[205-208] Desolation comes upon the sky.

REKLAMA:


__________________________________________________________


* Antonina Latvenaite * 22.07.2014 * 17:22

Witajcie. Dzisiaj jest moja druga notka tutaj i pierwsza w której znajdują się szablony. Tak, w końcu zobaczycie jak je wykonuje. Dzisiaj mam dla Was dwa zamówienia oraz dwa wolne szablony. Przepraszam zamawiające za tak długi czas oczekiwania na szablony, ale każdy zrozumie, że są wakacje. W dodatku tata obiecywał mi, że tylko mnie zabierze na Hel, a i tak pojechał sam, dlatego czasu nie miałam na komputer. W niedziele z siostrami pojechałam nad morze i się spaliłam. Cała. Tak, umieram. Dlatego z nudów zrobiłam dużo prac, które mam na komputerze. Rozpisałam się trochę :/

  Zamówienia:
Nagłówek i szablon mi się podoba, ale chyba przesadziłam z kolorem :/ Mam 
nadzieję, że zamawiającej się spodoba :)



Podgląd | Pobierz
Na mojej podstronie jasno pisze, że nie przyjmuje zamówień z taką ilością
bohaterów. I są tego efekty. Nie chciałam odmówić, dlatego przyjęłam ;D 
Proszę, o tym pamiętać.  

Jak wchodzę na bloga to piszę, że został usunięty! Proszę to wyjaśnić c;
  

A teraz szablony wolne:

Podgląd | Pobierz 
Mój pierwszy układ zamknięty. Mam nadzieje, że się spodoba :)


Przyjmę tylko jedno zamówienie!
+
Nie lubię tematyki A&A oraz R5!
Pozdrawiam.

Kredyty: 1, 2, 3.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace.Najbardziej podoba mi się szablon nr 205.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: beż lub jasno różowy lub jakieś połączenie tych kolorów.
    3. Układ: nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale bardzo zalezy mi na takim ukladzie jaki znajduje sie na tej szabloniarni (wspanialej zreszta)
    4. Ewentualny cytat: "Trouble" i pod spodem "i don't look for trouble but trouble looks me"
    5. Ewentualne zdjęcia: przepraszam ale nie mam, nie jestem dobra w wyszukiwaniu grafiki wiec licze na Wasza koncepcje (oczywiscie jesli to problem to zawsze moge cos znalezc)
    6. Ogólny zamysł: prosilabym rowniez by awatary komentujacych posty byly okragle tak samo jak obrazki w postach. Chciałabym rowniez by szablon byl delikatny, moze jakies motywy kwiatow xd
    7.Kontakt: email: arianasnuts@gmail.com twitter @grandegazm
    8. Adres bloga: troublefanfiction.blogspot.com
    +zapoznałam się z CAŁYM regulaminem :)
    Bardzo zalezy mi na tym szablonie, robicie je przepieknie, jestem absolutnie zakochana we wszystkich! Liczę na akceptacje mojego zamowienia i z góry dziekuje za pozytywne rozpatrzenie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + bohaterowie to Justin Bieber i Danielle Campbell :)

      Usuń
    2. Ta aktorka jest bardzo śliczna *o* Gra w moim ulubionym serialu, i jeszcze w dodatku z Justinem :) Bardzo chętnie wykonam to zamówienie, lecz nie spodziewaj się takiego układu :c Zrobie zwykły zamknięty, jak jest powyżej na szablonie z panią Grande :)
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    3. Dziękuje bardzo i okey, nie ma sprawy :)

      Usuń
  3. Szablon boski ^_^ Bardzo dziękuję, że go wykonałaś :3
    Jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba i dziękuje :3

      Usuń
  4. OMFG kocham Cię dziewczyno! już pobieram szablon i za momencik wstawiam na bloga! jest prześliczny i kolorystyka jest piękna! dziękuję ci bardzo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie wykonujesz szablonów o tematyce R5. Cały czas szukam jakiś szabloniarni, które mają możliwość takowy szablonów mi zrobić, ale zawsze mają jakieś ale. Denerwuje mnie już to, że po prostu szabloniarki robią dla stałych klientów, a innych mają gdzieś.
    I gdzie tu sprawiedliwość?

    Przepraszam, ale ludzie też chcą. Wiem, że to ciężka praca, ale nie każdego klienta obchodzi to, jaką tematykę lubi dana szabloniarka.
    A nigdy nie miałam takiego ładnego szablonu... Nigdy. I bądź tu człowieku mądry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie szablonu z osobą, której w pewnym sensie się nie lubi jest trudne. Irytuje Cię jej zdjęcie i nic ci nie wychodzi. Przynajmniej ja tak mam. Nic nie idzie zrobić na siłę. To zależy również kto ma jakie sesję zdjęciowe, gdyż niektórzy albo mają złą wielkość, lub ucięty jakiś fragment. To również naprawdę irytuje.
      Pozdrawiam.

      Usuń