[042-043] I hate Mondays!


Joan Marry*05.01.2014*19:29

W zasadzie to chyba powinnam przeprosić. Mam dla Was dzisiaj tylko dwa nagłówki... Na swoje usprawiedliwienie powiem, że przez te ostatnie kilka dni wziął mnie taki leń, że najchętniej leżałabym tylko w łóżku i nie wyściubiała nosa z domu... Cóż, marzenia się nie spełniają... Skończyło się na tym, że mam bardzo dużo rzeczy do zrobienia i około dwa dni na ogarnięcie wszystkiego... A już jutro poniedziałek... Eh...
Ale dobra, nie będę się już skarżyła na mój los, bo mogło być gorzej. Przechodzę do moich prac.



Zamówienie dla xxPauli:

Naglowek 042 I wersja by WonderTemplates


Naglowek 042 II wersja by WonderTemplates


Jak widać, jest to ten sam nagłówek, zmieniłam w nim jedynie kolory. Zrobiłam dwie wersje, bo nie jestem pewna, która się Tobie bardziej spodoba.

Zamówienie dla Marty Lynch:



Chciałam tylko nadmienić, że napis robiony był przez Eve, gdyż ja nie miałam polskich znaków w czcionkach.


1 komentarz:

  1. Bardzo mi sie podoba to co zrobiłaś ! Są piękne !

    OdpowiedzUsuń