[220-228] Will you follow me one last time?

* Eveline Dee & Antonina Latvenaite * 30.12.2014 * 21:54 *

Antonina

Hej! Jak tam u Was święta? U mnie mokro, bo cały czas padał deszcz, a teraz leży pełno śniegu...
Ogółem na tą notkę chciałam dodać coś specjalnego, ale mi nie wyszło :/ 
Przygotowałam dla Was cztery nagłówki i dwa szablony. Moim faworytem jest nagłówek numer 223, najlepiej mi się go tworzyło. 
Przez święta i czas wolny, mogę ostatnio dużo tworzyć, dlatego przyjmuje propozycje, ale bez zamówień. 
Życzę Szczęśliwego Nowego Roku <3
http://funkyimg.com/i/SoKJ.png 

http://funkyimg.com/i/SoKU.png

http://funkyimg.com/i/SoLd.png

http://funkyimg.com/i/SoLu.png


http://funkyimg.com/i/SoMm.png
Podgląd/Pobierz

http://funkyimg.com/i/SoMU.png
Podgląd/Pobierz


Eveline Dee

Witajcie!
Co tam u was słychać? Ja póki co przeżywam wyjątkowo mało produktywne ferie xd Ale nie narzekam. Byłam wczoraj w kinie na Hobbicie <3 O JEEEJU!!! Najlepszy film jaki od dawna oglądałam. Aktorzy niesamowici, fabuła cudowna, muzyka nieziemska..... Po prostu ach, och, ech :D Aż zrobiłam nagłówek z Legolasem. Ogólnie przepraszam za tak mała ilość prac, ale jak powiedziałam wyżej jestem nieco mało produktywna. Dzisiaj tylko się wyjątkowo zmusiłam i zrobiłam naprawdę sporo (jak na mnie) pod względem prac, ponieważ wykonałam jeszcze szablon i nagłówek do notki na Panda Graphics, do której obejrzenia oczywiście serdecznie zapraszam, jeśli dobrze pamiętam, zostanie ona opublikowana jutro. No, ale tak jak mówiłam nie chce mi się zbyt wiele tworzyć ostatnio, ale to nic. Na pewno nadal lubię to robić, po prostu częściej przeważa strach przed ilością czasu, jaki będą musiała spędzić robiąc daną pracę, a nie chęci na jej wykonanie. Po za tym wiadomo, że lepiej pograć w simsy niż się trochę twórczo wysilić... xd
Cóż, mam nadzieję, że prace się spodobają, a zwłaszcza zamówienia! :)

dla Hazelxx



dla Sakury




Pozdrawiam,
Eve :3
P.S. Chciałam Was również poinformować o małych poprawkach w regulaminie, więc przeczytajcie go ponownie, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłyście. 
Co do naboru (ponieważ wiele z Was się dopytuje) ta zakładka również została zaktualizowana, więc zapraszam do przeczytania. 

Eveline Dee: Przyjmuję zamówienia od Weroniki Łacheckiej, Cymphonique, EeElci Tiki Taki Tyc.

14 komentarzy:

  1. Legolas *-* Ja kocham Hobbita, ale nie mogę jechać :/ Wystarczy tylko czekać na moment, gdy pojawi się w Internecie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałabym złożyć zamówienie u Eveline :)
    1. Hasło: Honorowe śnieżki
    2. Kolorystyka: Czarny wymieszany z krwistą czerwienią.
    3. Układ: Dowolny.
    4. Ewentualny cytat: "Nienawiść to miłość, która poszła w złą stronę..."
    5. Ewentualne zdjęcia:
    Pierwsze: http://www.walls-inc.net/wallpapers/2013/04/Nina-Dobrev-The-Vampire-Diaries1-800x960.jpg
    Drugie: http://images2.fanpop.com/image/photos/8700000/Ian-Somerhalder-the-vampire-diaries-tv-show-8779555-925-1222.jpg
    6. Ogólny zamysł*: Chciałabym, aby ten szablon był mroczny. Blog jest o wampirach, więc jakieś kwiatki w tle nie wchodzą w grę. Poza tym zdaję się na ciebie. Masz talent, twoje prace są świetne, więc na pewno coś wymyślisz :)
    7. Kontakt: veronicalynch1995@gmail.com
    8. Adres Waszego bloga: http://story-of-the-vampire-diaries.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i liczę na pozytywne rozpatrzenie mojego zamówienia,
    Weronika <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy nagłówek Antoniny spodobał mi się najbardziej. To nie przez kolejność, po prostu jest uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje kochana eve ♥ Jest po prostu prześliczny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju dziewczęta! Ślicznie tu jak nie wiem co ;)
    U Antoniny podoba mi się 222, 223 i szablon 225! ^^
    U Eveline... Wszystko! A z Legolasem tutaj... O mój bosz *-*
    Ja chyba "zrobię sobie" coś jeśli go nie będę mieć ^^
    Cudny *.*
    Jeju a szablon z Raurą. Kolorki śliczne i układ. Taki układ mi się bardzo podoba, ale nadal się nazachwycać nie mogę nad połączeniem kolorów kochana Eveline!
    Jeśli ktoś powinien zostać nazwany cudotwórcą to ty *,*
    Chciałabym zamówić szablonik u Eve:)

    1. Hasło: honorowe śnieżki
    2. Kolorystyka: proszę by cały szablon jaki i nagłówek był utrzymany w odcieniach granatowego, takiego ciemniejszego, ale „lżejsze” czy inaczej mówiąc jaśniejsze kolorki lub inne kolory możesz dodać według uznania jeśli ci się spodoba. Liczę na twoją kreatywność kochana ^^
    3. Układ ;) Poproszę taki jak tutaj: http://kadryl123.deviantart.com/art/37-Wiem-ze-nie-spisz-63-503839315 (chyba nie będzie zbyt trudny dla ciebie Eve, ale jeśli będzie to proszę byś sama wybrała inny układ ;D)
    4. Ewentualny cytat: „Only you can be you” I aby oba „you” były wyróżnione. Mam na myśli odręczną czcionkę i inny kolor. Mam nadzieję, że to nie jest zbyt wygórowane wymaganie. Oraz pod podanym wcześniej cytatem by było równie ładną czcionką i aby było w jaśniejszym kolorze granatu by było widać napis, ale by nazbyt się nie wyróżniał: „Only I can be me” i aby „me” było wyróżnione, ale w tej samej wielkości co cały drugi napis i podobnym kolorze, lecz inną czcionką.
    5. Ewentualne zdjęcia: Ten szablon chciałabym z Laurą Marano i ewentualnie byś wybrała jedno ewentualnie dwa zdjęcia stąd:
    http://seriale-disneychannel.blog.pl/2014/11/16/sesja-zdjeciowa-i-wywyiad-laury-marano-dla-magazynu-bello/
    6. Ogólny zamysł: Ogólnie to proszę by układ był taki jak podałam w linku i aby ten górny lewy róg był zaokrąglony a strony były tego kształtu. Ponadto. Na swojej podstronie masz ładną czcionkę gadżetów i chciałam byś takiej użyła do szablonu „o mnie”, „archiwum” itp. A i archiwum! Mogłabyś zrobić z niego menu? Wiesz, że klikasz na nie a ono się wysuwa xD I aby tam gdzie był ten żółty kolor byś użyła innego, bo mi się nie podoba taki kontrast xd Może być morska zieleń, biel lub lekki fiolet, ale nie róż ani nie żółty xD I aby „autor”, „komenatrze” itp. Były tak jak w tym szablonie w tej notce dla Hazelxx ^.^ A „tło”
    Kontakt: cymphonique.irwin@gmail.com (ale raczej wolę byś napisała mi w komentarzu pod najnowszym postem jeśli się ze mną skontaktujes na e-mail, bo nie wchodzę często i mogę nie przeczytać wiadomości od ciebie.
    8. Adres Waszego bloga: http://onlyyoucanbeyou-onlyicanbeme.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzysz moje zamówienie ^^
    Szampańskiej zabawy i miłego początku nowego roku życzy całej załodze Wonder Templates życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana Eve. Tu Cymphonique. Przepraszam, że ja tut ak z anonima, ale nie mogłę się zalogować -,- Masz rację. Zaczęłam pisać o tle i ucięłam się.... Co do tła to chciałam, żebyś nie robiła jakiegoś z obrazkami czy coś tylko zwykłe tło w dowolnym wybranym przez ciebie kolorze byleby współgrał z całością. Nie jest to może nic ważnego, ale ja nie lubię w szablonach tych obrazków w tle. A z nagłwoekim zrób co tylko zechcesz, zdam się na twoją inwencję twórczą. ^^ Dziękuję bardzo za przyjęcie mojego zamówienia ^^ :)

      Pozdrawiam,
      ~Cymphonigue

      Usuń
  6. cudowne prace zakochałam się w nagłówku 222 i z Legolasem :)
    oraz uważam, że szablon 224 jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zamówić szablon u Eveline Dee.
    1.Hasło: honorowe śnieżki
    2.Kolorystyka: Czarny z jasnym pomarańczowym.
    3.Układ: Dowolny.
    4.Ewentualny cytat:
    Przyjaźń na zawsze, a może coś więcej.
    -Kochasz mnie- prawda, fałsz?
    -Prawda...
    5.Ewentualne zdjęcia: Laura i Ross
    http://2.bp.blogspot.com/-Gi9BEqgW6U0/VJfvXnPQ87I/AAAAAAAAD6M/m6zNJstHJwA/s1600/tumblr_ngylbsN1Zb1sp6bf8o8_1280.jpg
    http://instagram.com/p/w79x9tPt9U/?modal=true (jakby się nie dało z tym to poproszę to zdj) : http://www.mundotkm.com/fotos/2013/11/insta-ross-lynch-instagram-11-30.jpg
    6.Ogólny zamysł: Nie mam jakiejś konkretnej wizji, więc daję ci wolną rękę. Zadowolę się każdą twoją kreatywnym pomysłem. Robisz świetne szalony.
    7.Kontakt: elcia479@interia.pl
    8. Adres Waszego Bloga: http://elciatyc.blogspot.com

    Liczę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. :D Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za button. Zmieniłam nazwę nad nim.

      Usuń
  8. Hej. Bo mam taki problem. Chciałam ustawić sobie na blogu szablon z Seleną Gomez (224), ponieważ strasznie mi się podobał. Mam tylko jeden problem - kiedy go pobieram i usiłuję ustawić, to na blogu pojawia mi się zupełnie inny. Proszę o pomoc i z góry dziękuję :)
    P.S. Uwielbiam wasze prace. Są niesamowite i coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Księdze Pobrań nie widziałam Twojego formularza ;) Co do szablonu, to Antonina pewnie umieściła zły plik XML. Więc może napisz do niej na mejla, czy cuś :)

      Usuń
    2. Bo ja zawsze najpierw ustawiam szablon, jakby z nim były jakieś problemy, a potem zapisuję w pobraniach :p
      Jeżeli to problem, to bardzo przepraszam - obiecuję, że się zmienię :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń