[056-059] Act without expectation.


Eveline Dee * 09.02.2014 * 01:48


Witam, dobry wieczór!
Dzisiaj dodaje mało prac, ale mam nadzieję, że się spodobają. Mam ostatnio mnóstwo zamówień od Was, co mnie bardzo cieszy, ale nadal zdarzają się takie ze złymi zdjęciami lub niezbyt jasnymi wyjaśnieniami swojej idei, więc proszę przyłóżcie się do składania zamówienia, jak ja przykładam się do realizowania ich :)
Jak z pewnością zauważyłyście ostatnio pojawił się nowy szablon na WT. Wykonany przeze mnie (ach, ta skromność xD). Mam nadzieję, że się Wam podoba i nie wyskakują w waszych przeglądarkach żadne błędy podczas przeglądania WT ;)
Ogolnie jestem na siebie zła, bo całkiem zmarnowałam te dwa tygodnie ferii ;c Miałam, tak mnóstwo czasu, żeby zrobić dużo zamówień, ale oczywiście zajęłam się tym kilka dni przed dodaniem notki, gdzie jeszcze w między czasie dwa dni w Warszawie bez kompa. 
Ale byłam na koncercie R5!!! Omg! <3 Mam ich autografy! ♥ Niby nie byłam na M&G, ale i tak jestem zadowolona z tego wieczoru :) Jednak na następny koncert na 100% idę na ViPa :D
Dobrze już nie przedłużając:

ZAMÓWIENIA




Hmm.. uwag chyba nie mam żadnych. :P Nie jest, to na pewno ten sam nagłówek, co w Speedarcie (jeśli oglądałaś xd), bo tamten się nie zapisał >o< Ale ogólnie mi się podoba :) Mam nadzieję, że nie zawiodłam Twoich oczekiwań x.x

dla Clar



Więc tak. Jeśli chodzi o uwagi, to broń Boże nie dodawaj gadżetów w lewej kolumnie głównej ani w prawej podkolumnie lewej kolumny! Tylko w lewej podkolumnie lewej kolumny. Ogarniesz, jak wejdziesz na bloggerze w układ xD 
A tak ogólnie, to... są pioruny. Są nadnaturalni. Enjoy xD




Delikatny, przyjemny. Z lenistwa wykorzystałam prawie identyczny css, co w powyższym szablonie, ale i tak ładnie wyszło ^^ Hope you like it :)

WOLNE


Miałam fazę na nowe teksturki, które pobrałam, więc machnęłam na szybko nagłówek :D

Wszystko na dziś. Papatki ;*

Pozdrawiam,
~Eveline Dee. ;*

20 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo dziękuję ;****
    Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ^-^
      Cieszę się, że się podoba c:

      Usuń
  2. dziękuje bardzo, szablon jest cudny <3 strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze czy byłaby możliwość żebyś zrobiła mi ikonkę z Liamem? :)

      Usuń
    2. Cieszę się ^^ Proszę bardzo ;)
      Jasne mogę zrobić :)

      Usuń
    3. Mam jeszcze jedną sprawę, bo szablon ucina połowę tekstu moja koleżanka musiała pomniejszyć obraz żeby wszystko było widoczne, mogłabyś coś z tym zrobić?

      Usuń
    4. Obawiam się, że nic na to nie poradzę. Szablon jest dostosowany do rozdzielczości 1366x768 i tylko na takich ekranach działa prawidłowo :c
      A u Ciebie pojawia się suwak na dole, czy w ogóle jest ucięte?

      Usuń
    5. U mnie jest wszystko dobrze tylko inni mówią że nie da się czytać bo ucina tekst, napisałam żeby pomniejszyli i wtedy będzie widoczne... ewentualnie mogłabym zmienić szerokość kolumny z tekstem?

      Usuń
    6. Ikonki są cudowne, ale przez ciebie będę miała problem którą ustawić haha, dziękuje naprawde są świetne :)

      Usuń
  3. Trzecie zamówienie jest świetne. Wszystko zgrane i czytelne, że tak powiem.
    Wolny jednak najlepszy! Powala i jest nieco tajemniczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Tak już chyba jest u każdego, że wolne wychodzą lepiej :D Własna idea i takie tam :P
      Dziękuję za komentarz.

      Pozdrawiam mocno,
      ~Eveline Dee. :)

      Usuń
  4. Moim zdaniem wszystkie ś apiękne ! Ale naprawdę trzecia jest cudna ! Jej jestem z tym blogiem od początku io musze powiedzieć że jest coraz lepiej XD Eve a jeśli zamówiłabym u cb szablon na bloga który jeszcze nie jeste publiczny , to wykonałabyś zamównie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w sumie i tak mam zapchaną kolejkę, więc póki bym przyjęła Twoje zamówienie, to pewnie już byś opublikowała :P
      Ale póki, co to... nie, raczej nie :/

      Usuń
  5. Eveline, to nie Ciebie przypadkiem wpuściłam na koncercie do pierwszego rzędu, bo nie mogłaś oddychać? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie byłam ja xD Choć nie zaprzeczam, że nie mogłam oddychać XDD Ja stałam bardziej pod mikrofonem Rocky'ego. a ty? :D

      Usuń
    2. Pod wzmacniaczem xD Czyli pewnie z cztery osoby od Ciebie :D

      Usuń
  6. O ŻESZ! *O*
    Nic nie rozumiem ale... xD nieważne!
    Ej nie wiem co powiedzieć. Co prawda zależało mi na układzie otwartym ale. Nieważne. Jest Bosko!
    BOŻE! WOW!
    Ej dziękuje ci za niego!
    Jesteś boska!
    Ale odezwij się do mnie na gg, ja Cię błagam!
    Pozdroawionka od Clarie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog <3
    Zapraszam do siebie[ http://stunninggraphics.blogspot.com/ ]

    Pozdrawiam, StunningGraphics :))

    OdpowiedzUsuń