[047-048] Boring weekend


Joan Marry*19.01.2014*19:53

Jak Wam minął weekend? Jak dla mnie osobiście było to ciągłe siedzenie przed komputerem. :D Wiem, niezbyt ciekawy sposób spędzania wolnego czasu. Na swoje usprawiedliwienie mam to, że przez prawie całą sobotę byłam zmuszana do pracy przy komputerze... Matko, jak mnie po tym oczy bolały...
Dobra, koniec narzekania. Czas na szablony! Tradycyjnie mam dla Was 2 sztuki, ale coraz szybciej mi to idzie i może kiedyś dam więcej... 



Zamówienie dla Camille Marano:




Możesz mnie zabić, pozwalam... Miał być różowy i pomarańczowy, jest sam pomarańczowy. Miało być nie za ciemno, jest bardzo ciemno.... 
Przepraszam, po prostu mi nie wyszło. Jeśli poprosisz, z chęcią zrobię drugi szablon. :) 

Zamówienie dla Sisi Marano:



1 komentarz:

  1. Spokojnie, spokojnie. Mimo moich zastrzeżeń jest wystrzałowy! :)

    OdpowiedzUsuń