, ale ciągle miałam nadzieję, że uda mi się zrobić więcej szablonów, lecz oczywiście ciągle mi coś wypadało... Ale to zjazd rodzinny, to dzisiaj różaniec za dziadka... Nie moja wina.


Dobra. Nie mam o czym pisać. Szablony.

Zamówienie dla Ally Lynch:

Wiem, że już pobrałaś, więc mam tylko nadzieję, że nie jest najgorszy xD



Zamówienie dla Lilian:

Przede wszystkim sorki, że układ nie taki, jak chciałaś, ale spojrzałam na to, co napisałaś w zamówieniu trochę za późno, bo już po zrobieniu nagłówka >_< Głupia ja. Powiedz chociaż szczerze, co myślisz...

Zamówienie dla Agnieszki Pasquarelli:

Bardzo mi się podoba. Tyle. :D
Układ zainspirowany pracą Lizz Kaviste: [link]
Wygląd nagłówka zaczerpnięty od Jill: [link]

Zamówienie dla Mrs.Lynch:

Coś wykombinowałam. Może się spodoba :P



To by było na tyle. Kolejna notka za dwa tygodnie. Proszę o cierpliwość ^^

Pozdrawiam mocno,
~Wasza Eve ;*

16 komentarzy:

  1. Uhu, będę pierwsza w kolejce, o ile się nie mylę xD
    Wyrazy współczucia ze względu na dziadka, mi rok temu (28.12) zmarła babcia... nieznyt wesołe Sylwestry...
    Co do szablonów - ja się nie znam, ale najbardziej podoba mi się 040 ;3
    Poza tym w drugim chyba masz literówkę, albo to już mój wzrok odmawia posłuszeństwa xD

    Buziaczki, Twoja Cuppy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh.. no niestety. Dla mojej rodziny cały rok 2013 pechowy. Zmarła ciocia, i dziadkowie ze strony taty... Dziękuję i tobie też współczuję.

      Mi się też 040 podoba :D żółw ^_^
      Tak... jest literówka... >.< głupia ja. No cóż widocznie mi wzrok odmawia posłuszeństwa :D Zaraz się poprawi.

      Pozdrawiam mocno,
      ~Twoja Evie ;*

      Usuń
  2. Szablon jest meeega <3333 ^-^
    Wiedziałam że taki talent jak ty na pewno coś wykombinuję :*
    A co do plakatu to jak chcesz..mi się z nim nie śpieszy :*
    Ale było by miło gdyby się dzisiaj pojawił <333
    Pozdro ! <3
    I współczuję z powodu dziadka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję z plakatem dzisiaj. Raczej krótko mi zajmie, więc zobaczę ;p
      Dziękuję...

      Usuń
  3. Wyrazy współczucia :c Mi niedawno babcia zmarła.

    Szablon prze genialny <3 Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również współczuję...

      Cieszę się ^^ Nie ma za co ;D

      Usuń
  4. Jejku ! Jakie piękne szablony ! Naprawdę boskie :) Twój szablon na there is a hell się sprawdza , wszystkie autorki go pochwaliły ! Naprawdę dzięki wielkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww.. Ale ci boski wyszedł ! Dzięki ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon boski , chociaż mam jedno pytanie.Dlaczego dwa razy dodałaś pod sobą hm.. Jakby to powiedzieć... No takie same zdjęcia ? Bo to wygląda trochę dziwnie xD Wszystkie szablony robisz bez takich powtórzeń , a u mnie jakoś tak wyszło... Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O okej , już nie ważne xD Jak się ustawi to wszystko jest ok ;)

      Usuń
    2. Tak no bo chciałam, żeby na podglądzie było widać strony czy coś, a że to jest nieruchome, to tak wygląda xD Fajnie, że się podoba :)

      Usuń
  7. Jeśli mozna złożyć zamówienie to bym chciaął zmówić (i przy okazji bardzo mi się podobały szablony z ostatniej notki)
    1. Hasło:Tęczowy Jednorożec
    2. Kolorystyka: mroczna
    3. Układ:taki jak tu:http://katherines-high-school.blogspot.com/
    4. Ewentualny cytat: szkoła z tajemnicą
    5. Ewentualne zdjęcia: (tzn. linki do nich) zdjęcie jakiejś szkoły z internatem, np domu anubisa (wpisz w internet, ale nie musi być koniecznie on
    6. Ogólny zamysł: chciałabym, żeby szablon przypominał ten z linku, tylko inna kolorystyka, napis i zdjęcie. Takie same zakłądki, zeby było miejsce na tych wszystkich uczniów, dyrekcje itp.
    7.Kontakt: (najlepiej e-mail) weraguzenda@gmail.com
    8. Adres bloga:http://bleblegrupowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda mam zamknieta kolejke, ale moge wpisac cie na liste. Na przyszlosc: u nas zamówienia skladamy na naszych podstronach.
      Od razu mowie ze raczej na nastepna notke nie zdaze wykonac.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Okej, dzięki, jak już zrobisz to mogłabyś mi napisać an mejla? Byłaby mdzięczna i dizeki za przyjęcie mimo tego, ze masz zajetą kolejke i napisałam w dobrym miejscu.

      Usuń