[054-055] I am really tired


Joan Marry*02.02.2014*22.35

Zacznę od tego, że przepraszam za fakt, iż znowu mam dla Was tylko dwa szablony. Najzwyczajniej w świecie ostatnio się niezbyt dobrze czuję, miałam też trochę rzeczy do roboty...
Poza tym, chciałabym poinformować, że ostatnio zajęłam się przyjmowaniem zamówień i musiałam ponad połowę odrzucić, gdyż nie dostosowywały się do moich wymagań. Dlatego proszę Was: uważniej czytajcie to, co piszę. 
Dobra, przechodzimy do szablonów.




Zamówienie dla Willczycy:



Zabierałam się do tego szablonu przez... Długi czas. Muszę przyznać, że nieźle się zdenerwowałam przy użytym tutaj nagłówku. Mianowicie, zirytował mnie on jeszcze bardziej niż css.

Zamówienie dla Blacky:


5 komentarzy:

  1. Świetne szablony! Szczególnie podoba mi się ten dla Blacky *-* Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oeuchtiujhryi MATKO JEST PIĘKNY , DZIEKI DZIĘKI DZIĘKI KOCHAM CIE NO !!! jEST PIĘKNY / AKA Blackyxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyświetla mi sie nagłówek :(

      Usuń
    2. Nie wiem, co się dzieje. U mnie normalnie się wszystko wyświetla...

      Usuń
  3. Jprld, teraz to ja muszę buty wycierać, zanim do was zajdę XD ŚWIETNIE WAM IDZIE IFF, JOHNNY JESTEM Z WAS DUMNA <3 <3 <3
    - All ;3

    OdpowiedzUsuń