[074] Teenage dirtbag



* Joan Marry * 16.03.2013 * 23.03 *

Mam dla Was tylko jeden szablon. Wiem, teraz osobiście możecie mnie zabić. Miałam ostatnio naprawdę dużo czasu (albo bardziej lenia do nauki, przez co trochę rzeczy zawaliłam, ale tą uwagę pomińmy stosownym milczeniem) i próbowałam coś sklecić. Tylko że wszystko, co tworzyłam, wyglądało gorzej niż jakakolwiek moja praca, nawet na samych początkach. 
Mam strasznie dużo zamówień z Raury i szczerze, brakuje mi już pomysłów. Dlatego prosiłabym, po tym, jak znów otworzę kolejkę, żeby zamówienia były bardziej ukierunkowane. Nie chodzi mi o to, by opisywać cały szablon dokładnie. Po prostu moglibyście napisać: "Fajnie by było, gdyby na szablonie były zdjęcie związane z naturą". To by mnie ukierunkowało, bo tak naprawdę wiele rzeczy robię w ślepo.




Zamówienie dla Leny Styles:



4 komentarze:

  1. Witaj.
    Szkoda, że tak mało udało Ci się zrobić. Czasem jednak rzeczywiście człowieka napada taki czas, że nie idzie zrobić czegokolwiek.
    A więc szablon numer 074. Ładna liczba, ładny szablon, nic dodać, nic ująć. Sympatyczny, w brązach, od razu czuję się jak w domu. W tle widzę jakieś budki telefoniczne - jeden z moich ulubionych motywów. Oprócz tego - kolejny fanfick. Radujmy się, bo jest przystojniaczek Zayn. O, i Harry. I dwie dziewczyny, których chyba nie znam. Ogólnie wrażenia przyjemne, kocham taką kolorystykę.

    Pozdrawiam.
    Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak się czasami zdarza, ze człowiek nie ma weny. Mi osobiście trochę za często, ale cóż... Da się żyć :)
      Właśnie zauważyłam, że bardzo lubisz brązy. Jeśli chodzi o budki telefoniczne - osobiście nie przepadam za jakimikolwiek akcentami londyńskimi w szablonach, bo strasznie mi je trudno wpasować.
      Miło mi, że podoba Ci się moja praca i że w ogóle poświęciłaś czas na skomentowanie tej notki. :)

      Usuń
  2. Dziekuje za przecudowny szablon :)

    OdpowiedzUsuń