[209-219] Welcome back, it's us again.

© Eveline Dee

* Eveline Dee & Antonina Latvénaité * 17.12.2014r. * 20:12 *

Witamy bardzo serdecznie w tym cudownym dniu, którego większość z nas, tak długo wyczekiwała! Mamy nadzieję, że po tej przerwie będziemy nadal zdolne do zadowalania Was naszymi pracami. 
Jak część z Was być może wie, 31 października minęła 1 rocznica Wonder Templates. Można więc uznać, że ta notka jest częściowo także urodzinowa, ale wolę tak nie mówić, bo niestety jest trochę uboga. Głównie ze względu na ostatnie braki w załodze :c Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, prawda? Na pewno dołączy do nas ktoś jeszcze z kim pewnie będziemy się bardzo dobrze dogadywać. Cóż, nie pozostaje nic innego, jak zaprosić Was do oglądania prac i składania zamówień. Nie pogniewamy się też za zostawienie, choćby krótkiego, komentarza z opinią na temat nagłówków i szablonów. ;)
~Eve



Antonina Latvénaité

Hej <3 W końcu powrót WT! Bardzo się cieszę i na powitanie po dłuższej przerwie przygotowałam dla Was nagłówki. A co u Was ogółem słychać? U mnie tylko szkoła i szkoła. Taka monotonia.

http://funkyimg.com/i/QLES.png  

http://funkyimg.com/i/QLF2.png

funkyimg.com/i/QLFm.png

http://funkyimg.com/i/QLFq.png

http://funkyimg.com/i/QLFL.png

http://funkyimg.com/i/QLEF.png


Eveline Dee

W sumie przywitałam się już powyżej, więc tutaj pozostawię tylko (takie trochę wczesne) życzenia. :D Wesołych Świąt!















Dziękujemy za poświęcony czas! 
Pozdrawiamy :)

Eveline Dee: Przyjmuję zamówienie Hazelxx i Sakury.

11 komentarzy:

  1. Hej hej hej ♥ Jejku ale się cieszę!!!!!!!!! Rozumiem że wracają trzy talenciorki? Bo widzę Joan ma urlop. xd. BRAK KOMENTARZY co to jest ja się pytam :D. Antonina ~210 jest przepiękny ! Śliczny ♥ Eveline u ciebie mój faworyt to 219 no bo wiesz Jennifer Igrzyska ♥ Więc jak pewnie was nie zaskoczyłam chciałabym złożyć zamówienie. :D U Eveline ♥
    Hasło:Deszczowe łzy.
    Kolorystyka:I widzisz tutaj miałam mały problem zastanawiam się chyba już 15 minut.. wymyśliłam coś jak czarny mieszany z żółtym ale to chyba by było jakies dziwne xd Ale potem przyszedł mi do głowy granat wymieszany z fioletowym ale takim ciemniejszym lekko xd nie wiem mam nadzieję że zrozumiałaś o co mi chodzi :D zdam się na ciebie wybierz albo tą czerń z żółtym albo ten filotowo coś :D hahah xd
    Układ: No nad czym się zastanawiać kocham go ! ♥
    http://wondertemplates.deviantart.com/art/Szablon-199-468044099?q=gallery%3AWonderTemplates&qo=0
    Cytat: wiem że jest duży i nie wiem czy w miarę dobrze go przetłumaczyłam 'Everybody has an Angel .. can i be yours?' (chciałam 'każdy ma anioła... mogę być twoim?')
    Zdjęcia: Mam dwa- najpiękniejsze szablony robisz z małą ilością postaci zauważyłam że masz mega wyobraźnie co do tła ♥ Wiem że Laura jest lekko ucięta z tyłu ale to zdjęcie jest megaaaa piekne!
    http://www.bellomag.com/wp-content/gallery-bank/gallery-uploads/o_196g6659311dsel39b9p23ca8h.jpg
    No i Ross który zapuścił włosy ale na szczęście je obciął :D
    http://www.bopandtigerbeat.com/wp-content/uploads/2014/01/Screen-Shot-2014-01-16-at-6.48.30-PM.png
    Ogólny zamysł: I najtrudniejsza część zamówienia... nie wiem w sumie co mam ci tutaj opisać... głównie mój blog będzie o Laurze i Rossie (szok co? xd) Laura ma przyjaciółkę Shailene Woodley która ma za sobą tragiczną przeszłość łączy je niesamowita przyjaźń. Laura uwielbia czytać sama też piszę piosenki, śpiewa i pogrywa na fortepianie. Poznaje wkrótce Ross'a - chłopaka popularnego utalentowanego i do tego motocyklistę oczywiście zakochują się w sobie... także ten.. haha nie mam pojęcia może przeczytaj fabułę jeśli chcesz ;D takie podpowiedzi co do tła:motocykl, książka i jakiś fortepian (oczywiście nie musisz taka podpowiedź nawet nie wiem czy przyjmiesz zamówienie xd ) i jakbyś dodała tam na pasku obserwatorów byłabym wdzięczna! :*
    Kontakt: ausllyisbeautiful@gmail.com ale możesz też śmiało na gg walić jak coś xd 52061890
    Adres bloga: http://liveforlove-raura.blogspot.com/
    Także ja kończę i mam nadzieję że przyjmiesz bo czekam na to już od dawna :D Naprawdę byłabym ci wdzięczna jestem waszą stałą klientką xd haha już mi wali.. Tak sobie myślałam może założyć stronkę na Fejsie? Będziecie wrzucały tam jakieś nowe infromacje i może się jeszcze bardziej wybijecie?
    Także Szalona Hazel żegna się z wami i również życzy wam Wesołych Świąt ♥ I szczęśliwego nowego roku xd chociaż do tego jeszcze chyba 2 tygodnie czo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co eveline? http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2014/351/9/a/template_mockingjay_by_wondertemplates-d8a5z3d.png zrób taką kolorystykę :* jeśli przyjmiesz of course ! :*

      Usuń
  2. Cieszę się że wróciłyście bo nie mam gdzie szablonów zamawiać XD
    Niestety pewnie będzie wam ciężko z powrotem się wybić :(
    Mimo to trzymam za was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, zapraszamy do zamawiania w takim razie :D
      No nie wiem, być może. W sumie sama nie spodziewam się wiele, ale może jednak uda się odzyskać chociaż połowę tego co było :)
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ^^

      Usuń
  3. Podobają mi się pracę Eveline Dee, więc proszę by szablon wykonała właśnie ona. Mam nadzieję, że mimo braku postów na blogu zostanie przyjęte te zamówienie (bo z tego co wyczytałam w regulaminie nie znalazłam wzmianki, że blog ma być już uruchomiony) bo dałoby to niezłego kopa by wreszcie zacząć pisać.

    1. Hasło: deszczowe łzy
    2. Kolorystyka: myślę o fioletowym z zielonym, ale jeśli nie podpadną ci te kolory to nie ma problemu
    3. Układ: o taki jak tu http://wondertemplates.deviantart.com/art/Template-The-Hunger-Games-453395411?q=gallery%3AWonderTemplates%2F46569505&qo=16
    4. Ewentualny cytat: mam taki pomysł by gdzieś w tle nagłówka było kilka razy napisane "zapomnij" mniejszą czcionką i bardziej rzucające się w oczy "Próbuj Zapomnieć"
    5. Ewentualne zdjęcia: niestety po prostu nie potrafię wybrać pośród tak wielu, ale osobą mającą się znaleźć na szablonie jest Barbara Palvin, ale mam 1 zastrzeżenie: niech zdjęcia dotyczą 2012 roku
    6. Ogólny zamysł: zostawiam wolną rękę, ale chciałabym, żeby tak jak w szablonie, do którego dałam link wyżej było (nazwijmy to tak) tło (tu akurat jest coś w stylu są ognia) i obramówka przy nagłówku
    7.Kontakt: bizzle_1994@o2.pl (nie często wchodzę na email i nie obraź się jeśli poczekasz z dzień na odpowiedź)
    8. Adres Waszego bloga: http://probuj-zapomniec.blogspot.com/

    Zależy mi na "profesjonalnej" pracy, a z tego co przyuważyłam potrafisz zrobić cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie! Cóż za come back. :) Sygnatury spodobały mi się najbardziej, ale ostatnio głównie na nie zwracam uwagę. Z prac Antoniny the best są numerki 209 i 212. Szkoda tylko, że w jednych pracach przesadziłaś z koloryzacją, kiedy w innych jej brakuje... 217 i 218 to moje faworyty, jeśli chodzi o Eve. Cieszę się, że wracacie. :) Pozdrawiam!
    PS Nabór macie zamknięty?? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Moniczko! (mogę tak na Ciebie mówić, nie? Jak cię to denerwuje to powiedz xD) Jak widzę komentarz od Ciebie to od razu chcę mi się uśmiechać ^-^
      Dziękuję za Twoją opinię i za to, że zajrzałaś do tej czarnej dziury zwanej WT xd Ale miejmy nadzieję, że ten proces wybuchu gwiazdy i jej zmiany w tą właśnie czarną dziurę da się jakoś odwrócić :D (tak bardzo fizycznie i astronomicznie <3 XD)
      Co do naboru, to sorki, ale w ogóle przed otwarciem nie zaglądałam do zakładek, więc zapomniałam co tam jest powypisywane. Nabór oczywiście jest otwarty :)
      Pozdrawiam mocno!

      Usuń
  5. O jak ładnie :) Come back nie ma co <3
    Moim faworytem u Eve jest 215 i 217 :)
    Podoba mi się w nich kolorystyka ^^
    A u Antoniny podoba mi się 210 ;*

    Nareszcie wróciłyście i mam nadzieję, że już nas nie opuścicie na tak długo jak wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i Taylor wygląda ślicznie na 213 szablonie u Antoniny :)

      Usuń
  6. O jak ładnie :) Come back nie ma co <3
    Moim faworytem u Eve jest 215 i 217 :)
    Podoba mi się w nich kolorystyka ^^
    A u Antoniny podoba mi się 210 ;*

    Nareszcie wróciłyście i mam nadzieję, że już nas nie opuścicie na tak długo jak wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń