[067-068] "Do you feel cold and lost in desperation?"



Joan Marry*03.03.2014*22.40


Taa... Nie wierzyłam, że można bardziej opuścić w szybkości robieniu szablonów niż ja. Jak widać - można! Bo oczywiście jest jeszcze taka "fajna" opcja w stylu - nie wyrobić się z dodaniem notki. Naprawdę Was za to przepraszam, ale wczoraj po prostu nie miałam czasu.
A propos piosenki na górze - ja wiem, że ona w ogóle do klimatu notki nie pasuje, ale mam teraz na nią taki szał, że głowa mała. :)




Zamówienie dla Natki Szmatki:



Osobiście z szablonu jestem całkiem zadowolona. Muszę przyznać, że trochę wzorowałam się wyglądem strony głównej bloga: http://maudlaisy.blogspot.com/.

Zamówienie dla Jagody Zięciak:



Oficjalnie pozwalam ci mnie porządnie objechać. Wiem, że nagłówek pokazywałam Ci odrobinę inny. Ale w tamtym coś mi przeszkadzało, nie pasowało... Mam nadzieję, że te zmiany nie sprawią, że szablon będzie ci się mniej podobał. 

7 komentarzy:

  1. Obie macie zamknięte kolejki? Szkoda, chciałam zamówić nagłówek.

    Co do szablonów:
    067 - nie wiem, nie podoba mi się. Czcionki jakoś mi nie podchodzą tak samo jak i styl nagłówka. Cóż, siedzę bardziej w fantastyce niż w fanfiction, może to dlatego :)
    068 - o, ten jest fajny! Kolorystyka bardzo mi się podoba, jest taki delikatny, przyjemny dla oka :)

    Pozdrawiam.
    Nie-znająca-się-kompletnie-na-szablonach Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam, że pierwszy raz zamknęłam kolejkę. I jakoś się z tego nie mogę teraz wyplątać... :D
      W sumie ten szablon mi się raz podoba, a raz nie. Zależy od humoru. Muszę przyznać, że robiłam go, gdy wena akurat mnie opuściła i nie miałam żadnego dobrego pomysłu w głowie.
      Mi też się ten bardziej podoba :). Chciałam właśnie zrobić coś takiego delikatnego dla odmiany i jak widać się udało.
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa i ogólnie za czas poświęcony na napisanie komentarza. Cieszę się, że tu zawitałaś. :)

      Usuń
  2. Jak pięknie !! Ten z Malikiem i Niną Awwwww ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mi też się szczególnie podoba ten drugi :).

      Usuń
  3. A takie pytanie... dlaczego w moim nie ma nagłówka? A może jest, a ja go nie mam?
    Nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu... Ale problem wystąpił przy rozpakowywaniu pliku (nie było nagłówka zapakowanego) czy podczas ustawiania szablonu (nagłówek się nie wyświetla)?

      Usuń
    2. Spróbuj jeszcze raz ściągnąć cały szablon z deviantarta.

      Usuń