[062-066] "I can hear you louder than ever..!"


Eveline Dee * 22.02.2014 * 19:06 * muzyczka

Witajcie!
Przybywam dzisiaj z ... *liczy* pięcioma pracami :D
Mam nadzieję, że wszystkie się spodobają ^^
U mnie ogólnie nudy. Trzeba się uczyć. W tym tygodniu 3 lub 4 sprawdziany. Nie zdziwiłabym się, gdyby była kartkówka jakaś... I w ogóle taki żal... xD
Łeb mnie nawala, więc nie chce mi się pisać. Oto szablony!.. i nagłówek.

ZAMÓWIENIA:










dla A Alexy







To wszystko. Sorki, że tak żadnych komentarzy, co do prac, ale... nie mam nic do powiedzenia. xD Jak macie pytania to śmiało :)

Pozdrawiam mocno,
~Eveline Dee ;*

16 komentarzy:

  1. AAAAAA!!!!!!!!! *_____* <3 <3 <3 NAJPIĘKNIEJSZY!!! <3 <3 <3 :* :* :* TOCA TOCA XD
    No i moje nękanie ciebie przez cały dzień opłaciło się! LOCA LOCA xD Pienkny, pikny, Pięęęęknyyy *u* dobra, ja też się nie rozpisuję, bo lecę zamontować i kurde wklejam prolog! :D
    PZDR :3
    -Alexa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Cieszę się naprawdę, że udało mi się trafić w twój gust :D <3
      Ty idź wklejaj, a ja zaraz pójdę czytać :3 ^^

      Pozdro,
      ~Eve ;*

      Usuń
  2. Jest megaa po prostu *o* Dziękuję <3 Wstawię zaraz albo jutro :3

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój boże! To jest po prostu cudne, aż brak mi słów! :)
    Bardzo i to bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 65 jako pierwszy rzucił mi się w oczy... Jest niesamowity! Genialny! :)
    Naprawdę bardzo Ci się udał - ta kolorystyka, układ, grafika... Wszystko ślicznie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mooocno! ^^ I również tak uważam :D (ta skromniść xD)

      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)
      ~Eveline Dee.

      Usuń
  5. cudny nagłówek *-* Jedynie trochę zbyt bardzo go rozmazałaś >_< Ale to nic ^^
    I inne szablony są piękne :3 Dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za te pomazańce, ale dodałam nowe filtry do Photoshopa właśnie przed zrobieniem twojego nagłówka i nie mogłam się oprzeć xDD Przepraszam :<
      Dziękuję również i proszę bardzo ^^

      Usuń
  6. AAWWW *__* zagłosowałam XD zgadnij, na kogo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniłam link do bloga http://laura-ross-magic-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, jak dawno tu nie byłam. Niestety wszystko przez brak czasu. No ale jestem i zamierzam porozpłwać się trochę nad ocenianiem Twoich szablonów, haha. :)

    Szablon 062 - Jest przepiękny. Uwielbiam tak jasną kolorystykę. Chociaż na Twoim miejscu dałabym trochę jaśniejsze tło widżetów i posta, a także inny efekt po najechaniu kursorem na karty. Bardzo podoba mi się również miejsce napisu, bo ja zazwyczaj, kiedy robię takiego typu nagłówek, nigdy nie wiem gdzie go umieścić.

    Szablon 063 - O mamo, jak tu dużo się dzieje. Jedyne co powiem na początku, to szablon zdecydowanie nie jest nudno. Nawet myślę, że trochę nawet zbyt dużo rzeczy jest w nim. Ale dobra, po kolei. Naglowek mi sie podoba, chociaz troche za duzy jest w nim chaos (mysle, ze to przez niego caly szablon wydaje mi sie byc taki.. szalony). Z pewnoscia bylo takie Twoje zamierzenie przy robieniu go, ale ja niestety za takim typem naglowkow nie przepadam. Ogolem to podobaja mi sie linki, ich kolor i rozmieszczenie. Chociaz baardzo chcialabym zobaczyc efekt po najechaniu na nie. Co do wygladu posta, jest idealny. Chociaz mysle, ze ta grubsza ramke po lewej powinnas sobie darowac. Tlo tekstu po prawej zmienilabym na taki sam kolor jak tlo posta. Tak samo z tlem statystyki i komentarzy. Podsumowując szablon nie jest zły, ale nie bardzo w moim guście.

    Szablon 064 - Nie będę długo opisywać tego szablonu, ponieważ jest nieziemski. Wszystko się ze sobą idealnie komponuje i zakochałabym się po uszy, gdyby nie to jak wyglądają napisy. Ich kolory są fajne, umieszczenie też, ale.. zdecydowanie zmieniłabym czcionki. Odstraszają mnie. :(

    Szablon 065 - CSS przepiękny (mówiłam już, że uwielbiam Twojego CSS'a? Jest zawsze cudowny i nigdy nie jest nudny), za to nagłówek.. Nie przypadł mi do gustu. Napisy są dobrze dobrane, lecz sama kolorystyka całości.. Nie moja bajka. No ale nie czepiam się, bo zgaduję, że było to zaznaczone w zamówieniu. Jednak nawet mimo tej burej kolorystyki, całość wygląda bardzo fajnie.

    Nagłówek 066 - Napisalabym milion razy 'kocham go', ale nie chciałabym robić Ci spamu. Jest idealny. Wszystko do siebie pasuje, a na dodatek ja kocham ten efekt na wszelakich nagłówkach. No po prostu coś cudownego.

    No i to wszystko z tych moich ocen. Może trochę za bardzo komplementuję, ale kurczę, nie wiem jak Ty robisz te szablony, że nawet tego, że coś mi się nie podoba, całość i tak jest wspaniała! To jest chyba jakiś dar od losu. Strasznie chciałabym mieć takie umiejętności jak Ty w grafice. Jesteś cudowna. Życzę powodzenia w dalszym robieniu takich przepięknych szablonów.
    Pozdrawiam, dissentire x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Po pierwsze: Baaaardzo dziękuję za wszystkie komplementy i konstruktywną krytykę! Naprawdę niezmiernie mnie cieszy, że chciało Ci się napisać taki komentarz :D I nie, nie komplementujesz za dużo. Uwielbiam Twoje komplementy :D Dziękuję jeszcze raz za nie :*
      A teraz co do prac xD
      062 - Cóż może i wypadałoby dać jakiś jaśniejszy.. :P Ale dopasowywałam pod nagłówek pobierając kolor "Color Pickerem" i chciałam zawrzeć, jak najwięcej kolorów. Widocznie to był błąd xD Cóż w przyszłości trochę więcej popróbuję.
      Co do efektu stron, to moim zdaniem pasuje ogólnie designowo, ale nie przechodzi płynnie i ogólnie muszę sobie dać spokój z gradientami w stronach. Po prostu tak mnie naszło szablonie.

      063 - Cóż ogólnie szablony o tej tematyce naprawdę, tak mi już zbrzydły, że nie zawsze wychodzą... Dlatego nagłówek beznadziejny, bo nie miałam pomysłu (dodatkowo zamówienie było tak wyczerpujące, że normalnie opadła mi szczęka.. (mam nadzieję, że poczułaś sarkazm.)).
      Co do efektu linków, to w obu przypadkach są takie same. Jedynie zmieniają płynnie kolor po najechaniu.
      Co do kolorów tła, to rzeczywiście. Jak tak teraz patrzę, to to by była dobra decyzja. Czasem niepotrzebnie pobieram kolor z nagłówka zamiast z tego, co już mam w szablonie :P Trzeba się pozbyć tego nawyku! xD

      064 - Cóż tak.. Czcionki rzeczywiście są beznadziejne, ale nie lubię przypadków, w których muszę umieścić dwa napisy na w miarę małym nagłówku. Takie były wymogi zamawiającego, z którymi sobie rzeczywiście nie poradziłam... Kolejna rzecz, nad którą trzeba popracować! :D

      065 - Tak, rzeczywiście. Jeśli chodzi o nagłówek, to takie były wymogi zamawiającego i zapewne gdybym miała inne zdjęcia, to nagłówek wyglądałby całkiem inaczej. I dziękuję za komplement! Na szczęście póki, co rzadko miewam brak pomysłu na css (częściej jest to brak chęci xd) co mnie bardzo, ale to baaardzo cieszy :)

      066 - Rzeczywiście Topaz uratował mi ten nagłówek. Gdyby nie ten cudowny efekt to byłaby to ogromna katastrofa xD

      Jeszcze raz dziękuję mocno za Twoje komplementy, rady, BARDZO pomocną krytykę i w ogóle za poświęcenie czasu na napisanie, tak długiego ( *__* ) komentarza :)

      Pozdrawiam mocno,
      ~Eveline Dee.
      p.s. Muszę też czasem wpaść do ciebie ^^

      Usuń