[044-046] Very, very bad vein.


Eveline Dee*12.01.2014*20:20

Taaaa... cholernie poleciałam w dół w ostatnie dwa tygodnie. Nic mi się nie chce, a ten jeden szablon, który zrobiłam wcale mi się nie podoba i przepraszam cię Cup za jego okropność ;o Jak chcesz z chęcią go poprawię i nie, nie pogniewam się, jeśli zapytasz czy mogę :P
Ogólnie ostatnimi czasy patrzę na css'a, jak na własne wymioty, więc dlatego tylko jeden szablon... :/
Zrobiłam jeszcze darmówkę, którą uwielbiam, bo wczoraj obejrzałam film z tymi aktorami i jest tak, jakby na jego podstawie ^_^ Cudowny film <3

Soooł. Zamówienia

• Cupcake




Tak, właśnie wiem.. Jeśli zamkniesz jedno oko. A potem drugie. To ujdzie... Przepraszam.

•Brooke Davis



Przed chwilą zrobiłam, więc szybko dodaję do notki. :)
Z tymi gadżetami to co chciałaś to wszystko masz, tylko sama musisz to sobie poustawiać. Po prostu wchodzisz w układ i przestawiasz ;)
Mam nadzieję, że się podoba ^^


Darmówka:




I to na tyle... Do widzenia :)

Pozdrawiam,
~Eveline Dee.

5 komentarzy:

  1. ŁaŁ ! Co ty gadasz przecież są ładne ?! XD Śliczne i the best ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, jest sliczny *,*
    dobrze, ze do mnie napisalas, bo zagladalam chwile po tym jak dodalas bez tego dla mnie i czekalam na twoja nastepna notke ;p
    Pozniej jak bede miala dostep do komputera to od razu ustawie :)
    Wielkie dzieki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOZIE BOZIE BOZIE *0*
    Tak sobie wpadlam. I tak sobie podziwiem.
    Nie rozumiem o co chodzi. Osobiscie najbardziej mi sie podoba szablon dla Cup. Boski jest!! *0*
    Ale i tak wszystkie sa boskie!!
    Ale ten sla Cup najbardziej mi sie podoba xD
    BOSKIE!!
    Pozdrowionka od Claralke :3

    OdpowiedzUsuń