[049-052] Here I am!


Eveline Dee*26.01.2014*20:26*muzyczka

Witajcie, szablonowi fani! (wtf..?? >.<)
Wreszcie dodaję, tak! Wiem, że niektórzy już od wczoraj niecierpliwie zaglądają na WT i nabijają nam wejścia. xD Ale już jest. :)
U mnie takie nudy, że masakra. Ale nie narzekam! Są w końcu ferie i się mega cieszę, bo już miałam dość tej szkoły! Weekend spędzony przed kompem - po części zmarnowany całkowicie, a po części nie :D Zrobiłam kilka szablonów, obejrzałam nowe odcinki seriali (w tym NAJZAJEBISTSZY odcinek Pamiętników Wampirów EVER. Klaroline <333). A wy jakieś oglądacie? ;)
Obejrzałam też "Przechowalnię numer 12". Oglądał ktoś może? Mocny film.



Dobra szablony xD

Zamówienie dla Cupcake:

Hm.. nwm czy bardzo hinduskie... raczej nie. Ale podoba mi się :D

Zamówienie dla Weroniki Verdas:

Układ troszkę zmieniłam, ale ogólnie wyszło fajnie ^^ Mam nadzieję, ze Tobie też przypadnie do gustu.

Zamówienie dla BloodyAngel:

W końcu go otrzymujesz! Pól godzinki przerodziło się w porządną godzinkę i przepraszam za to. Szablon mi się podoba. Jest mroczny. I fajny :D

Zamówienie dla wytrwała na zawsze:

Baaardzo mi się podoba ten szablon! Mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów z używaniem go ;)

Edit. Zamówienie dla Żelko Jadek:

Cóż. Nagłówek mi się jeszcze, jako tako podoba, ale CSS zawaliłam. :/ Dlatego pozwalam Ci w nim coś pozmieniać, bo widziałam, że się znasz :D Co do cytatów - coś zrobiłam, ale nie wiem, czy to w ogóle będzie działać więc radzę sprawdzić. Szablon bez numerka, bo bardzo prywatny :P Do galerii też nie dodam. ;)
Mam nadzieję, że nie jesteś na mnie bardzo wkurzona... :|


Wolny:

Może ktoś to przeczyta, a może nie.. Ale nie ważne. 
Ostatnio z Joan, tak zaczynamy rozmyślać nad stworzeniem zakładki NABÓR. Zdajemy sobie sprawę, że jeszcze trochę za wcześnie, więc może zrobimy to za miesiąc, czy dwa. A ja jestem teraz ciekawa, czy ktoś z Was byłby ewentualnie chętny...? ;> 

Wszystko na dziś.

Pozdrawiam wszystkich mocno i życzę dobrych ferii dla tych, którzy obecnie mają :D
~Eveline Dee. ;*

8 komentarzy:

  1. Haha, spooko ;3 Już się wystraszyłam, że będę musiała kolejne dwa tygodnie czekać xD
    No więc, czekam do jutra ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon oczywiście wyszedł super, już wstawiam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym się tylko spytać kiedy mogę spodziewać się mojego szablonu? :) bo napisałaś że przyjmujesz moje zamówienie więc tak z ciekawości pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej notce. Albo jeśli zrobię wcześniej to dodam na deviantArta i ci napiszę na gmailu ;p

      Usuń
  4. Osz ty kurde :O
    Jaki on zajebisty! Nie na darmo znosiłam jaja czekając aż go dodasz *-* Umarłam *_* Boże, jesteś najlepszą szabloniarką ;3 Wiedziałam, że uda ci się go zrobić!
    Już go dodaję na bloga ;3
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję, jesteś zajebista! ♥

    OdpowiedzUsuń