[069-073] Tommorow could be one day too late.


* Eveline Dee * 09.03.2014 *  17:58 * muzyka *


Witajcie. 
Weekend się już kończy, a ja płakam :c Nie wiem czemu (może przez pogodę), ale ostatnio w weekendy czuję się, jakby były wakacje. Po chwili przychodzi poniedziałek i trzeba iść do szkoły ;__;
W tym tygodniu kilka kartkówek, mam nadzieję, że nie będzie mega źle xd
Dzisiaj przychodzę ze wszystkimi zamówieniami. Chciałam je już wykonać na tą notkę, więc dlatego dodaję dzisiaj, a nie wczoraj... Mam nadzieję, że wszystkie zamówienia się spodobają.
Ogólnie jestem trochę zdenerwowana, bo jedna dziewczyna złożyła u mnie zamówienie, a następnie poleciała do terrbilecrash i zrobiła to samo. Przykro mi, bo wiadomo, że nie dorastam Yassmine do pięt. Nie wiem dlaczego ta osoba, tak zrobiła zwłaszcza, że regulamin terriblecrash wyraźnie tego zakazuje. I nasz przy okazji też od kilku godzin. ;)
Ale już nie ważne. Bywa.


ZAMÓWIENIA




Brąz został zawarty. Jest Zayn i Perrie. Sorki, że zmieniłam zdjęcie Malika, ale to ma ładniejszą jakość :) Mam nadzieję, że się nie gniewasz.





Taki nieco minimalistyczny :) Ten zielony stąd, że od razu, jak przeczytałam Twoje zamówienie, to wyobraziłam sobie ten szablon w takich kolorach ^^




Muszę przyznać, że naprawdę fajnie mi wyszedł :D

Edit. Oczywiście musiałam zapomnieć... x.x
Plakat też, przecież mam! :D Co prawda taki leniwy, ale zawsze :)






Podgląd trochę zwaliłam, ale trudno xD Ten szablon też mi się podoba :) Co do tych dwóch dłoni... tak też nie wiem z jakiej racji się tam znalazły, ale jakoś mi podpasowały :D No i jest wysuwana kolumna, która mam nadzieję, że będzie działać xD

WOLNE



Ten był na zamówienie, no ale cóż...

To tyle na dziś. :)

Pozdrawiam mocno,
~Eveline Dee.

21 komentarzy:

  1. Chciałam biel i szarość, dostałam do tego zieleń i...
    THIS IS AWESOME! I LOVE IT!
    <3 <3 <3
    Jest genialny, dziękuję! :*
    Pozostałe także cudne, ale najbardziej jaram się moim :D

    Dziękuję jeszcze raz! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ^^
      Dzięki :)
      Proszę bardzo i pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ale mam problem. Pojawia mi się komunikat: "Zapisanie szablonu nie powiodło się.
      Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
      Content is not allowed in prolog."

      Co mam zrobić, by szablon się przyjął?

      Usuń
    3. A na pewno rozpakowałaś plik, który pobrałaś? Powinnaś wgrać na bloga ten, który wygląda, jak kartka z łańcuchem i Ziemią.
      Jeśli nie o to chodzi, to nie wiem w czym problem... :c

      Usuń
    4. Jestem idiotką ^^
      Już nieważne.
      Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  2. Tak bardzo piękny ! matko dziękuję ci ! Uwiielbiam cie twoje szablony, dziekuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Dziękuję ^.^
      Cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  3. Bardzo ładne ;)
    Najbardziej podoba mi się z TVD - jestem fanką ;*
    Mam pytanko ... jeśli złożyłam zamówienie w starej kolejce, to muszę jeszcze raz składać ?
    xoxo ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Też jestem fanką :D
      Nie, nie musisz :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. za plakat też dziękuje kochana . leniwy ? jest piękny ! ♥ /Jade.♥ z anonima bo telefon :-/

      Usuń
    3. Haha. Leniwy, bo tylko wycięty z nagłówka :D

      Usuń
    4. To nic, to właśnie fajnie :)

      Usuń
  4. Mam pytanie - czy mi się wydaje, czy macie większość zamówień z fanficków? Sprawia to wrażenie lekkiego ograniczenia. Może jakaś notka tematyczna typu fantasy? Byłabym zachwycona, mogąc pooglądać Wasze dzieła tego typu.
    W jakich programach działacie? Sama mam zamiar niedługo wziąć się może za grafikę. Polecicie coś początkującej?

    Co do szabloników...
    069 - uwielbiam brązy na szablonach. Wprowadzają przyjemną atmosferę na blogu, dają swego rodzaju poczucie bezpieczeństwa i spokój. A tu jeszcze bardzo ciekawy motyw z obrazami. Na css się nie znam, więc się nie wypowiadam, ale ogólne wrażenia pozytywne.
    070 - się dzieje, się dzieje. Podoba mi się. Ma w sobie coś innego. Jakby mrocznego, może jakąś tajemnicę. I obietnicę ciekawej historii. Zachęcający i intrygujący.
    071 - barwy chłodne, ale sam szablon ciekawy. Jakoś ciężko mi się wypowiedzieć, Niall jest tu dość rozpraszający, mimo żę niewielki w stosunku do (... znam tę twarz chyba) dziewczyny.
    072 - o, zmieniona kolejność. Podoba mi się, chociaż osobiście wolę kiedy nagłówek jest tradycyjnie na górze. Kolorystyka jakoś mi wpadła w oko.
    073 - te dłonie nadają charakterku temu szablonowi. Intrygują, mnie osobiście właśnie dłońmi na tym Twoim dziele kupiłaś. Nie lubię takich "bajerów" jak wysuwane kolumny, ale to moje fanaberie. Najczęściej korzystam z telefonu, więc albo utrudniają mi korzystanie, albo po prostu ich nie widzę ;)

    Pozdrawiam.
    Nowicjuszka-w-graficznej-krainie Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety większość zamówień to fanicki... ale co poradzić. :P Notka Tematyczna się zbliża, ale nie z fantasy - z anime :) To raczej będzie coś innego ^^
      Obecnie obie robimy szablony w Photoshopie. Osobiście używam Adobe Photoshop CS6 Extended. Joan wcześniej robiła w Gimpie. Ogólnie jest tragiczny, ale darmowy i w sumie jakoś da się w nim pracować ^^
      Super, że będzie ktoś nowy w szablonach! :D

      069 - Zgadzam się. :) Najprzyjemniej wykonuje mi się szablony we wszelkiego rodzaju brązach! To najbardziej szablonowy kolor :D
      070 - Jest troszkę mrocznie. ^^ Ogólnie blog jest chyba kryminalny, więc raczej udało mi się wstrzelić w tematykę.
      071 - Rozpraszający Niall? Nie wiem, co chciałaś przez to powiedzieć :D Ale może rzeczywiście... Lubię po prostu taki układ zdjęć ^^
      072 - Też wolę nagłówek u góry, ale takie były wymogi ;p
      073 - Hah. Być może ^.^ A ja różnie. Czasami lubię dodawać je do szablonów. :) Niestety na telefonach rzeczywiście nie działają. :/

      Dziękuję za krytykę i komplementy ^^ Nie mogę się doczekać twoich pierwszych prac :3 Zawsze możesz podsyłać, jeśli chcesz ;)

      Pozdrawiam,
      ~Eveline Dee.

      Usuń
    2. Anime, powiadasz? Nie moje klimaty, ale ciekawe oderwanie od typowych fanficków, których nacie tu chyba na tooony. Już się nie mogę doczekać! Na kiedy ją planujecie? Mogę spodziewać się kiedyś notki tematycznej np. fantasy (wybaczcie, ale moja miłość do fantastyki czasem przerasta mnie samą), może historyczną (wydaje mi się swego rodzaju wyzwaniem), konkretnych krajów (o, to mogłoby być mega ciekawe!)...? ;3
      Raczej za szablony jako tako się nie zabiorę, ale nagłówki to niegłupi pomysł ;) Najpierw jednak muszę wygrzebać jak najprostszy program graficzny (który nie będzie paintem) i zrozumieć jak to wszystko działa. No, ale na samym początku to chyba muszę znaleźć na to czas ;)
      Co do Nialla - jego wzrok mnie rozprasza... Taki aniołek z niego, że nak go widzę na szablonie to nie potrafię ogarnąć niczego wokół ;p

      Pozdrawiam.
      Kruk

      Usuń
    3. Ah no tak. Ten urok Nialla :D Całkowicie cię rozumiem.
      Co do notek tematycznych to nie wiem... :) Raczej nie póki co, bo zapewne byłaby ona bardzo uboga. Same dwie nie stworzymy wiele i może niedługo otworzymy nabór i wtedy, kiedy będzie nas o kilka więcej, to coś zrobimy ^^ I sądzę, że najpewniej z fantasy :D
      No to super! Jak nagłówki to od razu ikonki i sygnatury! ^^ Zrozumiałe, że nie masz chęci na CSS, bo to jest naprawdę czasochłonne :/
      Z programów łatwych w obsłudze najbardziej polecam Photoshopa. Jest on bardzo przejrzysty i wygodny, jednak jeśli nie chcesz za niego płacić lub wolisz nie ryzykować wirusem na kompie, to otrzymasz tylko 30 dniową wersję próbną xd
      Gimp jest nieco zagmatwany, ale tani i mimo, że nie ma do niego koloryzacji, to samemu można łatwo sobie jako taką stworzyć :)

      Pozdrawiam,
      ~Eveline Dee. ;)

      Usuń
    4. A co do planowanej daty dodania Notki Tematycznej, to chyba ok. 22-23 lub jeszcze tydzień później. Zależy, jak się wyrobimy :)

      Usuń
  5. Jejuu Jejuu Jeuu! Dziękuję! Szablon, który dla mnie zrobiłaś jest po prostu cudowny! Nie mogę się wciąż napatrzeć, ale teraz jestem zbyt zmęczona, żeby go zainstalować itp. Naprawdę strasznie Ci dziękuję ♥ Kawał dobrej roboty!
    Za zmianę zdjecia oczywiście się nie gniewam :) Bo to też idealnie pasuje, może nawet jest lepsze od poprzedniego ;) wszystko jest idealnie, a nawet lepiej niż oczekiwałam. Kocham Cie! Dobranoc ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ^^

      Usuń
    2. Bardzo ♥ Ale mam jakiś problem... Nie chce mi się pobrać, a próbowałam już w 3 przeglądarkach! :( co robić?

      Usuń
    3. Hmmm... coś się zepsuło :/ Ale już powinno działać. Dodałam jeszcze raz ten plik i u mnie udało się pobrać (Google Chrome).

      Usuń